تاريخ : سه شنبه 30 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ ,داستان,, | 12:17 | نویسنده : reza |

آرزوی سنگتراش

آرزوی سنگتراش ( داستان کوتاه ) www.taknaz.ir

روزی، سنگتراشی که از کار خود ناراضی بود و احساس حقارت می کرد، از نزدیکی خانه بازرگـانی رد می شد. در باز بود و او خانه مجلل، باغ و نوکران بازرگان را دید و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: این بازرگان چقدر قدرتمند است! و آرزو کرد که مانند بازرگان باشد.

در یک لحظه، او تبدیل به بازرگانی با جاه و جلال شد. تا مدت ها فکر می کرد که از همه قدرتمند تر است، تا این که یک روز حاکم شهر از آنجا عبور کرد، او دید که همه مردم به حاکم احترام می گذارند حتی بازرگانان. مرد با خودش فکر کرد: کاش من هم یک حاکم بودم، آن وقت از همه قوی تر می شدم!

در همان لحظه، او تبدیل به حاکم مقتدر شهر شد. در حالی که روی تخت روانی نشسته بود، مردم همه به او تعظیم می کردند. احساس کرد که نور خورشید او را می آزارد و با خودش فکر کرد که خورشید چقدر قدرتمند است.

او آرزو کرد که خورشید باشد و تبدیل به خورشید شد و با تمام نیرو سعی کرد که به زمین بتابد و آن را گرم کند.

پس از مدتی ابری بزرگ و سیاه آمد و جلوی تابش او را گرفت. پس با خود اندیشید که نیروی ابر از خورشید بیشتر است، و تبدیل به ابری بزرگ شد.

کمی نگذشته بود که بادی آمد و او را به این طرف و آن طرف هل داد. این بارآرزو کرد که باد شود و تبدیل به باد شد. ولی وقتی به نزدیکی صخره سنگی رسید، دیگر قدرت تکان دادن صخره را نداشت. با خود گفت که قوی ترین چیز در دنیا، صخره سنگی است و تبدیل به سنگی بزرگ و عظیم شد.

همان طور که با غرور ایستاده بود، ناگهان صدایی شنید و احساس کرد که دارد خرد می شود. نگاهی به پایین انداخت و سنگتراشی را دید که با چکش و قلم به جان او افتاده است...

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : سه شنبه 28 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ ,داستان,, | 12:14 | نویسنده : reza |
تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ , | 12:4 | نویسنده : reza |

 

آنکه شادی را پاک می کند ، روان آدمیان را به بند کشیده است . حکیم ارد بزرگ

 

 

عشق همانند مغناطیسی است که ما را به مبدا خود جذب می کند . باربارا دی آنجلیس

 

 

اگر همه آرزوها برآورده می شد ، هیچ آرزوئی برآورده نمی شد. یونسکو

 

 

از دیگران نخواهیم رخدادهای اندوهناک گذشته خویش را برایمان بازگویند . حکیم ارد بزرگ

 

 

مقام عالی انسانی در برابر شماست. آن را بدست آورید. شیللر

 

 

به زبانت اجازه نده که قبل از اندیشه ات به کار افتد. شیلون

 

 

کسی ، رستاخیز و دگرگونی بزرگی را فراهم می آورد که پیشتر بارها و بارها با تصمیم گیری های بسیار ، خود ساخته شده باشد . حکیم ارد بزرگ

 

 

اگرآنچه انجام می دهید،ناحق باشد،موفقیتی کسب نخواهید کرد. توماس کارلایل. فیلسوف اسکاتلندی

 

 

وقتی که رویا می بینم ، احساس جوانی می کنم. الیزابت کوتورث

 

 

اگر برای رسیدن به آرزوهای خویش زور گویی پیشه کنیم ، پس از چندی کسانی را در برابرمان خواهیم دید که دیگر زورمان به آنها نمی رسد . حکیم ارد بزرگ

 

 

لازمه موفقیت ،در توانائی تمرکز انرژی ذهنی و جسمی وبدون وقفه بروی یک مسئله است بی آنکه احساس خستگی کنید. توماس ادیسون

 

 

آموزش توانسته است جمعیت فراوانی را باسواد کند، امانتوانسته است، به آنها بگوید چه بخوانند. جی.تراولیان

 

 

آنکه نمی تواند از خواب خویش برای فراگیری دانش و آگاهی کم کند ارزش برتری و بزرگی ندارد . حکیم ارد بزرگ

 

 

لباس قدیمی را بپوشید ولی کتاب نو بخرید. آستین فلپز

 

 

هرگز هیچ هدفی را رها مکنید، مگر اینکه ابتدا قدم مثبتی درجهت تحقق آن برداشته باشید . آنتونی رابینز

 

 

آنان که مدام دل نگران ناتوانان هستند هیچ گاه نمی توانند ناتوانی را نجات بخشند ! با اشک ریختن ما ، آنها توانا نمی شوند باید توانا شد و آنگاه آستین همت بالا زد . حکیم ارد بزرگ

 

 

کامیابی تنها در این است که بتوانی زندگی را به شیوه خودسپری کنی. کریستوفرمورلی

 

 

اگر می خواهی دوستیت پا برجا بماند هیچ گاه با دوستت شریک مشو . حکیم ارد بزرگ

ادامه جملات در ادامه مطالب

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 25 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ , | 11:37 | نویسنده : reza |

 


کامپیوتر داره


اینتزنت داره


فیسبوک داره


توییتر داره


ایکس باکس داره


پی اس تری داره


آیفون داره


ویدیو سی دی داره


موبایل داره


آیپاد داره...


بچه 9 ساله زمان ما

دفتر نقاشی داشت

خمیر بازی داشت

دبرنا بازی میکرد با نخود و لوبیا

توپ دو لایه میکرد که حس توپ چهل تیکه بهش دست بده

گل یا پوچ، چشمک، شاه دزد وزیر، اسم فامیل، هفت سنگ

دیگه فوق فوقش یه آتاری یا میکرو با کلی التماس براش میخریدن.
 
