افزایش بازدید, قالب سایت, بازدید سایت, افزایش بازدید سایت

 

اگر مدیر وبسایتی هستید که بازدیدتان افزایش نمی یابد و یا اینکه در حال کاهش است ، نوشتار زیر را برای شما آماده کرده ایم. نکات ساده ای که شاید از دیدتان پنهان مانده باشد. البته مسلما دلایل زیر کامل و جامع نیستند، ولی از عمده مشکلات وبسایت ها می باشد. امیدواریم نوشتار زیر مفید واقع شود.

 

- گوگل با شما قهر کرد!

گوگل معمولا با سایت های تازه تاسیس خیلی خوب رفتار میکند! وبسایت شما ممکن است در ماه های اول راه اندازی ورودی گوگل خوبی به دست آورد ، ولی بعد از مدتی ورودی کاهش پیدا کند. این مسئله میتواند چند موضوع را در بربگیرد که عمده مسائل آن مربوط به کپی بودن محتوای وبسایت و یا درصد کمتری مربوط به عدم بهینه بودن وبسایت شما باشد. گوگل رفتار کاربران را نیز در نظر میگیرد ، برای مثال مهم است که یک کاربر چه زمانی را در وبسایت شما صرف میکند. پس شما ضمن اینکه باید به تولید محتوا بپردازید ، مسائل بهینه بودن و کاربرد پذیری وبسایتتان را نیز دنبال کنید.

 

- مطالبتان کپی است!

حقیقتی کاملا مشهود است! وقتی مطالب سایتتان کپی باشد هم گوگل وبسایتتان را طرد میکند و هم کاربران دیگر به وبسایتتان توجه نمیکنند. مطالب کپی ضمن اینکه باعث امتیاز منفی و عدم اقبال گوگل به وسایت شما خواهد شد ، کاربران از سایت شما دور خواهد کرد. کاربران روزانه با وبسایت های زیادی روبرو هستند و اگر مطالب شما در دیگر وبسایت ها نیز برای آنها مشاهده باشد ، زیاد برایشان خوشایند نیست! برای رقابت باید خودتان در تولید محتوا دستی داشته باشید. همچنین همانطور که گفتیم گوگل به وبسایت های تازه تاسیس توجه ویژه ای دارد ، شما باید از این توجه استفاده کنید و از ابتدا به عنوان یک وبسایت مفید و فاخر برای گوگل معرفی شوید. این باعث می شود خیلی سریع در گوگل رشد کنید! همیشه ریشه هایتان را محکم فرو کنید!

 

- وبسایت شما تکراری است!

وبسایت هایی مانند دانلود،تفریحی و انجمن های مختلف دیگر اشباع شده اند. متاسفانه باید بگوییم در عرصه وبسایت هایی که نمونه های ایرانی بسیار موفقی دارند ، حتی با رعایت تمامی اصول حرفه ای ، رشد و افزایش بازدید وبسایت بسیار سخت و هزینه بر است. برای مثال اگر هم اکنون وبسایت دانلودی راه اندازی کنید که تمامی موارد مانند مطالب کپی نشده ، ظاهری زیبا و تیم پشتیبانی عالی ، به دلیل اینکه قبل از شما وبسایت های موفق و قدیمی زیادی بوده اند ، موفقیت شما در این عرصه همانطور که گفته شد بسیار سخت است. البته کار نشد ندارد!

 

- ظاهر وبسایتتان خراب است!

به کاربرانتان اهمیت دهید. آیا فضای مناسبی برای آنها آماده کردهاید؟ شما خودتان ترجیح میدهید که روزانه به رستورانی شیک و تمیز مراجعه کنید یا اینکه به رستورانی بروید که به هم ریخته و نامرتب است؟

در دنیای مجازی هم اوضاع آنچنان متفاوت با دنیای واقعی نیست. وبسایتتان نباید مملو از تبلیغات باشد. قالب وبسایت باید متناسب با موضوع وبسایت انتخاب شود و از نظر فنی مشکلی نداشته باشد. از قالب وبسایت های بزرگ ایرانی دیگر که در اینترنت منتشر شده است ، استفاده نکنید این مسئله حس خوبی را به بازدید کننده منتقل نمی کند. رنگبندی قالب ضمن اینکه بایستی متناسب با موضوع وبسایت باشد ، نباید دچار خستگی کاربر از قالب شود.

منبع :irwebnews.com

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,مطالب کامپیو تری,داستان, فلسفی ,عاشقی, ایا می دانید؟, | 12:8 | نویسنده : reza |

سی سال قبل کمتر کسی تصور می کرد که کامپیوترهای لوکس آن دوران این چنین با زندگی امروزه ما آمیخته شوند. در ادامه به تغییر و تحولات لپ تاپ ها در گذر زمان نگاهی می اندازیم.

از زمانی که نخستین جرقه های ساخت کامپیوترهای کیفی و قابل حمل زده شد، زمان زیادی نمی گذرد. عمر کامپیوترهای قابل حمل یا لپ تاپ ها به زحمت به سی سال می رسد ولی شتاب پیشرفت این محصول در مدت سی سال زیاد بوده است.

آلن کای از شرکت زیراکس اولین کسی بود که در سال 1970 ایده کامپیوترهای قابل حمل را مطرح و آن را به صورت اصولی تبیین کرد. او نام این دستگاه های قابل حمل را داینابوک (Dynabook) گذاشت

 

داینابوک کای ابعادی به اندازه دفترچه یادداشت داشت و می توانست تمام اطلاعات شخصی و مورد نیاز کاربران را در خود ذخیره کند. وی معتقد بود روزی می رسد که هر کسی به داشتن یک کامپیوتر قابل حمل نیاز پیدا می کند.

با تمام این اوصلف، نه آلن کای و نه شرکت زیراکس، هیچ کدام جزو اولین تولید کنندگان کامپیوترهای قابل حمل نبودند. افتخار ساخت اولین کامپیوترهای قابل حمل به شركت پر افتخار آن دوران یعنی IBM می رسد. IBM در سال 1975 با ساخت و معرفی کامپیوتر 5100 اولین قدم در راه کامپیوترهای کوچک را برداشت. این محصول را نمی توان لپ تاپ نامید ولی در ابعاد و وزن جزو اولین ها به حساب می آید. 5100 حدود 50 پوند وزن داشت و ابعاد آن کمی بزرگتر از دستگاه های تایپ آن دوران بود. 5100 می توانست تا 64 کیلو بایت بهینه سازی شود و قیمت مدل فول آپشن آن به 20 هزار دلار می رسید!

 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

اگر 5100  IBM را پدر بزرگ لپ تاپ های امروزی حساب نکنیم، قطعا GRiD Compass را می توان اولین لپ تاپ دنیا دانست. این محصول ساخته شرکت گرید سیستمز در سال 1979 است. ویلیام مگریج انگلیسی طراح و سازنده این محصول بود. GRiD Compass دارای 340  کیلوبایت حافظه از نوع حبابی و نمایشگری از نوع اکترولومینسنت بود. ناسا از این لپ تاپ در برنامه شاتل های فضایی در سال 1980 استفاده می کرد.

 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

سال 1983 شروع جدیدی برای کامپیوترهای قابل حمل بود. Gavilan محصولی بود با مشخصات کامل یک لپ تاپ. این محصول دارای 64 کیلو بایت حافظه RAM بود و می توانست تا 128 كیلو بایت ارتقا پیدا کند. از پردازنده 5 مگاهرتزی اینتل 8080 استفاده می کرد و از ماوس تاچ پد بهره می برد. این محصول 4 کیلو گرم وزن داشت و به درایو مخصوص برای فلاپی مجهز بود.

 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

سال 1984 شرکت اپل وارد میدان نبرد و رقابت شد. این شرکت با ارائه Apple II نشان داد حرفی برای گفتن دارد. Apple II دارای 128 کیلوبایت حافظه، یک فلاپی درایو 5.25 ، دو پورت سریال ، یک پورت ماوس ، یک کارت مودم، منبع تغذیه خارجی ، بود. وزن رایانه بدون در نظر گرفتن نمایشگر 5 کیلوگرم بود. در این رایانه، از نمایشگر 9 اینچ تک رنگ یا پانل اختیاری LCD استفاده می شد.

 

لپ تاپ, کامپیوتر شخصی

 

در سال 1986 نیز IBM کامپیوتر شخصی چندکاربردی خود را به بازار فرستاد که برخلاف Apple IIc یک لپ تاپ واقعی بود. این لپ تاپ همچون لپ تاپ گاویلان از یک ریزپردازنده مدل 8088 استفاده می کرد اما دارای 256 کیلوبایت حافظه، یک درایو فلاپی 3/5 اینچی، نمایشگر ال سی دی، پورت های موازی و سری چاپگر و فضایی برای نصب مودم داخلی بود.کامپیوتر شخصی چندکاربردی IBM همراه با یک سری از نرم افزارهایی که ویژه آن طراحی شده بودند، نظیر ویرایشگر متن، تقویم، ماشین حساب و دفترچه تلفن عرضه می شد. وزنی حدود 5/4 کیلوگرم داشت و 3500 دلار فروخته می شد. موفقیت این دستگاه بی نظیر بود و طلیعه دار تجارتی نو در عرصه لپ تاپ ها شد به طوری که به دنبال آن شرکت های متعددی با پشتوانه های قوی علمی و مالی به این قافله پیوستند. از آن زمان تاکنون سازندگان بسیاری به این عرصه وارد شده و هر کدام در حد خود به بهبود لپ تاپ ها کمک کرده اند. لپ تاپ های امروزی پیچیده تر، سبک تر، شکیل تر و خلاصه به آنچه که «کای» در نظر داشت نزدیک ترند.

از سال 1986 به بعد شرکت های رقیب به صورت موازی و همزمان ساخت و طراحی لپ تاپ ها را جلو بردند. هر کدام با اضافه کردن ویژگی جدیدی سعی در پیروزی بر رقیب را داشتند. تا جایی که امروزه مفهوم لپ تاپ برای کاربران تغییر کرده است.

منبع:tebyan.net

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,مطالب کامپیو تری,داستان, فلسفی ,عاشقی, ایا می دانید؟, | 11:50 | نویسنده : reza |

 

1- هيچ چيز را بدون دليل قبول نکنيد.مدتي را صرف آموختن در مورد امنيت سيستم خود کنيد.


2- از يک آنتي ويروس قابل اعتماد استفاده کنيد.آنتي ويروسي را انتخاب کنيد که کارنامه قابل قبولي داشته باشد.AV-Test.org و TuV معتبرترين آزمايشگاه هاي مستقلي هستند که در زمينه آنتي ويروس ها فعاليت مي کنند.


3- از يک ديواره آتش (Firewall) قابل اطمينان استفاده کنيد.نقدهاي مستقل بهترين راهنمايي براي شماست.برخي سيستم هاي عامل با يک ديواره آتش عرضه مي شوند که فقط ترافيک ورودي اطلاعات را کنترل مي کنند.از ديواره آتشي استفاده کنيد که هر دو سمت انتقال اطلاعات به شبکه اينترنت را کنترل کند.

 

4- ايميل هايي را که از طرف منابع نامشخص يا غيرقابل اعتماد براي شما فرستاده مي شوند را باز نکنيد.بسياري از ويروس ها از طريق پيام هاي ايميل گسترش مي يابند در نتيجه اگر هرگونه شک و بدگماني داريد از فرستنده بخواهيد هويت خودش را مشخص کند.

 

5- پيوست ايميل هاي رسيده با موضوعات مشکوک و يا غيرقابل انتظار را باز نکنيد.در صورتي که مي خواهيد آنها را باز کنيد، ابتدا آنها را بر روي هارد ديسک ذخيره کنيد و سپس با يک برنامه آنتي ويروس بروز شده کنترل کنيد.

 

6- ايميل هاي ناخواسته را بدون اينکه باز کنيد ، پاک کنيد.آنها را براي فرستنده شان بازگشت ندهيد و همچنين به آنها جواب ندهيد.اينگونه از پيام ها را در اصطلاح هرزنامه (Spam) مي نامند ، در غير اينصورت آدرس ايميل شما به عنوان يک آدرس معتبر در فهرست آنها ثبت شده و پس از آن شاهد هجوم ايميل هاي نامطلوب و ناخواسته خواهيد بود.

 

 

7- برخي نرم افزارها بصورت بالقوه خطرناک هستند و در صورتي که نصب آنها ضرورتي ندارد ، بايد از نصب شان خودداري کرد.براي مثال مي توان از نرم افزارهاي کنترل کامپيوتر از راه دور ، برنامه هاي اشتراک فايل نام برد.

 

8- سيستم و نرم افزارهايتان را در اسرع وقت بروزرساني کنيد.برخي سيستم هاي عامل و برنامه ها مي توانند بصورت خودکار بروزرساني شوند.از اين امکان بصورت کامل استفاده کنيد.استفاده نکردن از بسته هاي اصلاحي مي تواند سيستم عامل شما را در برابر خطراتي که اصلاح پذير هستند آسيب پذير نمايد.

 

9- هيچ فايلي رو بر روي کامپيوتر خود کپي نکنيد مگر اينکه از پاک بودن خود فايل و منبع آن مطمئن باشيد.از بي خطر بودن فايلي که قصد کپي کردنش را داريد در همان محل اوليه با کمک يک آنتي ويروس مطمئن شويد.

 

10- از اطلاعات شخصي مهمتان (اسناد،نامه ها ، تصاوير و غيره) نسخه پشتيبان تهيه کنيد.آنها را بر روي حافظه هاي قابل انتقال مانند CD يا DVD ذخيره کنيد و آرشيو فايلهايتان را در بيشتر از يک کامپيوتر نگه داريد.

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس, مطالب جالب ,ایا می دانید,, | 22:46 | نویسنده : reza |

 

 ترفندهای کامپیوتری

ممکن است شما نیز دوست داشته باشید تصویر خاصی را به هنگام بالا آمدن ویندوز XP نمایش دهید. در این ترفند قصد داریم نحوه قرار دادن یک فایل تصویری قبل از نمایش صفحه Welcome را از طریق رجیستری ویندوز به شما بیاموزیم.

 

بدین منظور:
از منوی Start وارد Run شده و عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید تا رجیستری ویندوز باز شود.
به مسیر زیر بروید:
HKEY_USERS/.DEFAULT/ControlPanel/Desktop

در قسمت دیگر پنجره، بر روی فضای خالی راست کلیک کرده و New > String Value را انتخاب نمایید.
نام آن را Wallpaper قرار دهید.
سپس بر روی آن دوبار کلیک کنید.
اکنون بایستی آدرس دقیق تصویر خود را با فرمت BMP در قسمت Value data وارد کنید.
دقت کنید، منظور از BMP بودن فایل این است که فایل مذبور با فرمت bmp. ذخیره شده باشد. برای اینکار میتوانید از Paint ویندوز نیز کمک بگیرید.
آدرس دقیق عکس را هم از طریق نوار آدرس My Computer میتوانید به آن پی ببرید.
در پایان OK کرده و از رجیستری خارج شوید.
حال یکبار سیستم را Restart نمایید تا تغییرات را مشاهده کنید.
جهت بازگشت به حالت اولیه، به Wallpaper، مقدار 0 بدهید.

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس, مطالب جالب ,ایا می دانید,, | 22:43 | نویسنده : reza |

 

رایت سی دی 

 

شايد برايتان پيش اومده باشه که مثلا يه برنامه داريد که حجمش از 700 مگابايت بيشتر باشه و مي خواهيد اونو رايت کنيد در اين مواقع مي بايست اون برنامه رو فشرده کنيد که البته شايد باز هم اون برنامه تو سي دي جا نشه .

با اين ترفند مي تونيد بر روي سي دي هاي معمولي حتي تا 1 گيگا بايت اطلاعات ذخيره کنيد

ابتدا مي بايست ببينيد رايتر شما over burning ساپورت مي کنه يا نه . براي تست اين کار مراحل زير را دنبال کنيد :

ابتدا به برنامه Nero رفته و سپس کليد هاي ترکيبي Ctrl + R را فشار دهيد . تو اين پنجره ببينيد که در قسمت Recorder information ،رو به روي عبارت Over burn عبارت supported نوشته شده است يا نه . اگر عبارت ساپورت نوشته شده باشد شما مي توانيد از اين ترفند استفاده کنيد حال به منوي File رفته و قسمت preferences رو انتخاب کنيد سپس در قسمت Expert features دقت کنيد که عبارت enable over burn فعال باشد .در زير همين گزينه مقدار مجاز over burn رو به دقيقه مشخص کنيد حال به منوي File رفته و گزينه New را انتخاب کنيد و در قسمت Multisession گزينه No Multisession را انتخاب نماييد .سپس در قسمت Burn عبارت Write Method رو به Disc at Once تبديل کنيد .

حال مي توانيد سي دي خود را رايت کنيد مقدار رايت هم بستگي خيلي زيادي به رايتر داره .

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 22:40 | نویسنده : reza |

25 ترفند بسیار مفید در Photoshop

 

کسانی که به گرافیک و نرم افزارهای آن علاقه دارند حتماً نام فتوشاپ، نرم افزار معروف شرکت Adobe را زیاد شنیده اند. شاید بسیاری این نرم افزار را بهترین برنامه برای اصلاح و تغییرات عکس های خود بدانند. پس دست به کار شوید و 25 ترفند بسیار مفید درباره این نرم افزار را بیاموزید.

 

ترفند شماره 1: چگونه یک قسمت از یک سند را که از چند لایه تشکیل شده کپی کنیم

وقتی منطقه ای از یک سند را انتخاب کنید و برای انجام عمل کپی کلیدهای Ctrl+C را می فشارید آن منطقه تنها از لایه انتخابی کپی می شود. اما اگر شما بخواهید از تمام اجزای لایه ها در آن قسمت در یک لایه جدید کپی داشته باشید می توانید با افزودن کلید Shift به کلیدهای Ctrl+C این کار را انجام دهید.


ترفند شماره 2: اسناد خود را در کنار هم مشاهده کنید

در ابتدای تاریخ فتوشاپ (زمان زندگی دایناسورها!) وقتی تعدادی سند را باز می کنید فتوشاپ آنها را به صورت جلوی هم نمایش می دهد. یعنی تصاویر یکی پس از دیگری در جلوی هم باز می شوند که این روش Cascading نام دارد. اما اگر بخواهید به طور مثال 4 تصویر باز شده خود را کنار هم قرار دهید کافیست از منوی Windows منوی Documents را باز کرده و گزینه Tile را انتخاب کنید.

 

ترفند شماره 3: حالت ارائه طرح به مشتری در فتوشاپ

زمان آن فرا رسیده که طرح نهایی خود را به مشتری نشان دهید اما دوست ندارید مشتری بداند که شما با فتوشاپ کار کرده اید. دلیل این امر این است که مشتری بلافاصله میگوید: "با فتوشاپ کار می کنید ؟ همسایه من هم این برنامه را دارد!" و معنای این حرف این است که پس همسایه من هم می تواند این طرح را بدون صرف هزینه برایم انجام دهد. برای اینکه بتوانید از حالت ارائه تصویر در فتوشاپ بهره بگیرید می توانید کلید F را در صفحه کلید دو بار فشار داده و یک بار کلید Tab را بزنید. مشاهده می کنید که دور طرح را زمینه ای سیاه پوشانده و منوها حذف شده اند.