 

 

بچه 9 ساله الان

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 24 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ , | 11:11 | نویسنده : reza |

یــخ، هر چند در زمستان چندان طرفدار ندارد اما دستاوردی برای ساخت یک هتل زیبا و شگفت انگیز در استان کبک (کانادا) است که این هتل علاوه بر اینکه یکی از جاذبه های اصلی کانادا در فصل زمستان بشمار می رود، در طول زمستان بیش از نیم میلیون توریست را به خود جذب می کند.

این هتل در محیطی حدود سه هزار متر مربع و با استفاده از 15 هزار تن برف و بیش از 500 هزار تن یخ تشكیل شده و با توجه به اینكه مصالح بكار رفته در این هتل یخ و برف هستند هر ساله با آغاز زمستان طراحی این هتل را تغییر می دهند كه بیش از یکماه زمان لازم دارد. این هتل دارای 40 اتاق است كه با دكوراسیون كاملا یخی ساخته شده اند. از دیوارها و مجسمه های حک شده بر روی آنها، ستون ها و قوس سقف ها، لوسترهای خیره کننده گرفته تا مبلمان و تختخواب ها همه از یخ درست شده اند.

این هتل یخی که امروزه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند در واقع یک نمایشگاه است. زیبایی‌ها در این هتل که همگی با یخ خلق شده‌اند دیدنی است و گردشگران در دمای زیر صفر درجه در کیسه خواب‌های خود و همینطور تشک های گرم با پوست گوزن شمالی شب را به صبح می رسانند. علاوه بر این امکانات دیگری از قبیل : چند رستوران و کافی شاپ، سالن سینما، موزه و یک گالری هنری با مجسمه های یخی، کلیسایی کوچک برای مراسم عروسی، حمام آبگرم و سونا حتی شومینه در این هتل به چشم می خورند. جهت اطلاع شما دوستان عزیز پرشین استار از جمله جاذبه های دیگر برای مهمانان این هتل عجیب اینست که افراد ساکن در آن می‌توانند روزها در اطراف آن به اسکیت روی یخ و حتی بکمک سگ ها به سورتمه سواری بپردازند که آن هم خالی از لطف نیست.

اینگونه هتل‌های یخی که در سوئد نیز وجود دارد با الگوی خانه‌های اسکیموها و از آب رودخانه‌ها ساخته می‌شوند. طرح اولیه این هتل‌ها از روی خانه‌های اسکیموها که طراحی آسانی هم دارند به فکر سازندگان آن رسید. برای ساخت اتاق این هتل‌ها، مقادیر زیادی آب رودخانه‌ها را به شکل یخ در آورده و طرح اتاق‌های هتل را به آنها می‌دهند. ساخت این هتل‌ها ممکن است تنها ۵ یا ۶ هفته به طول بینجامد اما وقتی بهار از را می‌رسد این اتاق‌های یخ زده، آب می‌شوند تا زمستان سال بعد که بار دیگر بنا شوند. بیشترین مکان‌هایی که هتل‌های یخی در آنجا بنا می‌شوند مناطق دور افتاده است که ساخت هتل‌های بزرگ به صرفه نیست. از سوی دیگر گردشگران دیگر برای صرف تعطیلاتشان به دنبال مکان‌های شلوغ نیستند و ساخت این هتل‌ها با جذابیتی که دارد می‌تواند آنها را حتی در فصل سرما به دل طبیعت بکشاند. گفتنی است اولین هتل یخی در سوئد و در کنار رودخانه "تورن" بنا شد که این شیوه جذب توریسم بعنوان یکی از ابتکارات سوئدی ها بشمار می رود.

 

ادامه تصویر در ادامه مطالب

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 تير 1391برچسب:, | 10:4 | نویسنده : reza |

http://geoppnu.persiangig.com/document/e7a7a05c86d821.jpg

مایکل جوزف جکسون متولد ۲۹ آگوست سال ۱۹۵۸ در شهر گری اندیانا در امریکا است.او در یک خانوادهُ پر جمعیت به دنیا آمد.به گزارش پارس ناز نام پدرش جوزف و نام مادرش کاترین است.مایکل از ۵ سالگی فعالیت هنریش را آغاز کرد. او در سال ۱۹۶۸ درست زمانی که ۱۰ سال داشت به همراه برادرانش گروه جکسون فایو را تشکیل دادند.معروفترین آهنگهای آنها I'll Be There، I Want You Back، ABC و The Love You Save بود. مایکل با اینکه سن کمی داشت ولی در خواندن و رقصیدن یک نابغه محسوب می‌شد تا جایی که گروه آنها به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده بود.

Майкъл Джексън през годините

روند پیشرفت مایکل ادامه پیدا کرد تا جایی که در سال ۱۹۷۲ به موفقیت بزرگی دست یافت و با آلبوم "گات تو بی در" به عنوان بهترین تک خوان انتخاب شد. ولی در همین سال بود که گروه جکسون فایو از هم پاشید.در سال ۱۹۷۶ بود که باز هم مایکل به کمک برادرانش گروهی جدید به نام جکسون را تشکیل داد و از Motown جدا شدند و با کمپانی اپیک قرار دادی امضاء کردند.مایکل در سال ۱۹۷۸ در فیلم موزیکالی به نام The Wiz ایفای نقش کرد واین باعث شد که مایکل در دنیای موسیقی بیشتر مشهور شود.

Майкъл Джексън през годините

مایکل در سال ۱۹۷۸ اولین آلبوم تنهای خود به نام Off The Wall را ارائه داد که در آن از صدای جدید خود بهره گرفت و به فروش نزدیک به ۱۱ میلیون دست یافت و در اروپا و امریکا در صدر پر فروشترین آلبومها قرار گرفت وجوایز زیادی به خود اختصاص داد. از معروفترین آهنگهای این آلبوم می‌توان به Don't Stop 'Till You Get Enough اشاره کرد که جایزهُ Grammy را نیز به خود اختصاص داد.

مایکل در سال ۱۹۸۲ با بیرون دادن آلبوم Thriller به یک خوانندهُ بین المللی با شهرت جهانی تبدیل شد. این آلبوم با گرفتن ۸ جایزۀ Grammy و فروش 52 میلیون کپی٫ رکورد پر جایزه‌ترین و پر فروش‌ترین آلبوم را برای همیشه به خود اختصاص داد. از معروفترین آهنگهای این آلبوم می‌توان به ترانه‌های Bille Jean، Thriller و Beat It اشاره کرد که ویدئوی اين سه آهنگ به علت سبک جدیدی که در آنها به کار رفته بود شهرت و فروش زیادی پیدا کرد و جزو اولین ویدیوی سیاه پوستان شد که حق پخش بزرگ‌ترین شبکه موزیک آمریکا MTV را بدست آورد. مایکل به چنان محبوبیتی رسیده بود که حتی پپسی بزرگ‌ترین قراردادش را با وی امضا کرد، قرار دادی معادل با ۱۵ میلیون دلار

Майкъл Джексън през годините


از اوايل دهه 80 رفته رفته رنگ پوست مايکل جکسون روشن تر شد. گفته می‌‌شود اين امر بر اثر یک عارضهُ پوستی به نام Vitiligo است که به سبب آن رنگ دانه‌های پوستش به مرور زمان رنگ خود را از دست داده وسفید به نظر میرسد. مایکل به علت این عارضه پوستی نمی‌تواند در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد و ازهمین رو همیشه از ماسک، کلاه٫ عینک و گاهی از چتر استفاده می‌کند.

مایکل در سال ۱۹۸۵ آهنگی به نام We Are The World را که هنرمندان دیگری نیز با او همکاری داشتند ارائه داد. این آهنگ با شعار USA for Africa بیش از 60 میلیون دلار به فروش رفت که تمام اين مقدار صرف کمک به مردم قاره آفريقا شد. در سال ۱۹۸۶ مايکل در یک فیلم به نام Captain EO نیز نقش آفرینی کرد این فیلم به طریقهُ سه بعدی پخش شد.

مایکل در سال ۱۹۸۷ باز هم آلبومی جدید به نام Bad را به بازار داد.این آلبوم از نظر صمعی و بصری سبک جدید و متفاوت با کارهای قبلی خودش داشت. اين آلبوم تنها آلبومی در تاریخ است که 6 آهنگ شماره یک داشت. مایکل در سال ۱۹۸۷ تور تنهای خود را به نام Bad آغاز کرد و کنسرتهای زیادی در نقاط مختلف جهان داد. این تور به پر فروش‌ترین و پر بیننده‌ترین تور موسیقی زمان خود مبدل گشت. (بعدها خود مایکل دو بار رکورد خود را شکست.) مایکل در سال ۱۹۹۱ آلبوم Dangerous خود را که در آن از سبکهای پاپ و راک استفاده شده بود به بازار ارائه کرد و برای تبلیغ آلبوم خود تورهای Dangerous را آغاز کرد.
 

Майкъл Джексън през годините


در۲۴ اوت سال ۱۹۹۳ و در هنگامی که مایکل مشغول انجام تورهایش بود یک اتفاق غیر منتظره افتاد و یک پسر بچهُ ۱۳ ساله مایکل را متهم به سوء استفادهُ جنسی کرد. این پرونده بعد از ۶ ماه مذاکرات طرفین دعوی و همچنین به علت تطبیق نداشتن اظهارات کودک با عکسهایی که از نقاط بدن مایکل گرفته شده بود در سال ۱۹۹۴ بسته شد. مایکل در سال ۱۹۹۴ اولین ازدواجش را با "لیزا مری پرسلی" دختر خوانندهُ معروف امریکایی[ "الویس پرسلی"] جشن گرفت ولی این ازدواج بعد از ۱۹ ماه به جدایی انجامید.

او در سال ۱۹۹۵ آلبوم جدیدش را به نام HIStory ارائه داد. در اين آلبوم، که يکی از شخصی ترين آلبومهای وی محسوب می‌‌شود، مايکل در مورد مسائلی که وی را در طی سالها رنج داده است سخن می‌‌گويد که از آن جمله آهنگهای تندی همانند They Don't Care About Us و D.S است که به مزاق عده‌ای خوش نيامد. این آلبوم نيز با استقبال زیادی روبرو شد. مایکل در سال ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ تورهای هیستوری خود را آغاز کرد. وی در سال ۱۹۹۶ در حالی که برای یکی از کنسرتهایش به استرالیا رفته بود با یک پرستار ۳۷ ساله به نام "دبی رو" ازدواج کرد و حاصل اين ازدواج دو فرزند به نام پرینس متولد سال ۱۹۹۷ و پاریس متولد سال ۱۹۹۸ است

Майкъл Джексън през годините


مایکل در سال ۱۹۹۶ یک فیلم ۴۰ دقیقه‌ای به نام Ghosts که کارگردانی و جلوه‌های ویژهُ آن بر عهدهُ Stan Winston بود ارائه داد. جکسون در سال ۱۹۹۷ آلبوم Blood On The Dance Floor که دارای چند ترانهُ جدید و همچنین اجراهای جديدی از ترانه‌های آلبوم قبلی وی بود بیرون داد. مایکل در سال ۱۹۹۹ از همسر دوم خود "دبی رو" نیز جدا شد. او در سال ۲۰۰۱ آلبوم جدید دیگری به نام Invincible را به بازار داد. اين آلبوم هر چند که در مقايسه با خواننده‌های معمولی بسيار موفق بود، در سطح و اندازه مايکل يک شکست محسوب می‌‌شد. او شرکت Sony Music و در راس آن شخص Tommy Motola را متهم به سهل انگاری در امر تبليغات کرد. شايد همين مشکلات سبب شد که تنها دو آهنگ از اين آلبوم دارای ويديوکليپ شوند.