 

ترفند شماره 4: گردش بین اسناد

اگر با بیش از یک سند کار می کنید می توانید با فشردن کلیدهای Ctrl+Tab بین اسناد گردش کنید.

 

ترفند شماره 5: مشاهده لایه فعال و مخفی کردن بقیه لایه ها

اگر سند چند لایه ای دارید می توانید تنها لایه ای را که روی آن کار می کنید مشاهده کنید. این کار را می توانید با فشار کلید Alt و کلیک روی آیکن چشم در پالت Layers لایه مورد نظر انجام دهید. برای مشاهده مجدد تمامی لایه ها این کار را دوباره تکرار کنید.

 

ترفند شماره 6: ایجاد انتخابهای دایره شکل

زمانی که یک دایره رسم می کنید فتوشاپ دایره را به طور پیش فرض از نقطه ای که کلیک می کنید رسم می کند. شما می توانید با نگاه داشتن کلید Alt در زمان رسم دایره، دایره را از مرکز رسم نمائید. اگر می خواهید دایره شما کاملا گرد باشد می توانید از کلید Shift استفاده کنید.

 

ترفند شماره 7: حذف راهنماهای خط کشی

اگر در طرحتان ده ها راهنما برای خط کشی دارید و اکنون قصد حذف کردن آنها را دارید لازم نیست آنها را یکی یکی به بیرون از محیط سند درگ کنید، بلکه می توانید از منوی View گزینه Clear Guides را انتخاب کنید.

 

ترفند شماره 8: تغییر تنظیمات Quick Mask

اگر می خواهید رنگ قرمز در محیط Quick Mask محل انتخاب شما باشد یا اگر می خواهید از رنگ دیگری برای محیط Quick Mask استفاده کنید کافی است بر روی آیکنی که توسط آن وارد این محیط می شوید دابل کلیک کنید.

 

ترفند شماره 9: حرکت لایه انتخابی در بین لایه ها

با استفاده از کلید ]+Ctrl می توانید لایه انتخابی خود را به زیر لایه زیرین خود انتقال دهید و با کلید [+Ctrl می توانید لایه انتخابی را به بالای لایه های بالایی انتقال دهید.

 

25 ترفند بسیار مفید در Photoshop

 

ترفند شماره 10: مخفی کردن حالت انتخاب

برای این کار کافی است پس از انجام عمل انتخاب کلیدهای Ctrl+H را بفشارید. در این حالت انتخاب شما حذف نمی شود بلکه تنها از دید پنهان می گردد و با هر بار نگاه داشتن کلید موس بر روی آن یا درگ کردن آن دوباره ظاهر می گردد.

 

ترفند شماره 11: خلاص شدن از پیکسل های لبه ای سیاه یا سفید

اگر روی تصویری با ترکیبی از عکس های مختلف کار می کنید و تصویری را به آن اضافه می کنید که دارای زمینه سفید یا سیاه بوده است احتمالا لبه های آن دارای پیکسل های سفید یا سیاه است. برای خلاص شدن از این پیکسل ها از منوی Layer گزینه Matting و سپس بسته به رنگ مورد نظر یکی از گزینه های Remove White Matte یا Remove Black Matte را انتخاب کنید.

 

ترفند شماره 12: RGB و CMYK را همزمان ببینید

اگر در حال کار روی یک سند RGB هستید و می دانید که تصویر به منظور چاپ در آخر به حالت CMYK در خواهد آمد، برای مشاهده تصویر نهایی در حالت CMYK و مقایسه آن با سند RGB فعلی می توانید از منوی Windows گزینه Document و سپس New Windows را انتخاب کنید. با این کار یک نمای دیگر از سند موجود باز می شود. به سند اصلی خود برگردید و به کار خود ادامه دهید. مشاهده می کنید که آنچه انجام می دهید روی سند CMYK شده نیز اعمال می شود.

 

ترفند شماره 13: راهنمای خط کشی را در محل دلخواه خود قرار دهید

اگر محل دقیقی را که می خواهید خطوط راهنما را روی آنها قرار دهید می دانید می توانید با استفاده از منوی View و گزینه New Guide و وارد کردن محل قرارگیری آنها در کادر محاوره این خطوط را در محل دقیق خود قرار دهید.

 

ترفند شماره 14: برگرداندن آخرین انتخاب

اگر انتخابی انجام داده اید و سپس از انتخاب خارج شده اید و حال پس از انجام یک سری عملیات متوجه شده اید که به انتخاب خود نیاز دارید، در صورتی که انتخاب دیگری پس از آن انجام نداده باشید می توانید با انتخاب Reselect از منوی Select آخرین انتخاب خود را ظاهر کنید.

 

ترفند شماره 15: تولید کپی ها

زمانی که دکمه یا زبانه یا هر چیز دیگری به وجود آوردید (ترفندستان) می توانید به سرعت آن را کپی کرده و به تعداد زیاد تکثیر کنید. ابتدا کلید Ctrl را نگه دارید و سپس روی لایه ای که می خواهید آن را کپی کنید کلیک نمائید. ( این کار انتخابی پیرامون هر آنچه در لایه است ایجاد می کند.)، سپس Alt+Ctrl را نگه دارید و هر تعدادی که می خواهید درگ کنید.

 

ترفند شماره 16: سریعترین راه از پیوند خارج کردن لایه ها

اگر تعداد زیادی از لایه ها را به هم پیوند( Link ) کرده اید و می خواهید سریعا آنها را از حالت پیوند خارج کنید فقط کافی است کلید Alt را نگه دارید و مستقیما روی آیکن قلموی کوچک در دومین ستون کنار لایه فعال کلیک کنید. این کار بلافاصله تمام لایه های متصل شده به لایه مذبور را از حالت پیوند خارج می کند.

 

ترفند شماره 17: برگشت به حالت های پیش فرض فتوشاپ

احساس می کنید که می خواهید تمام تنظیمات فتوشاپ به حالتی که Adobe در ابتدا تنظیم کرده بود برگردد ؟ Shift+Alt+Ctrl را نگه دارید و سپس فتوشاپ را ببندید. یک کادر محاوره از شما می پرسد که آیا می خواهید تنظیمات فتوشاپ به صورت پیش فرض برگردد.

 

ترفند شماره 18: چطور متن های کوچک خود را بسازیم تا در وب واضح باشند

این امکان که Anti-Aliasing نام دارد در نوار Options ابزار تایپ قرار دارد که با دو عدد حرف a در کار یکدیگر نشان داده شده ست و حالت پیش فرض آن بر روی گزینه Sharp است. شما می توانید با تغییر این گزینه ها فونت کوچک خود را واضح تر کنید.

 

25 ترفند بسیار مفید در Photoshop

 

ترفند شماره 19: ترسیم خطوط مستقیم

اگر در ترسیم خطوط مستقیم با ابزارهای فتوشاپ مشکل دارید در هنگام رسم این خطوط کلید Shift را نگه دارید.

 

ترفند شماره 20: خط راهنمای خط کشی را تغییر جهت بدهید

اگر یک خط راهنمای خط کشی افقی دارید و می خواهید سریعا آن را تبدیل به یک خط راهنمای عمودی نمائید کافی است کلید Alt را نگه داشته و بر روی خط راهنما کلیک کنید.

 

ترفند شماره 21: ایجاد لایه جدید در زیر لایه انتخابی

کافی است هنگام کلید بر روی آیکن New Layer کلید Ctrl را نگه دارید.

 

ترفند شماره 22: حذف لکه ها یا خراش های تصویر

اگر تصویری دارید که سطح آن دارای لکه، نقاط یا خراشهایی است یک ترفند کوچک برای حذف آنها وجود دارد. روی ابزار Blur کلیک کنید. در نوار Options میزان Opacity ابزار را روی 20 % تنظیم و حالت Blend را به Lighten تغییر دهید و شروع به نقاشی روی خراش ها کنید. پس از چند ضربه متوجه می شوید که خراش ها به تدریج ناپدید می شوند.

 

ترفند شماره 23: ادغام لایه های مرئی در یک حرکت

برای این کار کافی است کلید های Ctrl+Shift+E را همزمان فشار دهید.

 

ترفند شماره 24: گردش روی تصویر

در حالت Full Screen برای پرش به بالای تصویر کلید PageUp و برای پرش به پائین تصویر کلید PageDown را فشار دهید. برای پرش به سمت چپ تصویر کلید Ctrl+PageUP و برای پرش به سمت راست تصویر کلید Ctrl+PageDown را فشار دهید. برای پرش به گوشه بالای سمت چپ کلید Home و برای پرش به گوشه پائین سمت راست کلید End را فشار دهید.

 

ترفند شماره 25: کنترل یا Tracking

Tracking عبارت است از فضای بین یک گروه از حروف یا کلمات. برای تنگ کردن این فاصله به صورت بصری ( نه به صورت عددی ) یعنی حذف فاصله بین یک گروه از حروف، ابزار Type را بردارید و متن را هایلایت کنید و سپس کلید جهت چپ + Alt را برای کم کردن فاصله و کلید جهت راست + Alt را برای اضافه کردن این فاصله فشار دهید.

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, | 22:37 | نویسنده : reza |

چگونه ازشرويروس‌ها خلاص شويم؟

 

همه ما درباره حضور گسترده بدافزارها در دنياي رايانه و اينترنت آگاهي داريم؛ بدافزارها شامل برنامه‌هايي مي‌شوند كه جاسوسي كرده، داده‌ها را تخريب مي‌كنند، به ديسك سخت صدمه مي‌زنند يا اختيار رايانه را در دستان فردي هزاران كيلومتر دورتر از شما قرار مي‌دهند اما چگونه ميتوان از شر آن‌ها خلاص شد؟

مهم نيست كه بدافزارها چه ظاهري داشته باشند، آنها خرابكار هستند و از آنجا كه تعداد بي‌شماري بدافزار در فضاي تبادل اطلاعات وجود دارند، بالاخره هر فردي روزي قرباني آن‌ها خواهد شد و فقط مساله زمان مطرح است.

مهم‌ترين توصيه براي فردي كه گمان مي‌كند رايانه وي توسط بدافزارها آلوده شده، عبارت است از اينكه اولا وحشت زده نشود، ثانيا فرض نكند لازم است تمام اطلاعات ديسك سخت را پاك كرده و از اول شروع كند.

اغلب اوقات مي‌توان بدافزار را بدون از دست دادن چيزي حذف كرد. گاهي اوقات ممكن است كاربر برخي داده‌ها را از دست بدهد ولي احتمالا همه چيز را از دست نخواهد داد.

در گويش عامه به انواع بدافزارها از جمله ويروس، كرم و تروجان، نام «ويروس» اطلاق مي‌شود. ما نيز در ادامه اين گزارش از نام «ويروس» به معناي متداول آن يعني بدافزار استفاده خواهيم كرد.

در وهله اول لازم است مشخص شود آيا اصلا رايانه آلوده شده است يا خير. در صورتي كه رايانه به نظر بسيار كند مي‌رسد، مي‌توان به آن مشكوك شد. يا اگر مرورگر وب تغيير شكل داده و به صورت خودكار به وب سايتي مي‌رود كه براي كاربر ناشناس است، علامت خوبي براي وجود يك بدافزار بر روي رايانه است.

ناپايداري سيستم و از كار افتادن‌هاي مداوم نيز نشان دهنده وجود مشكلي در آن است. يك نشانه ديگر در زمان دسترسي به فايل‌ها يا درايوها رخ مي‌دهد كه پيغام خرابي آن‌ها نمايش داده مي‌شود.

در صورتي كه فردي فكر مي‌كند رايانه او آلوده شده است، لازم است با استفاده از يك آنتي‌ويروس آن‌ها را از روي سيستم پاكسازي كند. برخي از ويروس‌ها هوشمند بوده و برنامه آنتي ويروس را غيرفعال مي‌سازد. در صورتي كه هيچ‌گونه آنتي ويروسي برروي رايانه نصب نيست، لازم است حتما يك نسخه خريداري شده و يا به صورت آنلاين دريافت شود.

البته تعداد كمي از بدافزارها دسترسي كاربر به وب سايت‌هاي امنيتي را محدود كرده و اجازه دريافت آنتي ويروس را به وي نمي‌دهند. در صورت بروز اين مشكل بايد نرم‌افزارهاي مذكور توسط يك سيستم ديگر دريافت شده و سپس از طريق سي‌دي و يا حفظه فلش به رايانه آلوده منتقل شود.

 

تشخيص و پاك‌سازي يك ويروس رايانه‌يي

نصب يك آنتي ويروس برروي سيستم براي هم كاربران يك ضرورت محسوب مي‌شود. با وجودي كه در صورت رعايت نكات ايمني و داشتن عادت‌هاي امنيتي صحيح مي‌توان از ويروس‌ها تا حدود زيادي اجتناب كرده ولي حقيقت اين است كه ويروس نويسان همواره به دنبال پيدا كردن راه‌هاي جديد براي آلوده كردن سيستم‌ها هستند.

انواع مختلفي از آنتي ويروس‌ها وجود دارند كه برخي از آن‌ها رايگان هستند. به خاطر داشته باشيد كه معمولا آنتي ويروس‌هاي رايگان داراي امكانات كم‌تري نسبت به آنتي ويروس‌هايي هستند كه بايد آن‌ها را خريداري كرد.

در اينجا سوالي كه براي اكثر كاربران مطرح مي‌شود اين است كه آيا نصب دو آنتي ويروس به صورت هم‌زمان خطر آلودگي را كاهش مي‌دهد؟ جواب منفي است. آنتي ويروس‌ها تمايل به استفاده از درصد زيادي از توان محاسباتي سيستم‌ها دارند.

اجراي بيش از دو آنتي ويروس سرعت رايانه را بسيار پايين آورده و بسياري از مواقع منجر به از كارآفتادگي آن مي‌شود. از طرف ديگر بسياري از آنتي ويروس‌ها با يكديگر سازگاري نداشته و اجازه نصب يك آنتي ويروس ديگر را به شما نمي‌دهند و در صورت نصب نيز ممكن است سيستم شما را بيش از پيش به خطر اندازند.

بسياري از آنتي ويروس‌ها سعي در جذب يا قرنطينه كردن ويروس‌ها دارند. كاربر مي‌تواند گزينه مورد نظر را انتخاب كرده و يا تاييد كند كه مايل است آنتي ويروس به مقابله با ويروس‌ مذكور بپردازد. براي بسياري از كاربران اين گزينه بهتر است، زيرا پاكسازي ويروس توسط خود كاربر به مهارت خاصي نياز دارد.

در صورتي كه آنتي ويروس اعلام كند كه بدافزار را با موفقيت پاك كرده است، لازم است رايانه راه‌اندازي مجدد شود، بهتر است بعد از دوباره بالا آمدن سيستم، برنامه آنتي ويروس يك بار ديگر اجرا شود و در صورتي كه ليست بدافزارهاي آن خالي باشد، يعني كار با موفقيت به پايان رسيده است.

اگر بدافزارهاي ديگري در ليست مشاهده مي‌شوند، لازم است گام‌هاي قبلي دوباره تكرار شوند. اما در صورتي كه آنتي ويروس‌ همان بدافزارهاي قبلي را پيدا كند، بايد روش‌هاي ديگري را امتحان كرد.

 

روش‌هاي پيشرفته حذف ويروس

در صورتي كه نمي‌توان به ‌آنتي ويروس دسترسي داشت و يا همان ويروس‌هاي قبلي بعد از پاكسازي مشاهده مي‌شوند، لازم است از روش‌هاي پيشرفته‌تري استفاده كرد.

برخي نرم‌افزارهاي آنتي ويروس امكان ساختن يك ديسك راه‌اندازي را فراهم مي‌كنند. بعد از ايجاد يك ديسك راه‌اندازي لازم است رايانه توسط ديسك مذكور راه‌اندازي مجدد شود.

سيستم از اين طريق بالا آمده و آنتي ويروس برروي يك سيستم عامل محدود اجرا مي‌شود. به اين طريق مي‌توان اميدوار بود كه آنتي ويروس بتواند از سد ويروس‌هاي سرسخت گذشته و آن‌ها را از سيستم پاك كند.

روش ديگر بالا آوردن رايانه در حالت safe mode است. بسياري از ويروس‌ها فايل‌هايي را در فولدر رجيستري ويندوز ذخيره مي‌سازند. اين فولدر مانند يك بانك اطلاعات دستورات عمل كرده و به سيستم عامل در مورد برنامه‌هاي مهم موجود بر روي رايانه اطلاعات مي‌دهد.

در صورتي كه بدافزار فايلي را در فولدر مذكور ذخيره سازد، ويروس‌ مي‌تواند همزمان با بالا آمدن سيستم فعال شود. بالا آوردن رايانه در حالت safe mode به كاربر اجازه مي‌دهد تنها با عناصر هسته‌اي سيستم عامل به كار بپردازد.

بعد از بالا آوردن سيستم در حالت مذكور، لازم است برنامه آنتي‌ويروس دوباره اجرا شود. در صورتي كه با انواع جديدي از بدافزار رو‌به‌رو شويد، يعني راه حل مذكور كارا بوده است.

فلسفه وجودي برخي از بدافزارها تنها دريافت بدافزارهاي ديگر و نصب آن‌ها برروي سيستم قرباني است. در صورتي كه بتوان تمام اين بدافزارها را حذف كرد يعني كار با موفقيت به انجام رسيده است. اگر به هر دليلي آنتي ويروس نتواند بدافزارهاي مذكور را حذف كند، لازم است روش‌هاي دستي به كار برده شوند.

بهتر است از همان شركت توليد كننده آنتي ويروس مورد استفاده كاربر در اين زمينه استفاده شود، به اين دليل كه گاه شركت‌هاي امنيتي مختلف نام‌هاي متفاوتي را براي يك ويروس انتخاب مي‌كنند. اغلب شركت‌هاي امنيتي تمام فايل‌هاي مربوط به يك ويروس خاص را ليست كرده و به كاربر مي‌گويند كجا مي‌تواند فايل‌هاي مذكور را پيدا كند.

البته ممكن است براي پيدا كردن هر فايل در رايانه، مجبور به كند و كاو بيش‌تري شويد. دقت كنيد كه پيش از پاك كردن هر فايلي، يك نسخه از فولدر رجيستري را ذخيره كنيد. زيرا در صورتي كه به اشتباه فايلي را پاك كنيد، آنگاه برگرداندن سيستم به حالت صحيح بسيار سخت يا حتي غير ممكن خواهد بود.

تمام فايل‌هاي مربوط به بدافزار مزاحم را كه در ليست آورده شده‌اند، از سيستم پاك كنيد. بعد از انجام كار، لازم است رايانه را راه‌اندازي مجدد كرده و برنامه‌ آنتي ويروس را دوباره اجرا كنيد. به احتمال زياد بدافزار مذكور را ديگر مشاهده نخواهيد كرد.