در روزهای ۷ و ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۱ در طی مراسمی، از سی امین سالگرد فعالیت هنری مايکل جکسون قدردانی شد. هنرمندان معروف بسياری در اين مراسم که در نیویرک برگزار می‌‌شد شرکت کردند.مایکل در همان سال ۲۰۰۱ و بعد از حملات تروریستی به برجهای دوقلو در امریکا آهنگ What More Can I Give را به همراه هنرمندان دیگری اجرا و آن را به قربانیان تقدیم کرد. در اوایل سال ۲۰۰۳ یک خبرنگار انگلیسی یک برنامهُ مستند به نام "زیستن با مایکل جکسون" که در آن زندگی خصوصی مایکل را به تصویر کشیده بود٫ پخش کرد

 
Майкъл Джексън през годините

ولی مایکل از دیدن این فیلم به علت وارونه نشان دادن رفتارش بسیار خشمگین شد و بشیر را یک خیانتکار خطاب کرد.در اواخر نوامبر سال ۲۰۰۳ و درست در روزی که آلبوم Number Ones مایکل که منتخبی از بهترین ترانه‌های قبلی مایکل بود منتشر شد مجدداُ یک پسر بچهُ ۱۴ ساله با اتهام جدید کودک آزاری جلو آمد. مایکل در اولین جلسهُ دادگاه که در ماه ژانویهُ ۲۰۰۴ برگزار شد خود را بیگناه اعلام کرد. این دادگاه که به دادگاه قرن معروف شد و وقايع آن ماه‌ها در ميان مهم‌ترين اخبار جهان مخابره می‌‌شد سرانجام به بی گناهی کامل مایکل جکسون رای داد.

آقای جکسون درست بعد از اعلان رای دادگاه حدود چندین ماه از دید رسانه‌ها مخفی شد و بعده‌ها اعلام شد که توسط شاهزاده بحرین به کشورش دعوت شده. اما هم اکنون مایکل نقطه اي در ايرلند بسر ميبرد و در حال كار بر روي آلبوم جديدش ميباشد.قرار است اين آلبوم در سال 2007 منتشر شود.كساني مثل Will I am نيز در آلبوم آتي با آقاي جكسون همكاري دارند.

 
Майкъл Джексън през годините

شايان ذكر است كه در پانزدهم ماه نوامبر 2006 مايكل جكسون در لندن و در مراسم World Music Awards حضور يافت و در آنجا جايزه ويژه Daimond را بخاطر فروش بيش از يكصد ميليون نسخه آلبوم موسيقي دريافت نمود. علاوه بر اين در همان مراسم توسط گينس ركورد اعلام شد كه آلبوم Thriller تا كنون بتنهايي بيش از 104 ميليون نسخه فروش نموده است.گينس همچنين اظهار داشت كه فروش كل آلبومهاي مايكل جكسون تا كنون به بيش از 750 ميليون نسخه در سراسر جهان رسيده است

Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините
 
Майкъл Джексън през годините

ادامه تصاویر در ادامه مطالب

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:1 | نویسنده : reza |

 
پسر : سلام.خوبی؟مزاحم نیستم؟

دختر: سلام. خواهش می کنم.? asl plz

پسر : تهران/وحید/۲۶ و شما؟

دختر‌ : تهران/نازنین/۲۲

پسر : اِ اِ اِ چه اسم قشنگی!اسم مادر بزرگ منم نازنینه.

دختر: مرسی!شما مجردین؟

پسر : بله. شما چی؟ازدواج کردین؟

دختر : نه. منم مجردم. راستی تحصیلاتتون چیه؟

پسر : من فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه MIT اَمِریکا دارم. شما چی؟

دختر : من فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سُربن فرانسه هستم.

پسر : wow چه عالی!واقعا از آشناییتون خوشحالم.

دختر : مرسی. منم همین طور. راستی شما کجای تهران هستین؟

پسر: من بچه تجریشم. شما چی؟

دختر : ما هم خونمون اونجاس. شما کجای تجریش می شینین؟

پسر : خیابون دربند. شما چی؟

دختر : خیابون دربند؟ کجای خیابون دربند؟

پسر : خیابون دربند. خیابون…… کوچه……پلاک….شما چی؟

دختر : اسم فامیلی شما چیه؟

پسر : من؟ حسینی! چطور؟

دختر : چی؟وحید تویی؟ خجالت نمی کشی چت می کنی؟تو که گفتی امروز با زنت می خوای بری قسطای عقب مونده خونه رو بدی.!مکانیکی رو ول کردی نشستی چت می کنی؟

پسر : اِ عمه ملوک شمائین؟چرا از اول نگفتین؟راستش! راستش!دیشب می خواستم بهتون بگم امروز با فریده…. آخه می دونین………..

دختر : راستش چی؟ حالا آدرس خونه منو به آدمای توی چت میدی؟می دونم به فریده چی بگم!

پسر : عمه جان ! تو رو خدا نه! به فریده چیزی نگین!اگه بفهمه پوستمو میکّنه!عوضش منم به عمو فریبرز چیزی نمی گم!

دختر :‌ او و و و م خب! باشه چیزی بهش نمیگم. دیگه اسم فریبرزو نیاریا! راستی من باید برم عمو فریبرزت اومد. بای

پسر : باشه عمه ملوک! بای……

(خنده دار هست و باید بخندید اما نتیجه اخلاقی یادتون نره)
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:59 | نویسنده : reza |

یکی از این درختان که شبیه به شبح Ghost بزرگی است در نزدیکی کالچستر، اسکست، انگلیس وجود دارد.
 