در اين مرحله نياز است تمام نام‌هاي كاربري و رمز عبورهاي آنلاين تغيير داده شوند. برخي از بدافزارها داراي برنامه‌هايي براي ثبت ضربات صفحه كليد هستند و رمز عبورها را براي هكر ارسال مي‌كنند، لذا بهتر است جانب احتياط رعايت شود.

در بدترين حالت و در صورتي كه استفاده از روش‌هاي فوق جواب نداد و ويروس هم‌چنان بر روي رايانه باقي مانده بود، زمان آن رسيده است كه از آخرين روش استفاده كرده و كل سيستم را پاكسازي كرد.

منظور از پاكسازي كل سيستم فرمت ديسك سخت و نصب دوباره سيستم عامل است. اين كار تمام اطلاعات موجود را از روي رايانه پاك خواهد كرد، لذا لازم است اطلاعات ضروري و مهم كه البته ويروسي نيستند از قبل ذخيره‌سازي شوند.


محافظت در برابر ويروس‌ها

يكسري دستورالعمل‌هاي ساده براي اجتناب از ويروس‌ها وجود دارد كه با پيروي از آن‌ها مي‌توان تا حد بسيار زيادي شر ويروس‌ها و بدافزارها در امان ماند.

هيچ‌گاه پيوست‌هاي يك اي‌ميل ناشناس را باز نكرده و برروي هايپر لينك‌هاي موجود در آن كليك نكنيد. نويسندگان ويروس تمايل به فريب كاربران براي كليك برروي لينك‌هايي دارند كه آن‌ها را به وب سايت‌هاي خرابكار هدايت مي‌كنند.

به دوستان خود اطلاع دهيد كه هيچ‌گاه برروي لينكي كليك نكنند مگر اينكه توضيح كوتاهي در مورد آن در اي‌ميل موجود باشد. در صورتي كه سرويس اي‌ميل شما داراي امكان باز كردن اتوماتيك لينك‌ها است، اين امكان را غيرفعال سازيد. در غير اين صورت ممكن است تنها با باز كردن اي‌ميل، ويروسي را به صورت اتوماتيك فعال سازيد.

قضيه فوق در مورد ديگر پيغام‌ها، مانند پيغام‌هايي كه در facebook، اتاق‌هاي چت و غيره دريافت مي‌كنيد نيز صادق است. از آنجايي كه گاهي اوقات اين پيغام‌ها شما را به بدافزارها هدايت مي‌كنند، به منبع پيغام توجه كافي را مبذول كنيد.

به برخي علامت‌هاي غيرعادي نيز توجه كنيد. براي مثال املاي غلط يك كلمه يا وجود اشتباهات دستوري در متن پيغام، به خصوص اگر فرستنده پيغام غالبا موارد فوق را رعايت مي‌كند، مي‌تواند مشكوك باشد، در صورتي كه يك اي‌ميل يا پيغام مشكوك را مشاهده كرديد به فرستنده آن اطلاع دهيد، زيرا ممكن است قرباني هكرها شده و اطلاعات رمز عبور وي به سرقت رفته باشد.

وب‌سايت‌هاي مشكوك را صرف نظر از اطلاعاتي كه ارائه مي‌دهند، به هيچ وجه مورد بازديد قرار ندهيد. بسياري از مرورگرهاي فعلي به شما در مورد وب سايت‌هاي حاوي بدافزار هشدار مي‌دهند. اين هشدارها را جدي گرفته و از وب سايت‌هاي مذكور دوري گزينيد.

به پنجره‌هايي كه در زمان گشت و گذار در وب بالا مي‌آيند، كاملا دقت كرده و در صورتي كه نشان دهنده نياز به نصب يك درايور ويديوي جديد براي ديدن فيلمي هستند، بسيار با احتياط عمل كنيد. زيرا اين روش يكي از تاكتيك‌هاي اصلي انتشار بدافزار است.

حداقل هفته‌اي يك بار برنامه‌ آنتي‌ويروس را اجرا كرده و سيستم خود را اسكن كنيد، هم‌چنين بايد مطمئن باشيد كه نرم‌افزارهاي آنتي‌ويروس و سيستم عامل، همواره به روز بوده و اصلاحيه‌هاي آن‌ها به موقع نصب شده است.

درست است كه اجتناب از ويروس‌ها كار سختي به نظر مي‌رسد ولي به ياد داشته باشيد، اين كار بسيار راحت‌تر از اصلاح رايانه‌يي است كه مورد حمله بدافزارها قرار گرفته است.

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 22:36 | نویسنده : reza |

سالم سازی ويندوز XP

 

در مواردی که به عملکرد سیستم خود اطمینان ندارید یا برای اطمینان از صحت عملکرد فایلهای ویندوز XP مانند IE و جایگزینی فایلهای اصلی به جای فایلهای احتمالی معیوب ، نیازی به فرمت و نصب مجدد سیستم عامل XP ندارید. اگر CD نصب سیستم عامل ویندوز XP را دارید با ترفندی ساده میتوانید ویندوز XP خود را سالم سازی کنید.

 

بدین منظور:
از منوی Start گزینه Run را انتخاب کنید.
در کادر Open دستور sfc /scannow را تایپ کنید ( قبل از / حتما باید فاصله باشد).
کادری ظاهر می شود که از شما میخواهد دیسک سیستم عامل را در درایو قرار دهید تا بتواند فایلهای اصلی را جایگزین فایلهای معیوب نمایید.

منبع:ترفندستان

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:ترفند, | 22:33 | نویسنده : reza |

10 دلیل که ویندوز 8، سِوِن را نابود می کند

 

احتمالا ویندوز 8 مایکروسافت تا سال آینده در دسترس نخواهد بود. اما بر مبنای آن چه که تا کنون از این ویندوز می دانیم؛ این سیستم عامل می تواند خیلی بهتر از ویندوز 7 باشد

شاید هیچ شرکتی پر نفوذ تر از مایکروسافت در حوزه سیستم های عامل دسکتاپ پیدا نشود. این غول نرم افزاری، سراسر بازار سیستم عامل را در جهان به دست گرفته و ثابت کرده که قادر است هر نسخه ویندوز را با تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی اش ارائه دهد. هیچ چیز هم که نباشد، مایکروسافت فضای بازار سیستم های عامل را به خوبی می شناسد و می داند که باید برای موفقیت در این بازار چه کاری انجام دهد.

ویندوز 7 مایکرسافت مسلما یکی از مهم ترین نسخه های ویندوز در تاریخ زندگی این سیستم عامل بود. بعد از ارائه ویندوز ویستا، بازار مخالف مایکروسافت شروع به رشد کرد و بسیاری از فروشندگان، به قوانینی برای داون گرید کردن کامپیوتر به ویندوز XP تن دادند. مشتریان هم به اندازه ای که مایکروسافت انتظار داشت، از ویستا استقبال نکردند. به علاوه شرکت ها اصلا ویندوز ویستا را به حساب نمی آوردند. خب همه ی این ها بد است.

با ویندوز 7، مایکروسافت توانست ویستا را به خوبی تعمیر کند. در واقع این نسخه همان سیستم عاملی است که ویستا باید می بود. و حالا مایکروسافت هم تایید کرده که ویندوز 7 سریع ترین فروش را در تاریخ ویندوز داشته است. این واضح است که مصرف کنندگان هم از ویندوزی که هم اکنون استفاده می کنند؛ حداقل بیشتر از ایکس پی راضی هستند.

با این حال که ویندوز 8 فقط در گوشه صحنه، ایستاده است؛ شایعات مایکروسافتی حول محور این سیستم عامل و امکانات آن، می چرخند. اگر چه فعلا اطلاعات کمی از این سیستم عامل در دسترس است؛ اما یک چیز را به طور قطع می توان گفت: این که 8 از 7 بهتر خواهد بود. اما چرا؟

 

1. ویندوز 8، برمبنای یک سیستم عامل خوب، بهبود می یابد:
ویندوز 8 یک آپدیت بزرگ به شمار نمی رود. در عوض، این سیستم عامل نسخه ای بهبود یافته از ویندوز 7 خواهد بود. همانطور که اشاره شد، ویندوز 7 در میان مصرف کنندگان و شرکت های مشتری، به موفقیت رسیده است. از چیز هایی که تاکنون درباره ویندوز 8 میدانیم، واضح است که مایکروسافت نمی خواهد چیزی که خراب نیست (ویندوز 7) را درست کند! پس احتمالا ویندوز 8 بسیار شبیه جدش بوده و خیلی از امکانات آن را به رخ می کشد. البته بهبود هایی که همیشه به مشتریان ارائه می شود هم در این ویندوز موجود خواهند بود.

 

2. امنیت بهبود خواهد یافت:
با هر عرضه ی سیستم عامل توسط مایکروسافت - یا هر شرکت دیگر - بسیاری نقایص امنیتی برطرف می شوند. این کمپانی امنیت را بعد از عرضه سرویس پک 2 ویندوز ایکس پی، افزایش داده است. ویندوز ایکس پی تقریبا امن بود. البته نسبت به نسل های پیشینش و نه نسبت به سیستم عامل های رقیب! سرویس پک ها بودند که به امنیت ویستا کمک نمودند. اما ویندوز 7 مسلما امن ترین ورژن این سیستم عامل می باشد. پس از آن جایی که مایکروسافت همیشه برای امن تر کردن سیستم عاملش تلاش کرده؛ انتظار داریم که ویندوز 8، از 7 هم کاملا امن تر باشد.

 

3. سازگاری کلیدی با ARM:
با توجه به این که مصرف کنندگان محصولات الکتریکی در سال های اخیر، علاقه زیادی به ARM نشان دادند؛ استیو بالمر، مدیر عامل مایکروسافت اعلام کرد که ورژن بعدی ویندوز دستگاه های مبتنی بر ARM پشتیبانی خواهد کرد. این بسیار بسیار مهم است. حالا کمپانی هایی که می خواهد محصولاتی مبتنی بر چیپ ARM بسازند، فرصت استفاده از ویندوز را پیدا می کنند. نه تنها این حرکت به مایکروسافت و فروشندگان همکارش کمک می کند، بلکه احتمالا گزینه های بیشتری هم به مصرف کنندگانی که به استفاده از ویندوز تمایل دارند؛ داده خواهد شد. به عقیده ی بسیاری این یک بازی برد- برد است.

 

4. یک فروشگاه اپلیکیشن؟شاید!
این بعید نیست که مایکروسافت برای ارائه ی یک فروشگاه اپلیکیشن؛ نقشه کشیده باشد. اگر این امر صورت گیرد و با وجود این که اپلیکیشن های بسیار زیادی برای ویندوز در دسترس است؛ ممکن است مایکروسافت قادر باشد که در این زمینه حتی با مک نسخه Lion از شرکت اپل هم رقابت کند. همان سیستم عاملی که با AppStore داخلی به فروش خواهد رسید. آینده ی سیستم عامل های دسکتاپ، حقیقتا به وجود یک فروشگاه اپلیکیشن خوب برای آن ها بستگی خواهد داشت. فعلا نمی دانیم اما اگر در آینده خبر احداث فروشگاه اپلیکیشنی برای ویندوز را بشنویم؛ خوشحال خواهیم شد.

 

5. روشن شدن فوری : همان چیزی که لازم است
یکی از بزرگترین مسائل این است که ویندوز روی بعضی کامپیوتر ها، زمان زیادی را برای بوت شدن تلف می کند. با توجه به آخرین شایعات، مایکروسافت در حال کار روی یک راه حل برای این است که بتواند ویندوز را عملا در زمان کمی آماده به کار کند. شاید مهم به نظر نرسد اما در نظر داشته باشید که صبر برای بوت شدن یک ویندوز، می تواند تا چه اندازه عذاب آور باشد. پس بوت فوری، چیزی است که می تواند به یک امکان عالی تبدیل شود.

 

6. احتمالا ویندوز 8 برای تبلت ها مناسب تر خواهد بود
مایکروسافت چند وقتی هست که سیستم عامل خود را آماده برای به کارگیری در تبلت ها می داند. اما با توجه به چیزی که آمار و ارقام نشان می دهد؛ هم تولید تبلت های مبتنی بر ویندوز 7 کم بوده و هم کاربران اندروید یا آی او اس را ترجیح می دهند. به دلیل پشتیبانی از دستگاه های مبتنی بر ARM و این که مایکروسافت قطعا دارد برای سازگاری بیشتر ویندوز 8 با تبلت ها تلاش می کند؛ باید منتظر دستگاه های قابل حمل بیشتری بر مبنای ویندوز بعدی باشید. اما تا چه حد بیشتر بودنش را بازار تعیین می کند.

 

7. صرفه جویی بیشتر در انرژی:
یکی از مسائل ویندوز 7 این است که نتوانسته به عملکرد موثری در زمینه ی صرفه جویی انرژی برسد. اما با توجه به اطلاعاتی که از توسعه ویندوز 8 درز کرده اند، گویا مایکروسفات در حال کار برروی قابلیت هایی است که ذخیرهی انرژی را تا حد زیادی بهبود می بخشند. پس باید منتظر عمر بیشتر باتری بر دستگاه های قابل حملی باشیم که از این سیستم عامل پشتیبانی می کنند. اگر این ها درست باشد؛ مسلما مصرف کنندگان خوشحال خواهند شد.

 

8. History Vault چیست؟
ویندوز 8 احتمالا یک قابلیت جدید به نام History Vault خواهد داشت. با توجه به شایعات، این قابلیت شبیه Time Machine شرکت اپل خواهد بود که یک رابط آسان برای بک آپ گیری در مک او.اس ایکس؛ ارائه می دهد. اما این گزینه ی مایکروسافتی به کاربران اجازه خواهد داد که فایل های شخصی خود را بازیابی نمایند، پرونده های قدیمی را اصلاح کنند و خیلی کار های دیگر... مایکروسافت هنوز این قابلیت را تایید نکرده است. اما اگر قابلیت بزرگی مانند این، به ویندوز اضافه شود؛ بسیار عالی خواهد شد.

 

9. اینترفیس بهتر:
ویندوز 7 با یک رابط کاربری قدرتمند تر وارد بازار شد که می توان آن را کاملا از نسل های قبلی اش بهتر دانست. این ویژگی از نظر زیبایی هم چیزی کم ندارد. فعلا مایکروسافت چیز زیادی از سیستم عامل بعدی اش نگفته اما احتمالا ویندوز 8 هم اینترفیسی مشابه خواهد داشت. اما افرادی که همیشه مایکروسافت را تعقیب می کنند؛ باور دارند که اینترفیس کمی کار آمد تر شده و برای استفاده آسانتر خواهد بود. اگر مایکروسافت بتواند این کار را محقق کند، تاحدود زیادی انتظارات از اینترفیس براورده خواهند شد. چون اینترفیس فعلی نیز چیز زیادی کم ندارد.

 

10. مایکروسافت درسش را آموخته:
جدا از خود سیستم عامل، ویندوز 8 به احتمال زیاد بهتر از ویندوز 7 خواهد بود. آن هم به یک دلیل: مایکروسافت نمی خواهد شکست ویندوز ویستا را تکرار کند. آخرین سیستم عامل مایکروسافت قبل از 7، برای این شرکت چیزی کم از کابوس نداشت. مایکروسافت به خاطر موفقیت های 7 خیلی به خود مغرور شده بود ولی در ویستا کار را خراب کرد. نتیجه ی این، چند سال رنج آور برای این شرکت بود. همچنین مایکروسافت با فقدان اعتماد فروشنده ها و خریداران و سرمایه گذارانش مواجه شد. پس انتظار داریم که این کمپانی کار های ویژه ای با ویندوز 8 انجام دهد. درعین حال، این شرکت به جز رسیدن به یک سیستم عامل بهتر، چاره دیگری نخواهد داشت.

شما چه انتظاراتی از سیستم عامل بعدی مایکروسافت دارید و فکر می کنید که از زوایای مختلف، چگونه عمل کند؟ این سیستم عامل، در رقابت با رقیبانش چه خواهد کرد؟
منبع:narenji.ir

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 22:32 | نویسنده : reza |

استفاده ازقالب‏هاي مخفي ويندوز‌7 با ترفندي جالب

 

همان‏طور که مي‏دانيد بسياري از ويروس‏ها و کرم‏هاي کامپيوتري، بدين صورت عمل مي‏کنند که پس از فعال شدن در سيستم قرباني، يک نسخه از خود را در کليه فولدرهاي کاربر کپي مي‏کنند و در نتيجه به سرعت تکثير مي‏شوند. اين نوع تکثير همگاني از شگردهاي معمول ويروس‏ها براي انتشار گسترده است. به اين صورت که کافي است کاربر يک فولدر را از روي هاردديسک کامپيوتر خود کپي کرده و در يک سيستم ديگر وارد کند، ناخواسته سيستم ديگر نيز آلوده به اين ويروس خواهد شد. در اين ترفند قصد داريم چنين تکثيري را به شما آموزش دهيم. به اين صورت که با يک حرکت ساده، مي‏توانيد يک فايل را در کليه فولدرهاي يک درايو از کامپيوتر کپي کنيد. اميدواريم از اين ترفند استفاده‏اي سالم داشته باشيد.
براي اين کار:

فرض مي‏کنيم يک فايل به نام p30tarfand.txt در اختيار داريم و قصد داريم اين فايل را در کليه پوشه‏هاي يک درايو کپي کنيم.

پيش از هر کاري فايل مورد نظر را که در اينجا Tarfandcity.txt است را در درايو C کپي ميکنيم. (در همان ريشه درايو C)

سپس برنامه Notepad ويندوز را اجرا نماييد. براي اين کار از منوي Start به All Programs و سپس Accessories برويد و بر روي Notepad کليک کنيد.

حال کد زير را عيناً در محيط Notepad وارد کنيد:


for /r \ %%a in (p30tarfand.txt) do copy "c:\p30tarfand.txt" %%a


دقت کنيد در کد فوق به جاي p30tarfand.txt نام فايل مورد نظر خود را به طور کامل جايگزين نماييد. همچنين حتماً نيازي نيست فايل را در درايو C کپي کنيد، مي‏توانيد در همين قطعه کد، آدرس محل ذخيره فايل را به جاي درايو C وارد کنيد.

پس از اين کار، از منوي File بر روي Save as کليک کنيد. سپس فايل را با نام دلخواه و پسوند bat. و در درايوي که قصد داريد فايل مورد نظر را در کليه پوشه‏هاي آن تکثير کنيد، ذخيره نماييد.

به عنوان مثال اگر قصد داريم درايو D را از فايل مورد نظر پر کنيم، نام فايل را Worm.bat قرار مي‏دهيم و آن را در درايو D ذخيره ميکنيم.

اکنون تنها کاري که لازم است بکنيم اين است که به درايو D برويم و فايل Worm.bat را اجرا کنيم. با اجراي اين فايل تکثير فايل p30tarfand.txt در کليه فولدرهاي موجود در درايو D شروع مي‏شود.

دقت کنيد اين کار به سيستم شما آسيب نمي‏زند، بلکه فقط و فقط باعث کپي شدن يک فايل خاص در کليه فولدرهاي درايو مذبور مي‏گردد

منبع : TakeDel.com

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 22:29 | نویسنده : reza |

10 میانبر کاربردی در ویندوز 7

 

کلیدهای میانبر در ویندوز باعث افزایش سرعت و سهولت انجام امور در سیستم عامل می شوند. کاربر می تواند برخی از نیازهای خود را بجای حرکت دادن ماوس و انتخاب چند گزینه به راحتی و با فشاردادن کلیدهای ترکیبی انجام دهد. بسیاری از شما با برخی از کلیدهای میانبر کاربردی آشنا هستید ولی ما در این مقاله قصد داریم کلید های ترکیبی را که کمتر می شناسید به شما معرفی کنیم.

پیش از ادامه مطلب اگر کاربر مبتدی ویندوز هستید لازم است بدانید که منظور از کلید ویندوز همان دکمه ایی است که در سمت چپ کی برد و بین کلید های Alt و Ctrl قرار دارد که معمولا لوگوی ویندوز برروی آن کشیده شده است.

 

Windows + Spacebar

اگر تمایل دارید برای چند لحظه میزکار ویندوز را مشاهده کنید و سپس بلافاصله به حالت قبل (مشاهده پنجره های فعال) برگردید از کلید های ترکیبی Windows بعلاوه Spacebar استفاده کنید تا زمانی که این دوکلید را پایین نگه داشته اید صفحه دستکاپ نمایش داده می شود و بلافاصله پس از رها کردن این دو کلید به پنجره و یا برنامه های در حال کار بازگردید.

 

Windows + T

با استفاده از این میانبر می توانید پیش نمایش کوچکی از پنجره های باز شده در قسمت نوار Taskbar را مشاهده کنید با فشار دادن مکرر Windows + T به ترتیب پیشنمایش اولین تا آخرین مجموعه برنامه های در حال اجرا را مشاهده خواهید کرد. همین کار را می توانید با بردن نشانگر ماوس برروی هر کدام از آیکان های موجود در نوار Taskbar انجام دهید.
Windows + 1,2,3, ..

در ویندوز 7، راه جدیدی برای اضافه کردن نرم افزارهای پر کاربرد به نوار Taskbar اضافه شده است و کاربر می تواند با فشار دادن دکمه سمت راست ماوس برروی هر آیکان پنجره مورد نظر و انتخاب گزینه "Pin this program to taskbar" برنامه یا پنجره مورد نظر خود را به نوار ابزار اضافه کند. کاربر پس از Pin کردن نرم افزار مورد نظر، همیشه می تواند به سرعت و با کلیک کردن برروی آیکان مربوطه نرم افزار مورد نظر خود را اجرا کند. حال علاوه براستفاده از ماوس می توانید با فشار دادن کلید های ترکیبی Window + 1 یا 2 یا 3 و غیره به نرم افزارهای Pin شده در نوار ابزار به ترتیب از چپ به راست دسترسی داشته باشید.

 

Windows + / -

اگر در زمان خواندن متون یا مشاهده تصاویر قصد دارید برروی صفحه بزرگنمایی داشته باشید می توانید با فشار دادن کلید های ترکیبی Windows با + و یا Windows با - نرم افزار Magnifier ویندوز را اجرا نموده و صفحه ویندوز را بزرگنمایی و یا کوچک نمایی کنید. استفاده از این کلید های میانبر در تمام نرم افزارهای در حال اجرا در ویندوز 7 امکان پذیر است.

 

Windows + Shift + Left یا Right

منظور از کلید های Left یا Right همان کلیدهایی است که با فلش های چپ و راست در کنار فلش های بالا و پایین در سمت راست کی برد قرار دارند. اگر شما از دو مانیتور برای استفاده بهینه و افزایش فضای دستکاپ خود استفاده می کنید ممکن است بخواهید یکی از مانیتورها را بعنوان صفحه اصلی استفاده نموده و از صفحه مانیتور دیگر برای نمایش برنامه های فعال و در حال اجرا استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از ماوس و گرفتن و رها کردن پنجره ها، آنها را از صفحه یک مانیتور به دیگری منتقل کنید و یا از کلیدهای ترکیبی Windows + Shift + Right یا Left استفاده کنید.

 

Windows + M یا Windows + D

با فشار دادن کلیدهای ترکیبی Windows + M می توانید تمام پنجره ها و برنامه های روی صفحه را Minimize کنید یعنی تمام آنها را از روی صفحه به نوار Taskbar منتقل کنید با فشار دادن کلید های ترکیبی Windows + Shift + M دوباره به نرم افزارهای در حال کار باز خواهید گشت. کلیدهای ترکیبی Windows + D نیز تقریبا با کمی تفاوت شبیه به Windows + M عمل می کنند. Windows + D تمام نرم افزارهای در حال نمایش را Minimize می کنند هر دو کلید ترکیبی را امتحان کنید تا با تفاوت جزئی این دو آشنا شوید.

 

Shift + Ctrl + N

در ویندوز 7 ساخت فولدر جدید راحت تر از پیش شده است. شما همواره می توانید با فشار دادن دکمه سمت راست ماوس و انتخاب Create New Folder یک فولدر جدید در Explorer بسازید ولی راه حل ساده تر استفاده از کلیدهای ترکیبی Shift + Ctrl + N است با فشار دادن این کلید های ترکیبی به سرعت یک فولدر جدید ساخته می شود و شما می توانید پس از تغییر نام فولدر جدید و فشار دادن دکمه Enter آن را ایجاد نمایید.

 

Windows + X

با استفاده از کلیدهای ترکیبی Windows + X می توانید به تنظیمات Windows Mobility Center دسترسی یابید این تنظیمات شامل روشنایی مانیتور، نمایش طول عمر باتری و امکان تغییر وضعیت های مصرفی، روشن و خاموش کردن شبکه بی سیم، کم و زیاد کردن و یا خاموش کردن صدای خروجی و حالت Presentation و استفاده از پروژکتور استفاده نمایید. این میانبر تنها در ابزارهای موبایل مانند نوت بوک و نت بوک کار می کند

 

Shift + Delete

در حالت پیش فرض هر فایلی که با فشار دادن دکمه Delete حذف می شود در واقع به سطل آشغال یا Recycle Bin منتقل می گردد و در واقع آنها حذف نمی شوند تا کاربر در صورت حذف اشتباهی، بتواند فایل مورد نظر خود را از طریق Recycle Bin بازیابی کند. حال اگر شما نخواهید فایل حذف شده به Recycle Bin منتقل شود و یک راست حذف شود می توانید از کلید های ترکیبی Shift + Del استفاده کنید.

 

Windows + Logo

با فشار دادن کلیدهای ترکیبی Windows + L می توانید ویندوز را قفل کنید، بعنوان مثال اگر در محل کار خود قصد دارید برای چند دقیقه میز کار خود را ترک کنید می توانید ویندوز را Lock نمایید تا مطمئن شوید در زمان عدم حضور شما شخص دیگری به کامپیوتر شما دسترسی نداشته باشد. البته لازمه این کار داشتن رمز عبور برای نام کاربری فعالی شما است.

منبع:zoomit.ir

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 22:27 | نویسنده : reza |

رنگی کردن پوشه های ویندوز

 

 

تمامی پوشه هایی که در ویندوز xp هستند معمولاً به رنگ زرد طلایی هستند و این موضوع از روز اول ویندوز xp وجود داشته ، بودند ویندوزهای جدیدی که شکل و شمایل پوشه هاشون جور دیگه ای بوده همینطور شکل کل ویندوزشون. ولی کسانی که از ویندوز xp های شرکت مایکروسافت استفاده میکنند و می خوان که ویندوزشون خیلی ساده باشه مطمئنا ًیه جورایی از این پوشه های تک رنگ خسته شدن. کسانی دیگر هم هستند که می خوان پوشه هاشون از هم متمایز باشه

مثال: پوشه عکسشون سبز باشه و پوشه موزیکاشون آبی .خب این مشکل رو می تونید با نرم افزار Folder Marker V1.4 حل کنید. و با استفاده از این نرم افزار کم حجم می تونید پوشه های رنگارنگی در سراسر ویندوزتون داشته باشید.

 

طریقه ی کار با این نرم افزاربسیار آسونه.
شما پس از نصب نرم افزار و اجرای اون مطابق عکس از قسمت بالای صفحه گزینه پوشه کوچیک سبز رنگ رو بزنید و پوشه ای رو که می خواید رنگشو عوض کنید رو انتخاب کنید سپس از قسمت پایین رنگ پوشه مورد نظرتون رو انتخاب کنید و دکمه Apply رو بفشارید بدین ترتیب به راحتی رنگ پوشتون عوض میشه.

منبع:7learn.com

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 22:23 | نویسنده : reza |

cd key,نرم افزار نرو,دانلود نرو,آموزش nero

 

ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که بر اثر اشتباهی CD تان بسوزد ، در این صورت ممکن است سی دی را بشکنید و یا دور بندازید! اما دست نگه دارید ، قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید از این سی دی سوخته استفاده کنید و بر روی آن اطلاعات بریزید.

بدین منظور شما نیاز به نسخه 6 نرم افزار Nero دارید.

سی دی سوخته خود را در رایتر قرار بدهید حال نحوه رایت را دوباره DATA انتخاب کنید و فایلهایی را که قرار هست رایت کنید را مجددا ADD کنید.

در این حالت رایتر از شما سی دی سوخته را قبول می کند و لازم نیست سی دی خام درون رایتر قرار بدهید.

دقت کنید که حتما قبل از ADD کردن فایلها باید بدانید که چه مقدار فضای خالی در سی دی سوخته دارید . اینرا باید از میزان پر بودن حلقه پشت CD حدس بزنیند و اگر بیشتر از حجم باقیمانده نخواهید رایت کنید یعنی اینکه این CD دیگه فقط به درد رایت فایلهای کوچیکتر میخورد.

و نکته دیگه این که سی دی را باید خود NERO سوزانده باشد نه برنامه ای ديگر.

در پایان هم اینکه برای CD های Video و Audio سوخته احتمالا جواب نخواهد داد.

منبع:noorportal.net

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 22:22 | نویسنده : reza |

نرم افزار, ویندوز7, سیستم عامل, کارایی سیستم

 

در این قسمت به معرفی چند نرم افرار پرداخته ایم که می توانید به کمک آنها با برنامه های مشابه، کارایی سیستم خود را بالا ببرید.

 

استفاده از نرم افزار Soluto جهت کاهش زمان Boot

Soluto فرانید Start up مدیریت و زمان Boot شدن کامپیوتر را محاسبه می کند و سپس به کاربر اطلاع می دهد، همچنین این نرم افزار قادر است کاربر را از زمان اجرای نرم افزارهایی که پس از بالا آمدن سیستم عامل بصورت خودکار اجرا می شوند، آگاه سازد، بدبن ترتیب شما می توانید آن دسته از برنامه هایی که مدت زمان زیادی برای اجرا نیاز دارند از لیست Startup خارج کنید و سرعت Boot شدن را افزایش دهید.

شما بعد از نصب باید کامپیوتر راRestart کنید تا نرم افزار Soluto ، کارش را آغاز کند. پس از اتمام فرایند Boot ، شما می توانید نتیجه را بر روی تصویر نمایش داده مشاهده کنید. سپس برروی گزینه Learn More در گوشه پایین، سمت چپ صفحه کلیک کنید و در نهایت نیز در پنجره باز شده، Chop Boot را انتخاب کنید. در این قسمت شما می توانید اطلاعات مربوط به برنامه های مختلفی که در زمان بوت سیستم اجرا می شوند را مشاهده کنید.

همچنین می توانید نرم افزارهایی که کارایی زیادی ندارند را غیرفعال کنید. البته به شرطی که تاثیر منفی برروی کامپیوتر نداشته باشد.این نرم افزارها در شاخه No Brainer قرار دارند. نرم افزارهای مهم مانند ابزارهای امنیتی نیز در شاخه Potentially Removable لیست می شوند. تغییرات در این قسمت تنها توسط کاربران حرفه ای و آنهایی که با سرویس های مختلف ویندوز آشنا هستند توصیه می شود. شاخه آخر نیز Cannot be Removed نام گذاری شده که در آن سرویس های مهم و اساسی سیستمی قرار دارند که غیرفعال کردن آنها توسط Soluto ممکن نیست.

 

شناخت مشکلات سیستم بوسیله نرم افزار iolo System Checkup

نرم افزار جدید iolo با نام System Checkup کامپیوتر را برای یافتن مشکلات احتمالی اسکن می کند. این نرم افزار طریق وب سایت این شرکت بصورت رایگان قابل دانلود است،

اگر نرم افزار در حال اجرا باشد، 9 تست گوناگون برروی بخش های مختلف سیستم مانند خرابی دیسک سخت، حافظه RAM ، حفره های امنیتی و خطاهای رجیستری انجام می دهد.

زمانی که Analysis سیستم به پایان رسید گزارش کلی سیستم نمایش داده می شود در صورت تمایل به کسب جزئیات بیشتر بر روی دکمه View Detail کلیک کنید.

شما می توانید مشکلات گزارش شده را شخصا رفع کنید و یا با فشار دکمه Fix Errors از System Checker بخواهید مشکلات را رفع کند. برای این کار می بایست 9.95 دلار هزینه کنید. در واقع یافتن مشکلات مجانی است ولی برای حل آنها می بایست حدود 10 دلار هزینه کنید.

نرم افزار رایگان SpeedFan دمای مادربرد، دیسک سخت و پردازنده را اعلام می کند و در صورتی که دما بیش ازحد بالا باشد به شما هشدار می دهد. این امر از بروز مشکلات جدی دیگر جلوگیری می کند

 

آزاد سازی فضای دیسک سخت توسط نرم افزار SpaceSniffer

اگر با محدودیت فضای ذخیره سازی روبرو هستید و می خواهید فایل هایی با حجم های زیاد را حذف کنید، نرم افزار رایگان Space Sniffer در شناسایی فایل های حجیم به شما کمک می کند.

در این نرم افزار فایل های حجیم به شکل جعبه های بزرگتر نمایش داده می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فایل های مختلف تنها کافی است برروی جعبه مربوطه کلیک کنید تا جزئیات آن نمایش داده شود.

 

نمایش اطلاعات مختلف سیستم زمانی که به اطلاعات ساده یا مهم سیستم خود نیاز داری، یا کسی درباره کارت گرافیک، میزان حافظه و ... از شما سئوالی بپرسد شما از چه طریقی به سئوالات پاسخ می دهید؟

System Information for Windows یا SIW این اطلاعات را به همراه جزئیات کامل سخت افزار، شبکه و نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد، شما می توانید اطلاعات اعلام شده توسط این نرم افزار را بصورت HTML و یا فایل متنی خروجی بگیرید

اگر کار کردن با SIW برایتان مشکل است و بدنبال جزئیات کمتری هستید نرم افزار رایگان Speccy نیز مناسب است.

 

اندازه گیری دمای کامپیوتر !

نرم افزار رایگان SpeedFan دمای مادربرد، دیسک سخت و پردازنده را اعلام می کند و در صورتی که دما بیش ازحد بالا باشد به شما هشدار می دهد. این امر از بروز مشکلات جدی دیگر جلوگیری می کند.

اگر نرم افزاردر حال اجرا باشد تنها با قرار گرفتن اشاره گر ماوس بر روی آیکون آن در System Tray ، اطلاعات دمای قطعات مختلف سیستم نمایش داده شوند.

Speccy که در قسمت پیش معرفی شد نیز دمای سخت افزارهای مختلف را نمایش می دهد

اگر با محدودیت فضای ذخیره سازی روبرو هستید و می خواهید فایل هایی با حجم های زیاد را حذف کنید، نرم افزار رایگان Space Sniffer در شناسایی فایل های حجیم به شما کمک می کند

 

جست و جوی نرم افزارهای مشکل دار

اگر از ویندوز7 و یا ویستا استفاده می کنید می توانید از نرم افزار داخلی این سیستم عاملها به نام Reliability Monitor استفاده کنید.

این ابزار، نرم افزارهایی که بیشترین مشکلات را داشته باشند را شناسایی می کند. برای اجرای این ابزار در جعبه جستجو منوی Start و یا Run دستور:

Perfmon

را وارد کنید. زمانی که پنجره نرم افزار باز شد برروی Weeks کلیک کنید. سپس برروی نمودار نمایش داده شده هفته مورد نظر خود را انتخاب کنید. در قسمت پایین، لیست نرم افزارهایی که دچار مشکل شده اند نمایش داده می شود. اگر یک نرم افزار مرتبا در لیست تکرار شده به فکر جایگزین برای آن باشید.

 

محاسبه زمان خود در استفاده از نرم افزارهای مختلف

نرم افزار Personal Activity Monitor به شما گزارش می دهد که چه میزان از وقت خود را صرف استفاده از هر نرم افزار کرده اید. بعنوان مثال اگر این نرم افزار را در محل کار خود نصب کنید و به جای کار کردن با نرم افزار های Excel و یا Word بیشتر از مرورگر وب استفاده نمایید مشخص می شود که بیشتر زمان خود را در شبکه های اجتماعی و مرور صفحات وب صرف کرده اید.

منبع:noorportal.net

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 30 خرداد 1391برچسب:اس ام اس, مطالب جالب ,ایا می دانید,, | 22:19 | نویسنده : reza |

 سرعت کامپیوتر, افزایش سرعت کامپیوتر

 

 

اگر کامپیوترتان قدیمی است یا سرعت آن پائین آمده است، نگران نباشید. توسط این ترفند شما می توانید سرعت کامپیوترتان را در هنگام بالا آمدن ویندوز تا 70 % افزایش دهید.

 

برای این کار :

ابتدا بر روی Start کلیک کنید و گزینه ی Run را انتخاب نمائید و در کادر مربوطه تایپ کنید : msconfig سپس پنجره ای باز می شود. وارد سر برگ Startup شوید.

ملاحضه می کنید که در این قسمت لیست برنامه هایی که باید در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا شوند را ملاحضه می فرمائید. هر کدام که مزاحم است (( مثلا بعضی وقت ها در هنگام بالا آمدن ویندوز بلا فاصله وقتی وارد ویندوز شوید برنامه یاهو مسنجر اجرا می شود ، یا هر برنامه ی دیگر که باعث کند شدن عملکرد سیستم می شود )) غیر فعال کنید (( تیک کنار آن را بردارید )) ، سپس OK را بزنید و سیستم را مجدداً راه اندازی نمائید.

ملاحضه می فرمائید که برنامه ای که هنگام شروع ویندوز اجرا می شد دیگر اجرا نمی شود و ویندوز سریع تر بالا می آید. با این کار عملاً سرعت کامپیوترتان بیشتر می شود.