درختان معروف به هیولایی در انگلیس !+ عکس www.taknaz.ir
 
 درختان هیولایی در نخستین نگاه، درختان فیلم ارباب حلقه‌‌ها را به یاد می‌آورند و در جاده‌‌ها هم باعث ایجاد وحشت برای رانندگان می‌شوند.
 
درختان معروف به هیولایی در انگلیس !+ عکس www.taknaz.ir
 

یکی از اهالی محلی به نام "باسکی" 84 ساله دراین‌باره می‌گوید: هر کدام از این درختان شکلی خاص دارد و برخی عبوس و ناراحت به نظر می‌رسنداما آنچه در تمامی آنها مشترک است ترسناک بودن آنهاست و بعضی از آنها با دهانی باز قصد بلعیدن همه چیز را دارند.
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 9:54 | نویسنده : reza |

به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه یخ ... ، میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ، میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است
 



شوتیه عینكش را دور دستش می چرخونه بعد میزنه چشمش، سرش گیج میره میخوره زمین هوا میره ، نمیدونی تا کجا میره
 

پسره تو خواستگاری از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟ دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست. پسره می گه: آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه
 

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم!
 

حکمتی برای فهیمان : یارو داشته دنبال جای پارك می گشته اما پیدا نمی كرد! در همون حال گشتن به خدا میگه: خدایا اگه یه جای پارك برام پیدا كنیا من نماز می خونم، روزه می گیرم كه یه دفعه یه جای پارك می بینه و به خدا می گه! خدا جون نمی خوادخودم پیدا كردم
 

رئیس: خجالت نمی‌كشی تو اداره داری جدول حل می‌كنی؟ كارمند: چكار كنیم قربان، این سروصدای ماشینها كه نمی‌ذاره آدم بخوابه!


دکتر برای یه بنده خدائی شیاف تجویز کردم ، یارو رفت و یکهفته بعد اومد گفت آقای دکتر حالم خوب نشد بدتر هم شدم گفتم چرا ، گفت نمیدونم تا این کپسول ها که دادین را میخورم دلم آشوب میشه


غضنفر می‌میره می‌ره اون دنیا، ازش می‌پرسن چی شد مُردی؟ میگه داشتم شیر می‌خوردم ! میگن: شیرش فاسد بود؟ میگه نه بابا، گاوه یهو نشست
 

نصیحت یه شوهر به زنش: هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش…

بی توجه از بغلش رد شو… این کار از صدتا فحش براش بدتره
 

طرف یه تیکه آشغال می پره  تو چشمش . می ره جلوی آینه  تو چشش فوت میكنه. خانمش بهش میگه دیوونه تو فوت نكن بذار اون فوت كنه!


 
یه روزی از طرف دامپروری میرن گاوداریه یه بابایی. میگن شمابه گاواتون چی میدی میخورن. میگه پوست هندونه، طالبی و ... دویست هزار تومن جریمش میكنن. چند ماه دیگه دوباره میان می پرسن چی میدی میخورن یارو می ترسه میگه: چلوكباب، چلومرغ، و ... اینبار دویست و پنجاه هزار تومن جریمش میكنن. میرن چند وقت دیگه میان میگن چی میدی میخورن؟ میگه والا نمیدونم پولشو میدم خودشون میرن میخرن می خورن!
 

یه پیرمرد چاخانه داشته خاطره تعریف میکرده، میگه: ما سال چهل و نه با دو نفر دعوامون شد، ‌البته سال چهل و نه که مثل الان نبود دو نفر خیلی بود
 

به یکی میگن با ارّه برقی 100 تا درخت قطع کن ، 96 تا قطع میکنه خسته میشه. بهش میگن پاشو روشنش کن 4 تا دیگه بیشتر نمونده ، میگه مگه روشنم میشه


درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 تير 1391برچسب:, | 9:49 | نویسنده : reza |

اندکی تحمل فرمایید تا تصویر به طور کامل بارگزاری شود

عاقبت خودنمایی !! ( تصویر متحرک ) www.taknaz.ir
هه هه
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 9:40 | نویسنده : reza |
تاريخ : شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 9:29 | نویسنده : reza |

یک شرکت اتریشی با ارائه یک جزیره شناور لذت تغییر مناظر را برای افراد به ارمغان آورده است. قایق تفریحی "جزیره اُرسُس" به منظور ترکیب قدرت حرکت یک قایق تفریحی با راحتی و آسایش یک خانه، طراحی و ساخته شده است. در واقع، حزیره اُرسُس با برخورداری از شش اتاق خواب که در سه طبقه این قایق قرار گرفته و مساحت هزار متر مربعی، فضای زندگی لوکس و شناوری را ایجاد کرده است. امکانات رفاهی و سرگرمی مختلف شامل جکوزی، باربیکیو، آکواریوم، سالن غذاخوری مجلل، سینمای خانگی و ... در این جزیره شناور تدارک دیده شده اند. البته برای برخورداری از این امکانات باید دست به جیب شده و هزینه 6.5 میلیون دلاری آن را پرداخت کرد.

جزیره اُرسُس حاصل پروژه مورد علاقه "گابور اُرسُس"، کارآفرین مجارستانی و هتلدار سابق است که همواره ایده ترکیب امکانات هتل های لوکس با انعطاف پذیری و قابلیت حرکت قایق های تفریحی پیشرفته را در ذهن داشته است. با توجه به طول 37 متری، این جزیره می تواند در هر نقطه از جهان لنگر بیندازد. اما با وجود موتورهای دیزل کوچک و سرعت کم آن، بیشتر برای مسافرت های کوتاه مناسب است.

برای افزایش اعتبار سبز بودن جزیره اُرسُس، 160 متر مربع پنل خورشیدی بر روی سقف آن قرار گرفته و از یک توربین بادی که توانایی تولید 28 تا 30 کیلووات نیرو را دارد، بهره می برد. در شرایطی که تمامی دستگاه های این جزیره شناور مشغول به کار باشند، بیشینه برق مورد استفاده در آن برابر با 45 کیلووات ارزیابی شده است. در این شرایط، نیروی دو موتور دیزلی قایق نیز برای تامین انرژی مورد نیاز استفاده می شوند. با توجه به سامانه آب شیرین کن، جزیره اُرسُس توانایی تبدیل 12 هزار لیتر آب دریا به آب شرب را داشته که در آن از فرایند "تراوش معکوس" استفاده می شود.

 

http://www.iranfars.ir/images/1/2.gif

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 24 تير 1391برچسب:, | 9:11 | نویسنده : reza |

این نمایشگاه که اولین مکان بعنوان موزه بی ام و می باشد در دهکده المپیک مونیخ کشور آلمان واقع شده است. جاییکه علاوه بر موزه و نمایشگاه، کارخانه و دفتر مرکزی این خودروسازی در آن قرار دارد. در موزه BMW که ظاهر آن مانند یک دالون پیچ خورده است، انواع مختلف ماشین ها و قطعات به کار رفته در بی ام و از اولین سری تا جدیدترین مدل ها قابل مشاهده است. از سری های لوکس این برند گرفته تا مدل های اسپورت که در زمان خود جایگاه بهترین خودروهای جهان را داشت.

موزه BMW که نقش بسزایی در نمایش میراث و سنن گروه BMW داشته، جلوه‌گر تجربیات، پیشرفت و فن‌آوری محصولات این شركت در طول سالهای فعالیت آن نیز هست. این مجموعه با وسعتی معادل 5000 متر مربع و 120 غرفه متنوع مكان بسیار مناسب و در خور توجهی برای بازدیدكنندگان فراهم آورده كه هر بخش بازتاب دهنده اهمیت و نقش پررنگ این شركت در عرصه جهانی است.

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 20 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ , | 13:27 | نویسنده : reza |

 

کاریکلماتور، زبان گویایی‌ است که شوخی می‌کند، می‌خنداند و به طعنه سخن می‌گوید، به ناهنجاری‌ها و بدی‌ها شلیک می‌کند و گاهی ناملایمات و سختی‌های زندگی را با طنز تلخ بیان می‌کند. دردهای اجتماعی را خوب می‌شناسد و هر اتفاق کوچکی را شاید کمی اغراق‌آمیز با نیشخندی کنایه‌دار مورد توجه قرار می‌دهد و می توان گفت یکی از جلوه‌های زیبای ادب و هنر معاصر است. کاریکلماتور حاصل پیوند "کاریکاتور" و "کلمه" است. این نامی است که احمد شاملو بر نوشته‌های پرویز شاپور گذاشت. چون به نظر شاملو، نوشته‌های شاپور کاریکاتورهایی بود که با کلمه بیان شده ‌بود و بقول سهراب گل هاشم، به بازی با کلمات و شوخی با کلمات هم کاریکلماتور گفته میشود.

کاریکلماتور، مخاطب‌های آگاه و اندیشمند دارد که آنها را با تبسم، به تفکر وادار می‌کند. بسیاری از جملات طنز در نگاه اول یک شوخی ساده و خنده‌دار به‌نظر می‌رسد ولی اثرات واقعی آن پس از کمی تفکر و شاید تعجب برای مخاطب آشكار می‌شود. نمونه های کاریکلماتور را می توان در عرصه های مختلف خصوصا اجتماعی دید یا شنید و بطورکلی وقتی عاشق طنز باشی و بزرگ‌ترین آرزویت فقرزدایی از شادی باشد آنوقت است که کاریکلماتور بیشتر برایت شیرین و دلنشین می شود

 

83 کاریکلماتور بسیار جالب و خواندنی ! (1) www.taknaz.ir
 

 

  1_ ازدواج بد وجود ندارد، این زن و شوهرها هستند که بد می شوند.

  2_ این اولین و آخرین زندگی شماست، اعتیاد چرا؟

  3_ قلم کم حرف، عمرش طولانی است.

  4_ با دیدن قبض آب، برق از سرش پرید.

  5_ واژه سکوت، نیازی به مترجم ندارد.

  6_ ذهنم کلمات را به بازی گرفته و رفتارم زندگی را.

  7_ قلمی که مغز ندارد حتما آبرویت را خواهد برد.

  8_ بعضی از خیابان ها دو طرفه اند و بعضی یک طرفه اما خیابان بی طرف نداریم.

  9_ خدایا, یارانه را از ما بگیر اما یار را نه.

  10_ شاید با «ارز» معذرت مشکل تورم حل شود.

  11_ نیامدی نگاهم دست خالی برگشت.

  12_ این «مردم» باید عوض شوند وگرنه «دولت» مردمی دیگر انتخاب خواهد کرد.

  13_ حتی موهایم هم میدانند که پایان شب سیه سپید است.

  14_ نشر اکاذیب یعنی ستایش مدیران نالایق.

  15_ گاهی اوقات «کلیه» امورم درد می کند.

  16 _ اگر حرف مفت را می خریدند خیلی ها میلیاردر بودند.

  17_ بعضی آدم ها در ظلمات اندیشه خود غرق می شوند.

  18_ بعضی ها به پای هم پیر می شوند و بعضی ها به دست هم.

  19_ این شورای شهر است یا شورای بدون شرح.

  20_ آنقدر دست روی دست گذاشت که پا روی دمش گذاشتند.

  21_ برای پولدارها زندگی «جاری»است و برای بی پول ها «زن بابا».

  22_دروغگو آدم بدی نیست , چون میداند حقیقت تلخ است , لذا باعث اوقات تلخی مردم نمی شود.

  23_ همسر با گذشتی است , از من هم گذشت.

  24_ بجز سیاستمدران , بنی آدم اعضای یک پیکرند.

  25_ باز هم فراموش کردم فراموشش کنم.