منبع:shahvar.net

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 22:15 | نویسنده : reza |

حکایت,حکایت کوتاه

 

 

 

شاعر بي پول

يک شب نصرت رحماني وارد کافه نادري شد و به اخوان ثالث گفت : من همين حالا سي تومن پول احتياج دارم . اخوان جواب داد : من پولم کجا بود ؟ برو خدا روزي ات را جاي ديگري حواله کند. نصرت رحماني رفت و بعد از مدتي بر گشت و بيست تومان پول و يک خودکار به اخوان داد . اخوان گفت اين پول چيه ؟ تو که پول نداشتي . نصرت رحماني گفت : از دم در ؛ پالتوي تو رو ورداشتم بردم پنجاه تومن فروختم . چون بيش از سي تومن لازم نداشتم ؛ بگير ؛ اين بيست تومن هم بقيه پولت ! ضمنا، اين خودکار هم توي پالتوت بود

 

ميرسونمت

يک شب که باران شديدي ميباريد پرويز شاپور از شاملو پرسيد : چرا اينقدر عجله داري ؟ شاملو گفت : مي ترسم به آخرين اتوبوس نرسم . پرويز شاپور گفت : من ميرسونمت . شاملو پرسيد : مگه ماشين داري ؟ شاپور گفت : نه ! اما چتر دارم

 

مراعات همسر

همسر حميد مصدق -لاله خانم - روي در ورودي سالن خانه شان با خط درشت نوشته بود: حميد بيماري قلبي دارد . لطفا مراعات کنيد و بيرون از خانه سيگار بکشيد . خود حميد مصدق هم ميآمد بيرون سيگار ميکشيد و ميگفت : به احترام لاله خانم است

 

منبع:kharabaat.blogfa

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 22:15 | نویسنده : reza |

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور ورزشی

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور بازیکنان فوتبال

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور ورزشی

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور بازیکنان فوتبال

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور ورزشی

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور بازیکنان فوتبال

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور ورزشی

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور بازیکنان فوتبال

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور ورزشی

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور بازیکنان فوتبال

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور ورزشی

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور بازیکنان فوتبال

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور ورزشی

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور بازیکنان فوتبال

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور ورزشی

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور بازیکنان فوتبال

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور ورزشی

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور بازیکنان فوتبال

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال,کاریکاتور ورزشی,کاریکاتور

کاریکاتور ورزشی

 

منبع:topnop.ir


 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 22:3 | نویسنده : reza |

 

به نظر شما در تصویر زیر رنگ قسمت بالایی و پایینی چه تفاوتی با هم دارد؟

خوب دقت کنید

رنگ هر دو قسمت یکی است!

 

خطای دید, خطای دید جدید, عجیب ترین خطای دید

 

برای اطمینان یک بار دیگر به تصویر برگردید و انگشت خود را بر روی خط جداکننده بگذارید و نگاه کنید.

 

خطای دید, خطای دید جدید, عجیب ترین خطای دید

 

هر چه میزان استرس شما بیشتر باشد حرکات بیشتری در تصویر زیر می بینید .

 

خطای دید, خطای دید جدید, عجیب ترین خطای دید

 

خطای دید, خطای دید جدید, عجیب ترین خطای دید

 

باورتون ميشه اين دوتا اسب هم رنگ هستند!

 

خطای دید, خطای دید جدید, عجیب ترین خطای دید

 

خطای دید, خطای دید جدید, عجیب ترین خطای دید

 

این شکل از سمت راست چند تا مستطیل هستش حالا از از سمت چپ بشمارید

 

خطای دید, خطای دید جدید, عجیب ترین خطای دید

 

خطای دید, خطای دید جدید, عجیب ترین خطای دید

 

اگه به اون دایره خیره بشید بعد از مدتی کمی حرکت میکنه

 

خطای دید, خطای دید جدید, عجیب ترین خطای دید

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس, مطالب جالب ,ایا می دانید,, | 21:59 | نویسنده : reza |

 گفتگو با خداوند,اس ام اس خدا

 

خدایا خسته ام ... از این زندگی ... از این دنیای به ظاهر زیبا ...

از این مردم که به ظاهر صادق و با وفا ...

خسته ام ... از دوری ...از درد انتظار از این بیماری نا علاج خسته ام

از این همه دروغ و نیرنگ خسته ام ...

آری پروردگارم از این دنیا خسته ام از آدم هایش

از دروغ هایش از نیرنگ هایش خسته ام ...

پس کو صداقت و محبت چرا اندکی محبت در میان دل مردم نیست چرا قطره ای از

عشق در چشمان بنده هایت نیست همش دروغ پیدا است همش نیرنگ پیدا است ...

دیگر دست محبتی در میان مردم نیست

دیگر عشقی پاک و مقدس در میان مردم نیست سفره ی دل مردم همش دروغ

است ... به ظاهر پاک و صادقانه است ... ای خدایم ای معبودم خسته ام ... کو

زندگی پاک و مقدسانه ... کو دست عشق و محبت ... کو سفره ی وفا و

صداقت ...همه رفته اند و نیرنگ مانده است من خسته ام ...از این همه

بی وفایی ...از این همه درد انتظار ...از این همه حسرت ... از این همه اشک ... از این

همه ناله و فغان ... خسته ام ... آری ... خسته ام ... از دست خودم خسته ام از

دست این زندگی که برایم سیاه بختی آورده است خسته ام ...

از دست همه خسته ام...

از دست روزگار بی معرفت از دست  مردم بی معرفت ... ای خدایم دیگر از

زندگی سیرم ... از خودم سیرم ... از دنیا سیرم... ای خدایم گوش کن صدایم ...

من خسته ام...

خدایا کمکم کن خیلی وقته تنهام

منبع:qametanhaii.blogsky.com

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس, مطالب جالب ,ایا می دانید,, | 21:56 | نویسنده : reza |

به تصویر زیر دقت کنید.دو سرباز تو این تصویر وجود دارن.آیا می تونید پیداشون کنید؟

 

 

معما,معمای تصویری,تست هوش

 

معما,معمای تصویری,تست هوش

 

 

معما,معمای تصویری,تست هوش

 

 

 

معما,معمای تصویری,تست هوش

 

 

 

بیشتر دقت کن!

 

 

معما,معمای تصویری,تست هوش

 

معما,معمای تصویری,تست هوش

 

 

معما,معمای تصویری,تست هوش

 

 

معما,معمای تصویری,تست هوش

 

 

ایناهاشن!

 

معما,معمای تصویری,تست هوش


 

 

به این میگن استتار!

 

منبع:bartarinha.ir

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس, مطالب جالب ,ایا می دانید,, | 21:35 | نویسنده : reza |

عکس خنده دار, مطالب جالب طنز

 

راننده :

دیگه دارم کم کم ریپ میزنم مثل ماشینهای تصادفی شدم

اگه همینطوری پیش بره باید برم زیر دست اراقچی

قلبمم به روغن سوزی افتاده پدرعشق بسوزه

 

عکس خنده دار, مطالب جالب طنز

 

معلم ریاضی :

نمیدنم چرا جواب تمام مسائلم بی نهایت میشه

یا بی جواب میمونه هرچی تفریق میکنم جمع میشه

هرچی جمع میکنم کم میشه از ضرب که مپرس آه

 

عکس خنده دار, مطالب جالب طنز

 

مهندس کامپیوتر :

ای آنکه مرا دی سی کرده ای و در وجودم ویروس بلاستر ۲۰۰۳ فرستاده ای

کی دوباره من را ری پیر خواهی کرد ؟ به فریاد گرافیکم برس

 

عکس خنده دار, مطالب جالب طنز

 

دکتر :

چند سالی است که به زخم مریضانم مرحم میگذارم و از چنگال مرگ رهایشان میکنم !

کو طبیبی که به زخمم مرحم گذارد و دلم را آزاد گرداند

 

عکس خنده دار, مطالب جالب طنز

 

ساغی :

مِی میدهم و غم کسان میگیرم

از لطف تو می کجا غمین میبینم

حالا که شدم عاشق ودل در بند است

می را ز شفا بیچاره ترین میبینم

 

عکس خنده دار, مطالب جالب طنز

 

عینک فروش :

اگر روزی بگویم عاشقم بر من نخندید

که شغلم عاشقی دارد فراوان

بسازم بهر هر چشمی من عینک

گرفتارم کند چشمی چه آسان

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 20:23 | نویسنده : reza |

سخترین کلماتی که یک مرد نمی تواند بگوید

 

 

1. لطفا کمکم کن

یکی از سخترین کارها برای یک مرد این هستش که اعتراف کنه که همدردی احساسی نیاز داره . همه اونها فکر می کنند که باید محکم باشند پول درآر باشند بی احساس و همه این کلیشه ها ... اعتراف کردن یک مرد به این که من کمک لازم دارم فکر می کنه که اینجوری ضعیف میشه ... خانومها وقتی احساس می کنید آقایون کمی افسرده هستند یا مشکلی دارند، به آرامی و ملایمت بگید که در کنارشون هستید. فقط دونستن این کلمات برای آقایون ارزش زیادی داره.

2. میتونی ... اون شلوار گل گلی رو دیگه نپوشی یا کمتر بپوشی؟

خب تصور کنید از سرکار برمی گردید و صاف میرید دنبال راحتترین لباس تو خونه ای تون و اون رو می پوشید. خیلی راحته ولی قیافه ای نداره. خب برای یک مرد خیلی سخته که بگه این رو دوست نداره چون باعث میشه شما منفجر بشید!

3. من احتیاج دارم با رفقام باشم

برخی اوقات آقایون مثل خانمها احتیاج دارند دور از شما باشند البته این به احساسشون در مورد شما ربطی نداره. البته مطمئن باشید نیم ساعتی از وقت فوتبال رو به این فکر می کنیم که شما چقدر بزرگوار هستید.

4. دوستت افتضاحه

خب فرض کنید آقایون از دوستتون سارا، دختری با جوکهای مسخره، لباسهای مسخره تر و ... بدش میاد. اون این رو نمیگه . اما خب وقتی یه شب مسته ... یا وقتی دعوا می کنید یهو بهتون میگه من نمیتونم دوستت سارا رو تحمل کنم. تعجب نکنید آقایون هستند دیگه! البته ایرادی نداره چون خانمها هم از اکثر دوستای اقایون خوششون نمیاد پس با هم برابر هستند.

5. دوستت دارم.

خب ... هزارتا دلیل هم بیاریم کافی نیست آقایون اینجوری هستند دیگه ... فقط بهتره خانومها این شکاف رو پر کنند و مطمئن باشند که آقایون پشتشون هستند و به فکرشون

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 12:40 | نویسنده : reza |

9 موضوع جالب درمورد مردان!

 

 

مغز مرد در طول زندگی‌اش تغییر وتحول پیدا می‌کند. این‌ها یافته‌های تازه در این زمینه است.

مردان احساساتی‌ترند
گرچه تصور عمومی این است که زنان احساسی‌ترند، اما پژوهش‌ها نشان داده است که نوزادان پسر نسبت نوزادان دختر واکنش‌های عاطفی بیشتری از خود نشان می‌دهند. یک بررسی در سال 2008 نشان داد که مردان در بزرگسالی نیز اندکی واکنش‌های عاطفی را با شدت بیشتری بروز می‌دهند- البته تنها پیش از آنکه از عواطف‌شان در موردی آگاه شوند.

مردان در برابر تنهایی حساس‌ترند
گرچه تنهایی می‌تواند برای سلامت و مغز هر کسی زیانبار باشد، اما مردان سالمند به خصوص نسبت به آن آسیب‌پذیرترند. مردان نسبت به زنان کمتر برای برقرار ارتباط تلاش می‌کنند،‌ در نتیجه تنهایی‌شان تشدید می‌شود و این تنهایی اثر آسیب‌رسانش را بر مدارهای اجتماعی مغزشان باقی می‌گذارد.

مردان بر حل مسائل متمرکزند
با اینکه بسیاری از بررسی‌ها نشان می‌دهند که زنان نسبت به مردان احساس همدلی بیشتری از خود بروز می‌دهند. اما ممکن است قضیه به این سادگی نباشد؛ ممکن است سیستم همدلی مغز مردان هنگامی که شخصی تحت استرس قرار دارد یا مشکلی را ابراز می‌کند، به سرعت بروز نکند، اما بخشی از مغز که مسئول "حل مسائل" است،‌به سرعت غلبه می‌کند و باعث کمک رساندن مردان به دیگران می‌شود.

مردان از قلمروشان دفاع می‌کنند
بخش از غریزه مردانه دفاع از قلمرو‌اش است. گرچه در مورد انسان‌ها باید پژوهش‌های بیشتری انجام شود، اما در پستانداران مذکر، بخشی از مغز که مسئول "دفاع از قلمرو" است، بزرگتر از بخش مشابه در پستانداران مونث است. با اینکه زنان نیز دارای حس مالکیت هستند، اما مردان با احتمال بیشتری ممکن است هنگامی که زندگی عشقی یا قلمرو‌شان در معرض تهدید قرار می‌گیرد، دست به پرخاشگری می‌زنند.

مردان از سلسله مراتب فرماندهی استقبال می‌کنند
مردان هنگامی سلسله مراتب قدرت حالت ناپایداری دارد، احساس اضطراب می‌کنند. اما وجود سلسله مراتب فرماندهی مستقر مانند نیروهای نظامی یا محیط‌های کاری، تستوسترون آنها را کاهش می‌دهد و پرخاشگری‌شان را مهار می‌کند.

مغز مردان واقعا در طول زمان بالغ می‌شود
اشتغال خاطر با سلسله مراتب قدرت که از سنین بسیار پایین حدود 6 سالگی آغاز می‌شود، برانگیزاننده رقابت میان مردان است و اینکه همیشه به هم در این باره متلک بگویند؛ البته اینکه پرخاشگری به شکل کلامی بروز پیدا کند بسیار بهتر از این است واقعا نمود عملی بیرونی پیدا کند. بررسی‌های روانشناختی نشان داده‌اند که با افزایش سن مردان، علاقه آنها به برتری طلبی کاهش می‌یابد، و در عوض توجه بیشتری به رابطه‌های‌شان و بهبود بخشیدن به اجتماع‌ پیدا می‌کنند.

مغز مردان برای پدر شدن آمادگی پیدا می‌کند
مغز مردان چندین ماه پیش از این که پدر بشوند، برای همکاری با همسرشان آمادگی پیدا می‌کند. یک بررسی در سال 2000 نشان داد که پدران آینده تغییراتی هورمونی را از سر می‌گذرانند، هورمون پرولاکتین‌شان بالا می‌رود و هورمون تستوسترون‌شان کاهش پیدا می‌کند، و به این ترتیب احتمالا رفتار پدرانه در آنها تقویت می‌شود.

شکل بازی مردها با بچه‌ها‌یشان فرق می‌کند
شیوه بازی پدرها با بچه‌ها خاص خودشان است، شیوه آنها در انجام بازی‌های مبارزه‌جویانه، دارای خودانگیختگی بیشتر و برانگیزاننده بچه - ممکن است به یادگیری بهتر کودکان کمک کند، به آنها اعتماد به نفس بیشتری دهد و آنها را برای دنیای واقعی هم آماده کنند.

مردان می‌خواهند خانواده‌دار و بچه‌دار شوند
زنان می‌خواهند استقرار پیدا کنند، و مردان می‌خواهند خانواده‌دار و بچه‌دار شوند. یک بررسی در سال 2007 نشان می‌دهد که خطاهای مردان با احتمال بیشتری پیش از 30 سالگی رخ می‌دهد. پس از این سن، مردان به طور عمده بر تامین خانواده‌شان متمرکز می‌شوند.؟

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 12:39 | نویسنده : reza |

چرا مردان همیشه در رویای یک زن <a href="http://tehrankids.com" >زیبا</a> هستند ؟

 
مردها همیشه در رویای یک زن زیبا هستند ، حتی اگر خودشان بسیار زشت باشند یا زیبا باشند. این حس در تمامی مردان وجود دارد و تنها مختص به یک یا دو نفر نیست و در نهان تمام مردها این حس وجود دارد فقط درصد آن کمی بیشتر یا کمتر است . 
مردها حتی در روابط دوستانه قبل از ازدواج نیز به دنبال دخترهای زیبا هستند ، در تحقیقی که بر روی درصد زیادی از مردها انجام شد مشخص شده است که این حس در تمامی مردان وجود دارد و تنها مختص به یک یا دو نفر نیست و در نهان تمام مردها این حس وجود دارد فقط درصد آن کمی بیشتر یا کمتر است . 

اما به چه دلیل ؟ 
هنگامی که یک مرد با یک زن مواجه می شود او را از هر لحاظ می پسندد جز مسئله زیبایی، معتقد است که اگر توانسته است او را پیدا کند پس می تواند شخص دیگری را نیز پیدا کند و به همین دلیل گزینه اول را رها می کند و به دنبال شخص دیگری می رود زیرا معتقد است که زن های بسیار زیبایی وجود دارند و مصرانه بر این مساله تاکید می کنند  که "  زن های زیبای بسیاری وجود دارند". 
جالب است بدانید که خانم ها همچین رویایی را در زمان نوجوانی خود دارند و زمانی که به دوره جوانی می رسند این رویا دیگر رنگ می بازد و جلای اولیه خود را ندارد معمولا دخترها در دوره نوجوانی در رویای این هستند که شخصی با یک اسب سفید به دنبال آنها می آید ، غول ستمگر را می کشد و او را به همسری خود برمی گزیند اما پسرها از همان ابتدا واقع گراتر هستند و به دنبال این وقایع نمی روند اما همیشه به دنبال یک زن زیبا هستند . 
یک پرنسس زیبا ، پرنسسی که تنها مالکش خود اوست، رویاهایی هستند که در ذهن پسران جوان می چرخد و در اکثر مواقع با شکست مواجه می شوند زیرا تنها معیار زیبایی برایشان مطرح می شود و چشمشان را در برابر سایر گزینه های کلیدی که مهم تر از زیبایی ظاهری هستند می بندند  در نهایت نیز به زندگی بدون عشق می رسند . نتایج  یک نظرسنجی که توسط یک روان شناس فرانسوی در فرانسه انجام شده است ، بیانگر موضوعات زیر می باشد .
هنگامی که از مردها سوال می شود آیا دوست دارند  که یک همسر مثل سیندرلا داشته باشند : 
بسیاری از آنها این موضوع را نمی پذیرند و می گویند همسری مثل سیندرلا را نمی پذیرند در صورتی که نام یکی از  بازیگران یا خوانندگان هالیوودی را ذکر می کنند و عنوان می کنند که مایلند این شخص همسر او باشد .
این موضوع بیانگر تغییر دید نسبت به زیبایی است . دیگر دختر ساده و در عین حال زیبایی مانند سفید برفی یا سیندرلا محبوبیتی را که باید در بین جوانان قرن حاضر داشته باشد را ندارد و در عوض مدل ها و هنرپیشه ها جایگزین آن می شوند
یکی از دلایلی که ذکر می شود مبنی بر این موضوع است که سفید برفی یا سیندرلا دارای شخصیت هایی ساده بوده اند.
برخلاف اینکه گفته می شود بسیاری از آقایان خانمهای ساده را بیشتر می پسندند اما این روان شناس فرانسوی در طی تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که  مردها دوست دارند خانم هایشان همیشه زیبایی">آرایش داشته باشند.
بسیاری از آقایان معتقد هستند که تنها مادرشان زیبا بوده و شخص دیگری نمی تواند زیبایی او را داشته باشد به همین دلیل به دنبال شخصی هستند که از مادرشان زیبا تر باشد .البته لازم به ذکر است زیبایی مادر تنها به دلیل زیبایی صورت مطرح نیست بلکه به دلیل زیبایی هایی معنوی که برای فرزندان دارد بخصوص در ذهن پسران ماندگار می شود ، به دلایلی مانند عقده های ادیپ.