  26_ پلیس شخصی است که نبودن او باعث ایجاد امنیت برای مجرمان خواهد بود.

  27_ پیری دورانی است که انسان قادر به بی وفایی به همسرش نیست.

  28_ وجدان چیزی است که انسان را از لذت بردن هنگام گناه باز می دارد.

  29_ دروغ یعنی تقدیم هدیه شیطان به دیگران.

  30_قند خون مزه تلخی به زندگی می دهد.

  31_لب هایم آلزایمر گرفته و لبخند را فراموش کرده است.

  32_همه چیز بر وفق مراد است و بعضی ها سوار بر خر مراد.

  33_به خاطر پایمال کردن حقوق دیگران کفش هایش را محاکمه کردند.

  34_آرشیو سکوت پُر است از فریادهای منزوی.

  35_بعضی ها باهم می خورند و بعضی ها به هم.

  36_کلیه نوشته هایم سنگ ساز شده است.

  37_حرف های خام به مغزم صدمه می زند.

  38_بعضی ها پای حرفی که می زنند می ایستند و بعضی ها زانو می زنند.

  39_ فریاد از سکوت تقاضای پناهندگی کرد.

  40_ با "خون دل" زندگی ام در جریان است.

  41_ دیوار جدایی را عدم تفاهم می چیند.

  42_ آن هایی که زبانشان دراز است شخصیتی کوتاه دارند.

  43_ پشه ها با پوست تنم دارت بازی می کنند.

  44_ خیلی ها بزرگ می شوند اما به بزرگی نمی رسند.

  45_ گاهی به نحو ناهنجاری به هنجارها می رسیم.

  46_ بیشتر اوقات، موهای سرم را با لالایی سشوار می خوابانم.

  47_ برای باز شدن بختش کلید ساز آورد.

  48_ بعضی افراد شکمو فقط کتاب آشپزی را می خوانند.

  49_ دلم برای آدم های گرسنه کباب است.

  50_ وقتی غمگینم نگاهم کدر می شود.

  51_دست زیاد است اما به صدا در نمی آید.

  52_مخرب ترین اسلحه زمان، زبان است.

  53_آن ها که بلند فکر می کنند، هیچ وقت کوتاه نمی آیند.

  54_وقتی کاسه سرم داغ می شود، افکارم را فوت می کنم.

  55_ مثل زود پز باش , در حالی که می جوشی به آرامی سوت بزن.

  56_ شاید حکیم نظامی پزشک ارتش بوده است.

  57_ گل شیپوری نوازنده بزرگ ارکستر باغ است.

  58_ در مسابقه ماست خوری همه روسفید شدند.

  59_ شنا کردن در جهت جریان آب , از ماهی مرده هم بر می آید.

  60_ در مواقع بیکاری مشغول قتل عام ایام هستم.

  61_ در امواج نگاهش این کشتی دلم بود که غرق شد.

  62_ چشمانش شور بود اما خودش بی نمک.

  63_ فردای کشورهای عقب افتاده , دیروز کشورهای متمدن است.

  64_ گفتنی ها را باید گفت چون بیات میشود و از دهن می افتد.

  65_ ولخرجی های زیاد , دخلم را درآورد.

  66_ در دنیای سیاستمدارها بعضی ها اسباب بازی هستند و بعضی ها هم بازی.

  67_ هشت به هفت گفت : من روی پاهای خودم ایستاده ام اما تو خیلی سر به هوایی.

  68_ زیبایی اش را به لوازم آرایشش تبریک گفتم.

  69_ گاهی حتی تاجر نمک هم نمک نشناس می شود.

  70_ آتشفشان درون گاهی با فریاد و گاهی با اشک فوران می زند.

  71_ یعضی ها صدایشان ضعیف است و بعضی ها گوش هایشان کثیف.

  72_ بعضی از محرم ها با یک نقطه مجرم می شوند.

  73_ برای آنکه از خاطرات دوران مجردی لذت ببرد , ازدواج کرد.

  74_ امید بخشیدن بی هدف به مردم مثل آب دادن به گلهای کاغذی است.

  75_ سایه ها در هوای ابری خستگی در می کنند.

  76_ وقتی کاسه سرم داغ می شود افکارم را فوت می کنم.

  77_ اگر خودتان را به آن راه زده اید , مواظب باشید گم نشوید.

  78_ اون هایی که شما را آدم حساب نمی کنند , ریاضی بلد نیستند.

  79_ برای آن که «آینده»اش را خراب کنند «حال»ش را گرفتند.

  80_ وقتی به «گذشته» بر می گردم از «حال» می روم.

  81_آن قدر دوست داشتنی بود که ایستاده هم به دل می نشست.

  82_شاید فکاهی همان فکر کاهی باشد.

  83_اگر خودتان را به آن راه زده اید، مواظب باشید گم نشوید.

http://www.iranfars.ir/images/1/2.gif

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1391برچسب:, | 13:15 | نویسنده : reza |
تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ , | 13:14 | نویسنده : reza |
تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ , | 13:13 | نویسنده : reza |
تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ , | 13:12 | نویسنده : reza |

 ترسناک ترین دستشویی در جهان (عکس) www.taknaz.ir

 

این سرویس بهداشتی در طبقه پانزدهم ساختمان گوادالاخارا در مکزیک واقع شده است.

 

از کف شیشه ای این سرویس می توانید پایین ساختمان را ببینید که صحنه ای وحشتناک را پدید آورده است.

 

 
کف شیشه ای است
و از شیشه های خیلی ضخیم، که قدرت تحمل وزن زیادی را دارد.

 

 
ودر اثر نوردهی شفاف و رویت می شود و اگر نور نداشته باشد کف را یک سنگ گرانیت مشکی خواهید دید.

 

 
2 تا دستمال هم گذاشتن...

 

با یکی خودت رو پاک میکنی !
 