عقده ادیپ چیست :
عقده ادیپ ، عقده ای که در آن فرزند پسر ،پدرش را از بین می برد تا بتواند به ازدواج با مادرش برسد و مانعی بر سر راه نباشد ، این موضوع یک داستان افسانه ای و در  کتب روان شناسی  فروید بسیار بحث شده است .  
بخاطر داشته باشید که پرنسس نیز پیر ، بیمار و زشت می شود و در نهایت تمام انسان ها روزی به مرگ نزدیک می شوند . در تمام روزهایی که گقته شد با وجود یک پرنسس زشت چه خواهید کرد ؟ پس به دنبال زیبایی های دیگری در وجود همسرتان باشید.
اما زیبایی های دیگری نیز در این نظرسنجی مورد توجه قرار گرفته اند : 
بسیاری از آقایان ذکر کردند که منظورشان از زیبایی ، زیبایی باطنی است نه زیبایی ظاهری و این زیبایی را این چنین توصیف می کنند : 

* آنها به دنبال دختر و همسری هستند که مهربان و سخت کوش باشد ، به صحبت های آنها گوش دهد و با هم  تفاهم داشته باشند . 

*زنی که قوی و مصمم باشد و  او را در کارهایش به دنبال خود بکشد. 

*بسیاری از مردها معتقد هستند که  تنها موردی که برایشان بسیار مهم است ، روابط زناشویی شان است حتی اگر زنشان کمی زشت باشد البته کمی نه خیلی ، در صورتی که روابط زناشویی خوبی با او داشته باشند این موضوع برایشان کمتر آزار دهنده است.

*باید به خاطر داشته باشید که شما تنها برای داشتن رابطه های زناشویی یا اعمال خارق العاده ای که در فیلم های غیر اخلاقی نشان داده می شود ازدواج نمی کنید علاوه بر ارضاء نیازهای جنسی شما نیاز به ارضاء نیازهای روحی تان نیز دارید . اگر تنها برای ارضاء این حس ازدواج می کنید بسیار در اشتباه هستید. 
این روان شناس در ادامه به تمام آقایان توصیه می کند : افرادی که با این هدف وارد مسائل عاشقانه و احساسی  خطرناکی مانند روابط زناشویی می شوند با همان شدت و سرعت نیز خارج می شوند زیرا رابطه زناشویی رابطه ای نیست که تنها ملاک خود را بر اساس زیبایی زن قرار دهید . همان طور که همیشه گفته می شود زیبایی ظاهری ممکن است با یک اتقاق ساده از بین برود اما این زیبایی باطنی است که هیچ گاه از بین نمی رود و به تمام آقایانی که دارای این دید نسبت به زن هستند ، توصیه می کند که شیوه نگارش خود را تغییر دهند تا در زندگی های مشترکشان دچار مشکل نشوند .
وی می افزاید : مکانی که شما با همسر آینده تان روبرو می شوید نیز نقش مهمی دارد با یک نگاه، عاشق می شوند و زندگی مشترکشان را تشکیل می دهند و به سرعت همان یک نگاه، از هم جدا می شوند.
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 12:35 | نویسنده : reza |
تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 12:32 | نویسنده : reza |

تاثیر جالب دعا بر <a href="http://tehrankids.com" >مغز</a> انسان!

محققان دانشگاه آرهاوس دانمارك با اسكن مغز بیش از 20 داوطلب در هنگام دعا و صحبت با خداوند اعلام كردند مغز افراد در هنگام دعا به گونه‌ای كه در هنگام صحبت با یك دوست فعال می‌شود، فعالیت می‌كند.
محققان دانشگاه آرهاوس دانمارك به منظور مطالعه بر روی این پدیده از داوطلبان خواستند یك بار به خواندن یك دعای مذهبی و یك بار به خواندن یك متن غیرمذهبی و اجتماعی اقدام كنند.
به گفته محققان در هنگام انجام عملیات اول و خواندن دعای مخصوص مسیحیان، قسمت‌هایی از مغز كه با مرور ذهنی و تكرار در ارتباط است، فعال شد.
طی آزمایش دوم، داوطلبان قبل از خواستن آروزهای خود از شخصیت خیالی بابا نوئل مشغول به خواندن دعاهای شخصی خود شدند كه این عمل باعث فعال سازی قسمت‌هایی از مغز كه در هنگام برقراری ارتباط با انسانی دیگر فعال می‌شوند، این محدوده از مغز با تئوری ذهن (هشیاری از اینكه دیگران دارای انگیزه و غرض مستقل هستند) در ارتباط نزدیك است.
قشر پیشین مغز در انسان یكی از عوامل كلیدی تئوری ذهن است.
به گفته محققان، این قسمت از مغز داوطلبان در هنگام انجام آزمایش دعاهای شخصی و صحبت با شخصیت بابانوئل غیر فعال بوده‌ است.
این پدیده نشان می‌دهد داوطلبان بابانوئل را شخصیتی كاملاً خیالی و خداوند را موجودیتی واقعی می‌دانند.
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 12:29 | نویسنده : reza |

این رنگ چشم در مردان = عصبانیت بیشتر        
 

 
تحقيقات نشان مي‌دهد مردان چشم قهوه‌اي داراي خصوصياتي در صورتشان هستند که آن‌ها را خشن‌تر از ديگران نشان مي‌دهد.

تحقيقات جديد نشان مي‌دهد مردان چشم قهوه‌اي داراي خصوصياتي در چهره خودشان هستند که آن‌ها را نسبت به مردان چشم آبي خشن‌تر و سلطه‌گرتر نشان مي‌دهد.

دانشمندان کشور چلاواکي از يک گروه ?? نفره خواستند تا به تصاوير ?? صورت شامل ?? مرد و ?? زن بنگرند و ميزان خشونت آن‌ها را تخمين بزنند. سپس آن‌ها اين صورت‌ها را با کمک فوتوشاپ تغيير داده و صورت چشم‌آبي‌ها را با چشم‌ قهوه‌اي‌ها جابه جا کردند. سپس گروه ديگري اين تصاوير را از لحاظ خشونت رده بندي کردند.

در هر دو مورد نتايج به دست آمده تقريبا يکسان بود. تصاوير چشم‌ قهوه‌اي‌ها در هر دو گروه جدي‌تر و سلطه‌گر‌تر نسبت به چشم‌آبي‌ها رده بندي شد، حتي اگر رنگ چشمان آن‌ها تغيير مي‌کرد.

اين حالت در صورت زنان برقرار نبود و به همين دليل دانشمندان معتقدند شکل صورت مردان چشم قهوه اي به شکلي است که آن‌ها را خشن‌تر نشان مي‌دهد .

کارل کليسنر از دانشگاه چارلز در اين باره گفت: به طور متوسط مردان چشم قهوه اي داراي چانه‌ها و دهان پهن‌تر هستند، بيني بزرگ‌تري دارند و فاصله بين ابروها و چشمان آن‌ها از هم بيش‌تر است. نکته رمزآلود اين است که چرا رنگ چشمان مي‌تواند باعث بروز اين خصوصيت در صورت يک فرد شود.

روانشناس جونيز بنديکت از دانشگاه آبردين در اسکاتلند در اين باره گفت: اين يافته بسيار شگفت انگيز است. محققان معتقدند بين ? هزار تا ?? هزار سال پيش افراد چشم آبي وجود نداشتند و در نتيجه يک جهش ژنتيکي انسان‌هاي با چشم آبي رنگ به دنيا آمدند.

در حال حاضر نزديک به ? ژن وجود دارند که در تعيين رنگ چشم يک فرد تاثير گذار هستند. يکي از حدس‌هاي دانشمندان اين است که شايد همان ژن‌ها که روي رنگ چشم تاثير گذارند مي‌توانند خصوصيات ديگر چهره را هم تعيين کنند.

شايد توضيح ديگر اين باشد که پسران با رنگ چشمان متفاوت رفتارهاي متفاوتي را از جامعه مي‌بينند که اين رفتارها مي‌تواند تاثيرات ماندگاري روي آن‌ها داشته باشد.

شيوه برخورد اجتماعي با يک فرد مي‌تواند تعادل هورموني او را تغيير دهد که اين موضوع نيز به نوبه خود روي شکل ظاهري يک فرد تاثير زيادي دارد.
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 12:27 | نویسنده : reza |

کارهای ساده ای كه سبب پيری زودرس مي شوند!!

 

<شاید باور نکنید اما بعضی از کارهایی که هر روز انجام می دهید باعث می شود زودتر پیر شوید >

تماشا کردن تلویزیون:
همه ما می دانیم که سپری کردن ساعتهای طولانی در مقابل تلویزیون برای کمر ما مضر است اما احتمالا" شما نمی دانید که اینکار طول عمر شما را نیز کاهش می دهد.محققان دانشگاه کوئیزلند به نتیجه رسیده اند که به ازای هر ساعتی که تلویزیون تماشا می کنید ، ممکن است حدود ۲۲ دقیقه از عمر شما کم شود.علاوه بر این نتایج تحقیقات این محققان نشان می دهد که تماشای تلویزیون خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را هم افزایش می دهد.

نوشیدن مایعات با بطری و یا از طریق نی:
شاید می دانستید که ، هرچه را که می نوشیدمی تواند روی ظاهر شما تاثیر گذار باشد اما احتمالا" اگر بشنوید که نحوه نوشیدن هم می تواند روی شما تاثیر بگذارد تعجب خواهید کرد. در واقع مک زدن نوشیدنی ها از طریق نی و یا نوشیدن مایعات با بطری باعث می شود که چین و چروکها و خطهای اطراف شما عمیق تر شود. پس سعی کنید تا آنجا که می توانید مایعات را با لیوان بنوشید تا چین چروکهایتان عمیق نشود.

ورزش خیلی کم و یا ورزش خیلی زیاد:
فواید ورزش برای سالم و جوان نگه داشتن جسم و روح شما بسیار زیاد است. فقدان ورزش در زندگی روزمره، نه تنها خطر ابتلا به چاقی و بیماریهای قلبی را افزایش می دهد بلکه طول عمر ما را هم کوتاه می کند .علاوه بر این ورزش کردن باعث می شود که ذهن شما هم جوان بماند و از شما در مقابل بیماری آلزایمر محافظت می کند. اما ورزش زیاد و بیش از اندازه نیز برای ما مضر است و باعث خشکی مفاصل و افزایش خطر ابتلا به آرتروز می شود.

استفاده از صابون:
ممکن است فکر کنید صابون بهترین دوست صورت شما است اما این اصلا" درست نیست زیرا پوست صورت شما دارای یک پوشش خاص است که محافظ طبیعی پوست صورت شماست اما وقتی از صابون استفاده می کنید لایه روغنی محافظ پوست شما را از بین می بردو پوست شما خشک می شود . خشک شدن پوست نیزدر نهایت منجر به ایجاد چین و چروک می شود.

گوش کردن به آی پدها:
از دست دادن مقداری از قدرت شنوایی از علائم رایج پیری است اما بسیاری از ما با گوش دادن به موسیقی با صدای بسیار بلند از طریق هدفون ، در همین جوانی قدرت شنوایی خود را کاهش می دهیم . گوش دادن به موسیقی با صدای کم و یا معمولی آسیب زیادی به گوش ما وارد نمی کند اما نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که اگر یک ساعت بطور مداوم از طریق هد فون به موسیقی گوش کنیم ، شنوایی ما بطور موقت کاهش می یابد و اگر با صدای بسیار بلند اینکار را انجام بدهیم ، آسیبی که به گوش ما می رسد ممکن است دائمی شود.

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 12:16 | نویسنده : reza |

-مثلث برمودا

مثلث برمودا محلی است وهم‌انگیز که در آن صدها هواپیما و کشتی در هوا و دریا ناپدید شده‌اند. بیش از هزار نفر در این منطقه وحشت گم شده‌اند، بدون اینکه حتی یک جسد یا قطعه پاره‌ای از یک هواپیما یا کشتی مفقود شده ، به جا مانده باشد.
● موقعیت مثلث برمودا
مثلث برمودا واقعا یک مثلث نیست، بلکه شباهت بیشتری به یک بیضی (و شاید هم دایره‌ای بزرگ) دارد که در روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته ، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوباره به طرف برمودا برگشته است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا ۸۰ درجه است، بر روی خطی که شمال حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می‌گردند. در این نقطه هیچ انحرافی در قطب نما محاسبه نمی‌شود.
در غرب اقیانوس اطلس، در آن سوی سواحل جنوب شرقی ایالات متحده ، ناحیه ‌ای وجود دارد که به شکل مثلث است . این ناحیه از برمودا در شمال آغاز می‌شود و تا قسمت جنوبی فلوریدا امتداد می‌یابد ، سپس از سمت شرق با گذشتن از جزایر باهاما و پورتوریکو،به طول جغرافیایی ۴۰ درجه به سمت غرب کشیده می‌شود و دوباره به برمودا باز می‌گردد.
این ناحیه که به مثلث برمودا معروف است ،در لیست رازهای ناشناخته جهان به مکانی اضطراب انگیز وباور نکردنی به ثبت رسیده است . در این مکان بیش از صدها هواپیما وکشتی بدون آنکه کوچکترین اثری از آنان باقی بماند ، ناپدید شده‌اند .اغلب این حوادث از سال ۱۹۴۵ به بعد روی داده است ،و در طول ۲۶ سال اخیر بیش از ۱۰۰۰نفر در این ناحیه از جهان جان خود را از دست داده اند ، بی آنکه حتی اثری از جسد یکی از آنها یا نشانه ای از بقایای هواپیماهاو کشتی‌های ناپدید شده باقی مانده باشد .
وینسنت گادیس که مثلث برمودا را نامگذاری کرده، آن را به صورت زیر توصیف می‌کند: « یک خط از فلوریدا تا برمودا ، دیگری از برمودا تا پورتویکو می‌گذرد و سومین خط از میان باهاما به فلوریدا بر می‌گردد.
این محل فتنه‌انگیز و تقریبا باور نکردنی اسرار غیر قابل توصیف جهان را به خود اختصاص داده است. مثلث برمودا نامش را در نتیجه ناپدید شدن ۶ هواپیمای نیروی دریایی همراه با تمام سرنشینان آنها در پنجم دسامبر ۱۹۴۵ کسب کرد. ۵ فروند از این هواپیماها به دنبال اجرای ماموریتی عادی و آموزشی ، در منطقه مثلث ، پرواز می‌کردند که با ارسال پیامهایی عجیبی درخواست کمک کردند. هواپیمای ششم برای انجام عملیات نجات ، به هوا برخاست که هر شش هواپیما به طرز فوق‌العاده مشکوکی مفقود شدند.
آخرین پیامهای مخابره شده آنها با برج مراقبت حاکی از وضعیت غیر عادی ، عدم روییت خشکی ، از کار افتادن قطب نماها یا چرخش سریع عقربه آنها و اطمینان نداشتن از موقعیتشان بود. این در حالی بود که شرایط جوی برای پرواز مساعد بود و خلبانان و دیگر سرنشینان افرادی با تجربه و ورزیده بودند. با وجود مدتها جستجو هیچ اثری از قطعه شکسته ، لکه روغن ، آثاری از اجسام شناور ، خدمه یا تجمع مشکوکی از ه‌ها دیده نشد. هیچ حادثه‌ای چه قبل و چه بعد از آن ، تا این حد حیرت‌آورتر از ناپدید شدن دسته جمعی هواپیماهای مذکور نبوده است. در حوادثی مشابه در این منطقه ‌قایقها و کشتیهایی مفقود شده‌اند (قربانیان مثلث برمودا)، در برخی موارد هم فقط خدمه و سرنشینان ناپدید گشته‌اند.

دنباله در ادامه مطلب

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 31 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 12:8 | نویسنده : reza |

غضنفر داشته میرفته خونه

خونه شون هیشکی نبوده

میره رو پیغام گیر !

.

.

.

میدونید تفاوت بحرین و استقلال چی بود؟

بحرین ده نفره شیش تایی شد،استقلال یازده نفره ! :) )

.

.

.

اس ام اس جوک جدید

یادش بخیر !

یه روزی آدما به جای شماره

به هم دل می دادن !

.

.

.

پیامک خنده دار جدید

رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم

“زن چه میخواهد؟”

گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد

“ما همچنان در حال جستجو ایم !”

.

.

.

میدونی وحشتناک ترین چیز توی دنیا چیه؟

این که از یک کابوس وحشتناک از جا بپری

و ببینی زندگیت از اون کابوس وحشتناک تره !

.

.

.

هر زنی ممکنه واسه همسرش ملکه نباشه

اما هر دختری واسه پدرش پرنسسه !

 

.

.

.

ابر و باد و مه و خورشید و فلک درکارند

بچه ها درس نخوانیدکه لیسانس ها بیکارند !

.

.

.

میگن مردا انقدر جهودن

که اگه قرار بود حامله بشن نسل بشر منقرض می شد !

راس میگن ینی !؟

.

.

.

خدا شانس بده چیست !؟

عبارتی که معمولا خانومها برای بیان حسادت خود

نسبت به خانوم دیگری که به موقعیت خوبی

دست یافته (معمولا شوهر) استفاده می‌کنند !

.

.

.

سلامتی نوشابه که خانواده داره

و خیلی ها ندارن !

 

.

.

.

دکمه پاور مغز توی دماغه

واسه همینه که وقتی انگشت میکنی تو دماغت میری تو فکر !

.

.

.

توصیه به پدران و مادران گرامی :

وقتی بچه تون اومد خونه عطر زده بود

آدامس هم مجویید

هیچوقت ازش نپرسین : “سیگار کشیدی!؟”

مستقیم بزنین زیر گوشش !

.

.

.

بعد از نامزدی

دختر به پسر:

دیگه حق نداری به بقیه دخترا نگاه کنیا…الان دیگه تعهد داری

پسر: جان؟! منظورت چیه ؟

وقتی آدم تو رژیمه دلیل نمیشه به منو ( Menu ) نگاه نکنه !

 

 

اس-ام-اس هاي مخصوص نيمه شب-2

لام .اين اس ام اس فقط جهت بيدار کردن شما از خواب ميباشد! لطفا پس از خواندن آن لبخند زده و سعي کنيد دوباره بخوابيد
-----------------------------
سلام اس ام اس زدم بگم نماز يادت نره 4 ساعت ديگه بايد بيدار شي
---------------------------
سلام .مشترک گرامي اين sms فقط به منظور بيدار کردن شما ارسال شده و هيچ اعتبار ديگري ندارد
---------------------------
بچه ها مي گن تو اهل سينمايي ... ما سر يه چيز دعوامون شده ... مگه راکي همون رمبو نيست ؟!؟ البته اگه خوابي لازم نيست الان اس ام کني ، فردا صبح هم بگي مشکلي نيست . ولي ما رو بي خبر نذار
------------------------
هاهاهاااااااااااا...
گول وخوردي من اس ام اس نبيدم.
وجدان خبيث موبايلت بيدم که خاستم از خواب نازبيدارت وکنم
-------------------------
ببين يکي ميخواست از خواب بيدارت کنه من نذاشتم
کار خوبي کردم؟

 

اس ام اس سرکاری SMS


- برای مردن عمری فرصت دارم

 

در خشکسالی آب از آب تکان نمی خورد

 


- قلبم پر جمعیت ترین شهر دنیاست.

 


- رد پای ماهی نقش بر آب است.

 


- گل آفتابگردان در روزهای ابری احساس بلاتکلیفی می کند.

اس ام اس عاشقانه و جک های جدید و فال و طالع بینی

من سازگارم ، با روزگارم

از تلخیش اما شکایتی ندارم !

.....................................................

زندگی ۳ لحظه است :

دیدن ، بودن و خندیدن تو . . .

.....................................................

گفتمش یار وفادار توام ، گفتا بس است

من وفا کی از تو خواهم تا وفاداری کنی ؟

گفتمش شد ارغوانی چهره ام از هجر تو

گفت میتوان با اشک خونین چهره گلناری کنی . . .

.....................................................

به کدامین کتاب مقدس دنیا سوگند بخورم که از یاد عاشق واقعی ات نخواهی رفت

حتی اگر تو را به آخرین صفحات تاریخ تبعید کرده باشند . . .

.....................................................

آسمان هفتگانه و زمین و کسانی که در آن هستند ، همگی تسبیح خدا میگویند

بی گمان بخشنده است . . .

.....................................................

سفر کردم که از یادم بری ، دیدم نمیشه

آخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمیشه

غم دور از تو بودن بی پرم کرد

نرفت از یاد من عشق ، سفر عاشقترم کرد . . .

.....................................................

کسی که به فکر درست کردن آینده خودش نیست نمیتونه آینده کسی باشه . . .

.....................................................

جدیدترین اس ام اس ها و جوکها

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو.

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت...

کاش کسی تو دلمون پا نمیذاشت... کاش اگه پا میزاشت دلمون رو تنها نمیذاشت... کاش اگه تنها میذاشت رد پاش رو روی دلمون جا نمیزاشت

قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی

موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم،موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم. موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم،موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم

دل آدمها مثل یک جزیره دور افتادست ،اینکه کی واسه اولین بار پا به جزیره میزاره مهم نیست مهم اون کسیه که هیچوقت جزیره را ترک نکند

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم




 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 30 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 11:47 | نویسنده : reza |
زیباترین شب زمین شب پر از نگاه تو / دعای من برای تو ، خدای من پناه تو


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بی پنجره ای ، غریبه ای  در وهمی / عشق است اگر از آن نداری سهمی

 فهمیدن عشق عاشقی می خواهد / یک روز بزرگ می شوی می فهمی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش میشد با تو بودن را نوشت / تا که زیبا را کشم بر هرچه زشت

کاش میشد روی این رنگین کمان / می نوشتم تا ابد با من بمان


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد / و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد
دفتر قلب مرا وا کن و نامی بنویس / سند عشق به امضا شدنش می ارزد
گرچه من تجربه ای از نرسیدن هایم / کوشش رود به دریا شدنش می ارزد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زمستون داره میرسه .. سردت شد خبرم کن تا بیام واست بسوزم رفیق.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درون سیــــنه ام صد آرزو مرد گل صد آرزو نشکفته پژمرد
دلم بی روی او دریای درد است همین دریا مرا در خود فرو برد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 91
اگر ماه بودی به صد ناز شاید شبی بر لب بام من مینشستی
وگر سنگ بودی به هر جا که بودم مرا میشکستی مرا می شکستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کجای قصه خوابیدی که من تو گریه بیدارم که هر شب هرم دستاتو به آغوشم بدهکارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ای آنکه به جز تو هوایی به سرم نیست جز یاد عزیزت کسی در نظرم نیست
جز یاد عزیزت کسی همسفرم نیست مرا یاد دگر نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گوشی رو بردار تا بگم دلم بازم تنگه برات! بذار هوای خونه مون، تازه شه از رنگ صدات!
یه تلفن گریه دارم! یه عالمه حرف حساب!خودت بگو که این سوال، تا کی می مونه بی جواب؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شادم که هم چو شاخه خشکی باز در شعله های قهر تو می سوزم
گویی هنوز ان تن تب دارم کز افتاب شهر تو می سوزم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هر چه منتظر ماندم
کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنهاتر از همیشه به خانه بر گشتم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بیهوده در اضطراب ماندیم همه / در تاب و تب و عذاب ماندیم همه
این ساعت زنگ خورده هم زنگ نزد / عشق آمد و رفت و خواب ماندیم همه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


جانا ز دست عشق تو ، یک دم نباشد راحتم / هر شب خیالت را کشم ، ای ماه تابان در برم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سرخ شد آیینه از هرم نگاه من و تو / بهتر از عشق کسی نیست پناه من و تو
هنر عاشقی امروز پسند همه نیست / که محبت شده اینگونه گناه من و تو

===================================================

آهسته ، قلبم بدجور شکسته
دوباره آمده ای که چه بگویی به این دل خسته
آمده ای دوباره بشکنی قلبم را ،
یا باز هم به بازی بگیری این دل تنهایم را …

============================================

محو تماشای توام ، بی خیال دنیا ، چشمان زیبای تو را میبینم

==============================================================

نمیتوانم در خیالم ، روزی را ببینم که تو نیستی
من در کوچه ها آواره و سرگردان باشم
و هر کسی مرا ببیند از من بپرسد در جستجوی کیستی؟

==============================================

مثل او که در کنار ساحل دریا نشسته
به امواج دریا دل بسته
من هم نشسته ام در کنار ساحل قلب تو
و دل بستم به تو
دل بستم به امواج خروشان عشق تو

===========================

گل من ، با آمدنت گلستان شد آن کویر تشنه ی قلب من
تو همان شعری ، شعری که با شنیدنش آرام میگیرد دل من

==========================================

ببین که قلبم از آن روز که تو آمدی ، چه حالی دارد ،
تو که در قلب منی ببین چه هوایی دارد ،
به چشمانم نگاه کن و ببین چه دنیایی دارد ،
بیا در آغوشم و حس کن که وجودم چه التهابی دارد
قلبم چه تپشی دارد ، وای که خودم نیز نمیدانم چه حالی دارم
میدانم تو نیز حال مرا داری ،
اما هنوز هم باور نداری که چه جایگاهی در قلبم داری

============================================

مثل شب ، مثل شبهای پر ستاره ،
او که عاشق است پنجره را باز کرده و میبیند آسمان پر ستاره را
تویی ستاره ی درخشان من ،
آن عاشق منم ، نگاه کن مرا ای طلوع جاودانه ی من…

============================================

آغازی دوباره، قلبم دیگر تنها نیست ، با تو جان گرفته است دوباره
آغازی بی پایان ، مرا از غروب عشق نترسان
طلوع عشق ما ، غروبی نخواهد داشت ،
قلب من با تو ، هیچ غمی نخواهد داشت

============================================================

روزی در خیال عشق تو بودم ،
تا تو را به دست نیاوردم بی خیال نشدم
با همان خیال خوش ، عاشقت شدم ،
با همان خیال ، همان آرزوی محال ،
در دریای بی کران عشقت غرق شدم

=================================

میخواهم تو را در این لحظه ،
از من نخواه که آرام بگیرم ،
به خدا خیلی وقت است دلم به هوای آمدنت نشسته

==============

نه انگار نمیخواهد بگذرد روزهای انتظار
باید همیشه همین باشم ، یک عاشق بی قرار
انتظار و بی قراری نیز با تو شیرین است
کار هر روز و هر شب من همین است

=======================

تو همان نیمه گمشده ی منی که مدتها به انتظار آمدنش نشسته بودم
تو همان انتظاری، که در نهایت به آن رسیدم…

===============================

تو نمیدانی شبی نیامده که با چشمهای خیس نخوابیده ام
یا نیامده شبی که برای رسیدن به تو با خدا راز و نیاز نکرده ام

===========================================

از من نگیر این لحظه ها را،هر چه باشد من یک عاشقم ،
نگاهی به من بینداز ببین به چه روز افتاده ام…
ببین چه کسی مرا به این روز انداخت
تو مرا اینگونه با لحظه های عاشقی آشنا کردی
تو مرا در دام عشق گرفتار کردی

===================================================

ای بی وفا حالا که من لحظه به لحظه میگویم دوستت دارم
با التماس ، با گریه ،میگویم عاشقت هستم
پس چرا مثل قبل یادی از من نمیکنی

==============================================================

میدانی چه احساسی دارم به تو
دستت را بر روی قلبت بگذار تا بگویم برای تو
قلبت به عشق چه کسی متیپد
قلبت به عشق کسی میپتپد که قلبش برای تو میتپد
دستم را بر روی قلبم گذاشتم و گرمای دستانت را احساس کردم

==========================================================================

تو آنقدر مهربانی که مهربانتر از تو ندیده ام
طعم شیرین عشق را تنها با تو چشیده ام
از آن لحظه که تو آمدی تنها این را از قلبم شنیده ام
دوستت دارم

====================================================

میخواهم غرق شوم در مهر و محبتهایت
میخواهم از حالا تا آخر عمر ببوسم گونه هایت
میخواهم بگویم خیلی دوستت دارم
میخواهم بمیرم و بعد بگویم شدم فدایت

====================================

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 11:42 | نویسنده : reza |

اینطور نمیشود
باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد
غرق در فکرت شدن اصلا دست خودم نیست …
.

.

.

گاهی تو …
گاهی یاد تو …
گاهی هم غم تو …
آخر این “تو” کار مرا تمام می کند !

.

.

.

خدایـــــــــــــا . . .
چرا تا زنده ایم
روانمان را شـــــــــاد نمی کنی ؟ !
همیکنه مردیم . . .
شادروانمان می کنی ؟ !
.

.

.

باید خودم را ببرم خانه !
باید ببرم صورتش را بشویم…
ببرم دراز بکشد…
دلداریش بدهم ، که فکر نکند…
بگویم نگران نباش ، میگذرد…
باید خودم را ببرم بخوابد…
“من” خسته است …!

.

.

.

امشب ؛
هنگام خوابیدن با خود قدری فکر کنیم …
امروز چه کرده ایم
که فردا لایق زنده ماندن باشیم …
.

.

.

کاش…. شبی، روزی، جایی بر لبان تو تکرار می شد…. نامم !
.

.

.

چه زیبا نقش بازی می کنیم …
و چه آسان در پشت نقابهایمان پنهان می شویم ؛
حتی خدا هم
از آفرینش چنین بازیگرانی در حیرت است …
.

.

.

خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟ دلم از کار افتاده !
.

.

.

چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان
برای کسی که در دوری ما
شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . . .
.

.

.

آدم ها ثانیه به ثانیه رنگ عوض میکنند
از آدم های یک ساعت دیگر میترسم!
چون درگیر هزاران ثانیه اند…
ثانیه هایی که در هرکدام
رنگی دگر به خود میگیرند …
.

.

.

در کشـتـن ما …چـه میـزنـﮯ …تـیـغ جـفا …!!
مـارا سـر تـازیـانـه اﮮ …بـس بـاشـد…!
.

.

.

ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ !
ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ِ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ…
ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ” ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ …!
.

.

.

انسان ، حرفیست
زده می شود
خوانده می شود
ترانه می شود ، به یاد می ماند …
گاهی
ناله ایست
تنها
خاک خوب می فهمدش ….
.

.

.

باید قمارباز باشی تا بفهمی فرق است بین ‘باختن’ و ‘بد’ باختن…
.

.

.

کوچه ها را بلد شدم
رنگهای چراغ راهنما
جدول ضرب
دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمیشوم
اما گاهی میان آدمها گم میشوم
آدم ها را بلد نیستم.!
.

.

.

خیلی سخت بود …
با “بغض” نوشتم ولی با “خنده” خواندی …
.

.

.

تازگی ها از خواب که بیدار میشوم ، تازه کابوس هایم آغاز میشود …
.

.

.

دیدی آخر من را لمس کردی ؟
ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد !
.

.

.

خوش به حال فرهاد که تلخترین خاطره اش شیرین بود !…
.

.

.

دیروز دست هایش میان دست هایم بود
امروز عکسش
و فردا سیگار !
.

.

.

خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص …
تلخ تلخ …
.

.

.

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1391برچسب:اس ام اس,فلسفی ,عاشقانه,دلتنگی,جوک وداستان,ایا می دانید؟, | 18:42 | نویسنده : reza |

روز معلم

Dear Teacher,
Thanks for making us what we are today.
Happy teachers Day
********************

The Award for best teacher
Has been declared
And it goes to
You!!!!!
Happy Teachers Day!

********************

When it comes to teaching
No one can compete with you.
Happy Teachers Day!
********************

Thanks for being a true mentor of our hearts.
Thanks for making us what we are today.
Happy Teachers Day!

********************

You are bestest Teacher in this world
I will always remember that
I had an excellent guide
In the form of a teacher – You
Happy Teachers Day!

********************

Without you, we would have been lost.
Thank you teacher for guiding us, inspiring us
And making us what we are today.
Happy Teachers Day!
********************
We are fortunate
we had a teacher
as wonderful
loving and caring
as You
********************
We will always be thankful to you
For all the hard work and efforts
You have put in, for educating us.
Happy Teachers Day!

********************

You are not only our teacher
You are our friend, philosopher and guide
All molded into one person
We will always be grateful for your support
Happy Teachers Day!

********************
Without you, we would have been lost. Thank you teacher for guiding us,
inspiring us and making us what we are today.

********************

We will always be thankful to you for all the hard work and
efforts you have put in, for educating us.

********************

Thanks for being a true mentor of our hearts.
Happy Teachers day

********************

I found guidance, friendship, discipline and love, everything, in one person.
And that person is you (name of your teacher)

********************

You are the bestest Teacher in this world.
Wherever I may go in my life,
I will always remember that I had an excellent
guide in the form of a teacher, You.

********************

I found
guidance,
friendship,
discipline
and
love,
everything, in one person.
And that person is you
Happy Teachers Day!

********************

I may not say it always.
But, I mean it whenever I say it.
Thank You Teacher
For all the things you have done for me.
Happy Teachers Day!

********************

You are not only our teacher.
Rather, you are friend, philosopher and guide, all molded into one person.
We will always be grateful to you for your support.

********************
I may not say it always.
But, I mean it whenever I say it.
Thank You Teacher for all the things you have done for us

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1391برچسب:, | 18:40 | نویسنده : reza |

مطالب علمی مفیدی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که با به کارگیری آنها می توانید سلامتی خود را تضمین کرده و از زندگی خود لذت بیشتر ببرید. لطفا این پست را به هرکسی که سلامتی او برایتان مهم است، ایمیل بزنید یا مطالب را برایش بازگو کنید.

Answer the phone by LEFT ear
برای صحبت با موبایل از گوش چپ استفاده کن
 
Do not drink coffee TWICE a day
روزانه بیش از دو فنجان قهوه ننوشید.

Do not take pills with COOL water
قرص و داروها را با آب خیلی سرد تناول نکنید.

Do not have HUGE meals after 5pm
بعد از ساعت  ۵:۰۰ از خوردن غذای چرب خوداری کنید.

Reduce the amount of TEA you consume
مصرف چای روزانه را کم کنید

Reduce the amount of OILY food you consume
از مقدار غذای چرب و اشباع شده با روغن در وعده های غذایی کم کنید

Drink more WATER in the morning, less at night
در صبح آب بیشتر و در شب آب کمتر بنوشید.

Keep your distance from hand phone CHARGERS
از گوشی موبایل در زمان شارژ شدن دوری کنید.

Do not use headphones/earphone for LONG period of time
از سمعکهای تلفن ثابت و موبایل برای مدت طولانی استفاده نکنید.

Best sleeping time is from 10pm at night to 6am in the morning
بهترین زمان خواب از ساعت ۱۰:۰۰ شب تا ساعت ۶:۰۰ صبح است

Do not lie down immediately after taking medicine before sleeping
بعد ازخوردن دارو فورا به خواب نروید.

When battery is down to the LAST grid/bar
do not answer the phone as the radiation is 1000 times
زمانیکه باتری موبایل ضعیف است با جایی تماس نگیرید و تماس کسی را جواب ندهید
چون در این حالت امواجی که گوشی منتشر می کند ۱۰۰۰ برابر است.

××× امیدواریم مورد توجه شما واقع شود ×××

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1391برچسب:اس ام اس,فلسفی ,عاشقانه,دلتنگی,جوک وداستان,ایا می دانید؟, | 18:38 | نویسنده : reza |

 

ما ۱۰ تا ماهی داریم ، ۵ تا از ماهی ها غرق میشن حالا چند تا ماهی داریم ؟
.

.

.

.

.

شما در جواب سریع خواهید گفت ۵ !!
حتما شما دانشجو هم هستی ! این نشئت گرفته از هوش شما نیست این ناشی از اینه که اونقد با ما جمعو کم کار کردن در دوران ابتدائی ! همینطور میگفتن ۲+۲ چن میشه یکی میزدن تو سر ما !

.

.

.

آخه ماهی مگه غرق میشه

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1391برچسب:, | 18:36 | نویسنده : reza |

خواستگار اومده برام ، خواهر پسره میگه برادر ما اولین بارشه میاد خواستگاری واسه همین خجالتیه.

مامان بزرگ منم واسه بازار گرمی میگه دختر ما هم اولین باره واسش خواستگار میاد. فک و فامیله داریم؟
.
.
.
داشتم یه آهنگ دانلود میکردم از ۳۰ دقیقه ۵ دقیقه ی آخرش بود یه لحظه از اتاقم اومدم بیرون

بعد دیدم بابام اومده میگه ببخشید حواسم نبود قطعش کردم.

فک و فامیله ما داریم!!!
.
.
.
زن عموم زنگ زده میگه:دارم آش میپزم رشته کم دارم برو برام رشته بگیر.براش خریدم بردم دادم بهش بجای تشکر میگه:چقدر دیر کردی،چرا از این رشته ها گرفتی و….
آخر سر هم میگه خوب دیگه میتونی بری (یه تعارف نزد بریم تو آش که نه یه چایی بده بخوریم تو این سرمای زمستون) فک و فامیله داریم؟!!!
.
.
.
خواهرم توگوشیش اسم منو save کرده(فاتوله)!! بهش میگم:فاتوله یعنی چی؟!

میگه:مخفف فاطمه کوتوله است!! فک و فامیله داریم؟!
.
.
.
با کلی ذوق و شوق رفتیم شیرینی تر خریدیم و رفتیم خونه دختر داییم…

اما نامردا شیرینی خشکای یه هفته پیشو برامون با چایی آوردن… آی حرص خوردیم.. آی حرص خوردیم…
فک و فامیله داریم؟
.
.
.
رفتیم خونه فک وفامیلامون ، بی شعورا هیچ کار خاصی نکردن که من بتونم اینجا بنویسم … ایندفعه واقعاً از همه تون یکصدا میپرسم: فک و فامیله داریم؟
.
.
.
یکی از دوستام تعریف میکرد مامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور داره…

اون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده باشه و…!

یه روز با وجود این که تمام اینا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت،

وقتی نمازش تموم شد با عصبانیت گفت مگه کوری نمیبینی گرممه میگم کولر رو روشن کن….!
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
بچه بودم بابام منو برده بود شهر بازی سوار تاب زنجیری شده بودیم ، هنوز دور نگرفته بود دستگاه که دیدم بابام داره از ترس داد و هوار میکنه..

طرف نگه داشته دستگاهو به بابام میگه چی شده ؟ میگه این پسر من میترسه مارو پیاده کن ! فک و فامیله داریم؟
.
.
.
برای دخترخالم توی فیس بوک صفحه درست کردم بعد یه هفته رفتیم دیدم صد نفر دوست داره

اونوقت درخواست دوستی براش فرستادم برام پیغام گذاشته شما کی هستی!!!! فک و فامیله داریم
.
.
.
نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد.میگم چرا میزنی؟

میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکنی !!!

فک و فایمله داریم !
.
.
.
مادرم داشت چیپس میخورد یهو گفت اوه اوه چقدر تنده فلفلیه؟ بعد روی چیپسو نیگا کرد گفت نه, نوشته کچاپ !

بعد با خیال راحت شروع به چیپس خوردن کرد و به این ترتیب چیپس دیگر تند نبود! فک و فامیله داریم؟
.
.
.
ه داماد داریم هر وقت که میاد خونمون سر شام و نهار بشقابشو میده مامانم میگه:” مامانم شما زحمتشو بکش ”

اونم رودرواسی گیر میکنه همه گوشتارو خالی میکنه بشقابش.ما هم استخوان لیس میزنیم

فک و فامیل سیاستمداره داریم؟

.
.
.
رفتم یه پیراهن خریدم پوشیدم مادرم دیده میگه عوضی عجب پیرهنی خریدی لامصب چقدر بهت میاد ! یه ماشالا از زبونش در نیومد ! فک و فامیله دارم ؟!
.
.
.
با دخترعمم رفتیم خرید رفتیم لوازم آرایشی دیگه به فروشنده نمیگه رژ نارنجی میخوام، میگه وقتی پفک میخوریم لبمون چه رنگی میشه؟

یه رژ اون رنگی میخوام! اینم فک و فامیله ما داریم؟
.
.
.
یکی از آشناهامون تو کار نصب ایزوگامه، ‌بعد خونه خودش هر وقت بارون میاد از سقف آب چکه میکنه، دیواراش هم همه نم کشیده و ترک خورده!

فک و فامیله داریم؟
.
.
.
بابام میگه یه خودکار از تو کیفت در بیار دستمو کردم تو کیفم دارم دنبال خودکار میگردم میزنه پس کلم میگه:

زود باش مگه قرعه کشی یه هی دست میندازی توش می چرخونی ! ؟؟؟ فک وفامیله داریم !
.
.
.
ابام بهم گفت پدر سگه کره خر ! دچار بحران شخصیتی شدم چطور همچین چیزی ممکنه؟! فک و فامیله داریم ؟!
.
.
.
رفتیم ایران خودرو بابام میگه پراید دارید؟ فک و فامیله داریم……

.
.
.
امانم گیر داده یه اهنگی هست بگرد ببین می تونی دانلودش کنی ؟! می گم اسمشو بگو ؟

می گه نه اسم خودشو می دونم نه خوانندشو ولی اولش یه ریتمی داره مثل ” دیدینگ دیدینگ دینگ ” ….
شما بگین الان من چی سرچ کنم توی نت ؟ فک و فامیله داریم؟
.
.
.
با خواهرم داریم از خیابون رد میشیم، یه تویوتا کمری داره از دور میاد، خواهرم دیگه راه نمیاد!

به زور کشیدم بردمش تو پیاده رو، میگم چرا اینجوری میکنی؟

میگه میدونی چقدر کلاس داره آدم با یه تویوتا کمری تصادف کنه؟ خداااااااا!!!!! من از دست این فک و فامیل چیکار کنم؟
.
.
.
یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت : یه سوالی ازت می پرسم اونجا تابلو نکن ! فقط با اره یا نه جواب منو بده ! باشه ؟
گفتم : باشه
گفت: اوضاع اونجا چه جوریه ؟!!!!!!!!!
فک و فامیله داریم!!!
.
.
.
داشتم فکر میکردم که جواب مسئله ی ریاضیم چی میشه
یهو بابام اومده محکم میزنه تو سرم… میگم من که دارم درس میخونم چرا میزنی؟
میگه میخوام زیاد فکر نکنی افسرده شی
خدائیش فک و فامیله داریم؟
.
.
.
دختر خالم زنگ زده میگه مشخصات کامل لپتابتو بده کار دارم، میگم چیکار داری؟
میگه میخوام یه مدل بالاترشو بگیرم تا چشات در بیاد
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
بابام با کلی‌ دعوا که این شیر‌های گرونو که میگیرم چرا نمیخورین خراب می‌شه می‌ریزیم دور
میگم شیر کاکائو بگیر
میگه نه زود میخورین تموم می‌شه باز باید بگیرم
فک و فامیله داریم!؟
.
.
.
مامانم ۲ ماهه به همه گفته خطش سوخته…رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی !!!

آخرشم برگشته میگه همش تقصیر توئه بس که با گوشیم ور میری !
فک و فامیله داریم؟

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 4 خرداد 1391برچسب:, | 18:33 | نویسنده : reza |

چرا خدا مردها را از روی زمین برنمی دارد؟
۱٫ از نظر خدا مردها وجود خارجی ندارند
۲٫ مگه ما روی زمین مرد هم داریم
۳٫ وجود اینگونه از درندگان برای موازنه جمعیت روی زمین ضروری به نظر میرسد
۴٫ حالا چه عجله ایه؟

.
.
.
این آقایون محترم همچین میگن دخترای امروزی آشپزی بلد نیستن ، خونه داری بلد نیستن !
یکی ندونه انگار خودشون مثل مردای قدیم میرن از صبح کار میکنن تا بوق سگ !! بابا شما ها رو که باید با بیل ساعت ۱۲ از زیر پتو بیرون آورد!!
.
.
.
خدایا درآفرینش مردها کیفیت را فداى کمیت نکن، کمترخلق کن ولى آدم خلق کن!
.
.
.
چرخه زندگی مرد ها…
در بچگی، مامان ذلیل…
جوونی، دوست دختر ذلیل…
میان سالی، زن ذلیل…
.پیری، فرزند ذلیل…
بعد از مرگ، ذلیل مرده…
.
.
.
مردها ۳ تا آرزو دارند:
۱٫اونقدر که مادرشون میگه،خوش تیپ باشن
۲٫اونقدر که بچه شون میگه، پولدار باشن
۳٫اونقدرکه زنشون شک داره، زن داشته باشن
.
.
.
ز مرد فرانسوی پرسیدند: چرا دست زن رو میبوسی؟ پاسخ داد: چون زن محترم است و نیمه گمشده مرد را تکمیل میکند
مرد آلمانی به این سوال اینگونه پاسخ داد: زن مقدس است چون میزاید و ادامه زندگی در اوست
و پاسخ مرد ایرانی: بالاخره باید از یه جایی شروع کنم دیگه !!
.
.
.

پسرها ۵ دسته هستند: ‌
گروه اول پسرایی هستند که دخترا رو بدبخت میکنن!
گروه دوم پسرایی هستند که اشک دخترا رو در میارن!
گروه سوم پسرایی هستند که جوون دخترا رو به لبشون میرسونن!
گروه چهارم پسرایی هستند که کاری میکنن دخترا روزی ۱۸ بار‌آرزوی مرگ کنن!
گروه پنجم پسرایی هستند که به اشتباه فکر میکنن جزو هیچکدوم از گروههای بالا نیستن !!!
.
.
.

ادبیات آقایون موقع زمین خوردن همسرشان
دردوران نامزدی الهی بمیرم طوریت که نشد
سال اول ازدواج عزیزم بیشتر مواظب باش
سه سال بعد از ازدواج مگه کوری؟ جلو پاتو نگاه کن !
ده سال بعد از ازدواج آخیش دهنش سرویس شد!
.
.
.
شاعری میفرماید : کار هرکس نیست همسر داشتن مرد خر میخواهد و پول خفن

.
.
.
شوهر چیست؟
موجودیست با اراده و مصمم که ابتدا فکر میکند بعد تصمیم میگیرد کاری را انجام دهد که به صلاحمی باشد و در آخر کاری می کند که زنش می خواست
.
.
.

اخرین ویرایش شعر سعدی…
بجز قوم شوهر که ویرانگرند بنی ادم اعضای یکدیگرند.
.
.
.

قانون ۲ نیوتون:
عشق در پسرها هرگز از بین نمیرود ، بلکه از دختری به دختر دیگر انتقال می یابد!
.
.
.

مردا مثل جای پارک میمونن . خوباشون قبلا اشغال شدن و اونایی که موندن یا خوب نیستن یا دم در خونه مردمن!
.
.
.

مرد یعنی فیس و کبر و ادعا
مرد یعنی سایه ای پر دردسر
مرد یعنی یک هیولای دو سر
مرد یعنی یک کویر بی گیاه
مرد یعنی زندگی با او تباه
مرد یعنی عاشق پنچ شنبه شب
مرد یعنی دردسر در نیمه شب
مرد یعنی آسمانی بی فروغ مرد یعنی هرچه میگوید دروغ
مرد یعنی شوره زاری بی علف
مرد یعنی عمر زن با او تلف
.
.
.
مردان از دو نوع خارج نیستند:
یا روی سرشان خالیست ، یا توی سرشان !
.
.
.

دقت کردید که همه چیزهای خوب خانم هستند: خورشید خانم، پروانه خانم، مهتاب خانم!
اما همه چیزهای بد آقا هستند: آقا دزده، آقا گاوه، آقا گرگه !!!

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 2 خرداد 1391برچسب:اس ام اس,فلسفی ,عاشقانه,دلتنگی,جوک وداستان,ایا می دانید؟, | 18:32 | نویسنده : reza |

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست
تولدت مبارک . . .

——————————————————————————————————–

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

————————————————————————————————————

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد
آن را به تو تقدیم میکنم
تولدت مبارک

————————————————————————————————————

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .

———————————————————————————————–

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من پس دادی
تولدت مبارک . . .

——————————————————————————————————–

امشب شب تولد توست
تو یک سال بزرگتر شدی
و عشق من یک سال در دلت کوچکتر
من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم
من هیچ وقت در دلت نبودم . . .
تولدت مبارک

———————————————————————————————————————-

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق
خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .
تولدت مبارک

———————————————————————————————————————–

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم
که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .
تولدت مبارک

————————————————————————————————————-

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه
هدیه ای برای روز تولد تو . . .
لمس بودنت مبارک

———————————————————————————————————————–

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
آغاز بودنت مبارک

—————————————————————————-

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت
برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست
پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

—————————————————————————————————————————–

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست
آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی
تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

———————————————————————————-

سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم
تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک . . .

—————————————————————————————————————————————

پلک جهان می پرید
دلش گواهی میداد
اتفاقی می افتد
اتفاقی می افتد
و
فرشته ای از آسمان فرود آمد
تولدت مبارک

——————————————————————

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدت مبارک

———————————————————————————————————————-

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

————————————————————————–

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی . . .

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود
سرشار از عشق و محبت کردی ، نازنیم ، زیباترینم
حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم
تولدت مبارک

————————————————————————————————————————————-

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی
بهانه زندگیم تولدت مبارک . . .

——————————————————————————————

امشب تولد توست
و باز من کنارت نیستم
امشب تو شادمانی و باز در دلت نیستم
تولدت مبارک . . .

———————————————————————————————————————————-

می آیی
با خواهش این و آن
در پوشش آرزوهای دیگران
می روی
با هزار آرزوی گران
برای خود
نه برای دیگران
تولدت مبارک

———————————————————————–

این چندمین تولد توست؟
و چندمین انبساط مجدد کائنات؟
این جندمین بارخلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟
چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟
چندمین دم!؟
چندمین آن!؟
آه که تو چقدر خوشبختی!
و جهان چه پرغوغاست
که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . .

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 2 خرداد 1391برچسب:اس ام اس,فلسفی ,عاشقانه,دلتنگی,جوک وداستان,ایا می دانید؟, | 18:30 | نویسنده : reza |

از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم

و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم . . .

.

.

.

همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی . . .

.

.

.

مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم

که سمعک هایش را

پیش دیگری جا گذاشته بود . . .

.

.

.

دست از سرم بردار برو / ندارم حوصله ی این حرفارو

همه یادگاریات بخوره تو سرت / نه خودتو میخوام نه دردسرت !

.

.

.

من از عشق گفتم

تو مدل ماشینم را پرسیدی

من از محبت گفتم

تو محل زندگیم را پرسیدی

من از دوست داشتن گفتم

تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی

من از ارزش ها گفتم،ارزش هایی که قیمت ندارند،امّا تو

تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی . . .

.

.

.

محبت به نامرد ، کردم بسی / محبت نشاید به هر نا کسی

تهی دستی و بی کسی درد نیست / که دردی چو دیدار نامرد نیست

.

.

.

این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست

آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازه تو هستند . . .

.

.

.

چه داروی تلخی است ، وفاداری به خائن

صداقت با دروغگو  و مهربانی با سنگدل . . .

.

.

.

یکی را آرزو کردی و رفتی / برایش پرس و جو کردی و رفتی

تو هم تا آبرو از من گرفتی / مرا بی آبرو کردی و رفتی . . .

.

.

.

عاشق شدم و عذاب را فهمیدم / رنجیدن و اضطراب را فهمیدم

در چشم تو عشق را ندیدم اما / معنای دل کباب را فهمیدم

هر روز خطاهای تو را بخشیدم / تا بخشش بی حساب را بخشیدم . . .

.

.

.

دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست

تنها آسمانمان یکیست . . .

.

.

.

نمی بخشمت

ولی فراموشت می کنم

همیشه به همین سادکی از ادمای بی ارزش می گذرم . . .

.

.

.

“دوستت دارم”

تکیه کلام تو بود

من بی جهت به آن تکیه داده بودم…!!!

.

.

.

حضورت در کنار من معجزه نبود

نبودنت هم فاجعه نیست

فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود

بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت . . .

.

.

.

 به نامردی نامردان قسم جانا که نامردی

که نامردان خجل گشتند از بس که تو نامردی . . .

.

.

.

آنقــدر مرا سرد کرد

 از خودش .. از عشق ..کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ..لیز می‌‌خوریــد

.

.

.

عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت . . .

.

.

.

تســــبــیح میشوم زیر انگشــــتانت

دانـــه دانــــه میـــرانـــی ام

تا خــــودت را بالا ببـــــری . . .

.

.

.

سوت پایان را بزن

من حریف هرزگی تو

و احمق بودن خودم نمی شوم . . .

.

.

.

دار بزن … خاطرات کسی که  تـو را دور زده

حالم خوب است …امّا گذشته ام درد میکند . . .

.

.

.

نمیتونم ببخشمت /  دور شو برو نبینمت

تیکه ای بودی از دلم /  گندیدی و بریدمت . . .

.

.

.

نفرین به توی نامرد که با زیباترین نقاب به چهره رفیق درآمدی

نفرین بر آن مرامی که اینگونه  به اعتمادم خیانت کرد

.

.

.

کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده

باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست

به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست

.

.

.

با عشق به من به من  خیانت کردی

دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی

هر دو قلمت خورد اگر برگردی  !

.

.

.

هر که را دیدم  خیانت کرد و رفت

هر که با من بود یار من نبود

هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت

خود ندانستم از این غمها چه سود

.

.

.

کاش هرگز در محبت شک نبود ، تک سوار مهربانی تک نبود

کاش بر لوحی که بر جان دل است ، واژه تلخ خیانت حک نبود . . .

.

.

.

بی وفایی کن وفایت می کنند ، با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست ، مهربان باشی رهایت می کنند . . .

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1391برچسب:اس ام اس,فلسفی ,عاشقانه,دلتنگی,جوک وداستان,ایا می دانید؟, | 18:28 | نویسنده : reza |

ای بهار من سلام / ای نگار من سلام
آتشی گرفته ام / ای شرار من سلام
ای صدای من سلام / در خیالت به سر می برم / ای تو یار من سلام . . .
*****************

سلام ای دل نورانی خورشید ، ای نگاه آبی آسمان ، ای شکوه آفرینش !
سلام ای وسیع جاری ، ای پهنه نور باران ، ای طراوت بی کران
روزت به خیر باد . . .
*****************

سلام بر تو که عاشق / سلام بر تو که شیدا
سلام بر تو که خوابی / سلام بر تو که رویا
سلام شعر فریبا / سلام دلبر زیبا
سلام راوی غم ها / سلام عاشق شیدا
*****************

سلامی به گرمی نان و تنور
سلامی به یاران سنگ صبور
سلامی به عشق وبه عاشق سلام
سلامی به یار بی نظیرم ، سلام
*****************

سلام گل قشنگم ، آسمون یه رنگم / کاش بدونی عزیزم ، چقدر برات دلتنگم
*****************
سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی . . .
*****************

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشتدلم برات تنگ شده بود این اس ام اسو واست نوشت . . .

*****************

عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور / نور یعنی یک سلام از راه دور . . .
*****************

سلام عزیز مهربون ، اجاز هست بشم فدات / اجازه هست تو شعر من اثر بذاره خنده هات ؟
شب که میاد یوش یواش با چشمک ستاره هاش / اجازه هست از آسمون ستاره بچینم برات
*****************

در دستم قلم دارم ، از قلبم هوا دارم ، از نزدیک نمیبینم ، از دور سلام دارم . . .
*****************
سلام من به غنچه ای که صبحدم به خنده باز می شود . . .
*****************

سلام ای طراوت همیشه ! دوست دارانت را دریاب !
ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم . . .
*****************

به تو سلام می کنم ، کنار تو می نشینم و در خلوت تو شهر بزرگ من بنا می شود . . .
*****************

من به تو سلام میکنم تو که تک ستاره دمادم غروبی . . .
*****************

ای مهوش غزالها ای ترانه ساز هستی ای که جادوی کلماتت قلمها را سرنگون میکند . سلام
*****************

یه سلام آلبالویی به تو که خیلی هلویی
یه سلام توت فرنگی به تو که خیلی قشنگی
یه سلام پرتغالی به تو که خیلی باحالی
*****************

سلام ای خوشمل گیسو طلایی
با اون شلوار راه راه حنایی
که میگن خیلیم نازیو بلایی
بگو بینم کجایی ؟ ها ؟ کجایی ؟ ه ا؟ کجایییییییی ؟
*****************

سلام گوگولی مگولی !
سلام نون تنوری !
سلام کتری و قوری !
سلام پری و هوری !
سلام پیرهن توری !
تو که سنگ صبوری !
کریستال و بلوری !
فدات بشم چه جوری ؟!
*****************

( اس ام اس برای جواب سلام )
سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست .
سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست .

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1391برچسب:اس ام اس,فلسفی ,عاشقانه,دلتنگی,جوک وداستان,ایا می دانید؟, | 18:26 | نویسنده : reza |