با یکی عرقت رو خشک میکنی !
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ , | 13:11 | نویسنده : reza |
در چین این دزدان پس از پرتاب خانم از روی دوچرخه به زمین و کشیدن دوچرخه به چند متر جلو تر کیف خانم را دزدین...اما خوشبختانه عکس این 2 سارق توسط یک شهروند گرفته شده و مطمئنا به دام پلیس خواهند افتاد.
 
دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

http://www.iranfars.ir/images/1/seperate2.jpg

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ , | 13:9 | نویسنده : reza |
تاريخ : چهار شنبه 26 تير 1391برچسب:تصاویر جالب و متنوع, مطالب متنوع, پ ن پ , | 13:1 | نویسنده : reza |
تاريخ : چهار شنبه 15 تير 1391برچسب:تصاویر جالب, مطالب متنوع, پ ن پ , | 12:55 | نویسنده : reza |
تاريخ : چهار شنبه 15 تير 1391برچسب:تصاویر جالب, مطالب متنوع, پ ن پ , | 12:40 | نویسنده : reza |
تاريخ : شنبه 11 تير 1391برچسب:, | 22:35 | نویسنده : reza |

 

 

 

 

 عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

 

 عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

 عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

 

عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

عکسهایی از گداهای مختلف در جامعه، www.pixnaz.ir

    
 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 11 تير 1391برچسب:, | 22:27 | نویسنده : reza |

عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

 

عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

 عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

 

 

 

عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

 عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

 عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

 

عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

 عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

 

 عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

 

 

عکسهای بامزه و طنز، www.pixnaz.ir

 

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 11 تير 1391برچسب:, | 22:15 | نویسنده : reza |

تست های فرهنگی هنری

هنرپیشه معروف سینما ؟
الف) محمدرضا گلزار
ب (محمدرضا علفزار
ک) محمدرضا گندمزار
ش) محمدرضا دشت

هنرپیشه مرحوم سینما ؟
الف) رضا ژیان
ب) رضا ماکسیما
ک) رضا فولکس
ش) رضا خاور

هنرپیشه مرحوم فیلم "ممل آمریکایی" ؟
الف) نعمت الله گرجی
ب) نعمت الله ساقه طلایی
ک) نعمت الله شیرین عسل
ش) نعمت الله مینو

تست های فرهنگی هنری

هنرپیشه معروف سینما ؟
الف) محمدرضا گلزار
ب (محمدرضا علفزار
ک) محمدرضا گندمزار
ش) محمدرضا دشت

هنرپیشه مرحوم سینما ؟
الف) رضا ژیان
ب) رضا ماکسیما
ک) رضا فولکس
ش) رضا خاور

هنرپیشه مرحوم فیلم "ممل آمریکایی" ؟
الف) نعمت الله گرجی
ب) نعمت الله ساقه طلایی
ک) نعمت الله شیرین عسل
ش) نعمت الله مینو

هنرپیشه زن معروف سینما ؟
الف) هدیه تهرانی
ب (کادوی تهرانی
ک) چشم روشنی تهرانی
ش) قابل نداره تهرانی

بازیگر چشم روشن سینما و تلوزیون ؟
الف) پارسا پیروزفر
ب) فارسا فیروزپر
ک) پارسا پیروزپر
ش) فارسا فیروزفر

یکی از آهنگ های منصور ؟
الف) دیوونه
ب (… خل
ک) منگل
ش) عجوج مجوج

خشایار اعتمادی چه سبکی می خواند ؟
الف) پاپ
ب) اسقف
ک) راهبه
ش) موبد


تست های ورزشی

کشتی گیر گردن کلفت ایران ؟
الف) عباس جدیدی
ب) عباس قدیمی
ک) عباس نیو
ش) عباس آپ تو دیت

تیم فوتبال آبادانی ؟
الف) نفت آبادان
ب) بنزین آبادان
ک) گازوئیل آبادان
ش) روغن آبادان

باشگاه انگلیسی ؟
الف) میدلزبرو
ب (میدلزبیا
ک) میدلزبودی حالا
ش) میدلزپاشو برو گمشو

بازیکن بوسنیایی سابق بایرن مونیخ ؟
الف) حسن صالح حمیدزیچ
ب) حمید صالح حسنزیچ
ک) حسن حمید صالحزیچ
ش) بابا چند نفر به یه نفر ؟؟؟

دروازه بان انگلیس در جام جهانی ١٩٩٨ فرانسه ؟
الف) دیوید سیمن
ب) دیوید سیمثقال
ک) دیوید سیگرم
ش (دیوید سیتن

مهاجم سال های دور منچستر یونایتد ؟
الف) اندی کول
ب) اندی سرشانه
ک) اندی پشت بازو
ش) اندی مرسی هیکل

مهاجم تیم ملی هلند و آرسنال ؟
الف) دنیس برگکمپ
ب) دنیس اروین
ک) دنیس وایز
ش) دنیس تریکو

تست های علمی تفریحی

مساحت دایره چقدر است ؟
الف) ٢ متر
ب) ٥/٢ متر
ک) بیشتره
ش) صبر کن بپرسم

سرعت نور چقدر است ؟
الف) خوب است
ب) بد نیست
ک) شما چطوری ؟
ش) چه خبر ؟

در بیت زیر چه صنعتی به کار رفته است ؟
" بی وفایی ، بی وفایی ، دل من از غصه داغون شده"
الف) ایهام
ب) صنعت نفت
ک) صنعت پتروشیمی
ش) صنعت آبکش سازی

شاعر قرن ده دوازده؟
الف) هاتف اصفهانی
ب) ابی اصفهانی
ک) اندی اصفهانی
ش) سیاوش قمیشی اصفهانی

فعل "خوردن" را صرف کنید ؟
الف) چشم
ب) صرف شده
ک) میل ندارم
ش) نوش جان

یکی از وسایل مربوط به فیزیک که در عینک ، تلسکوپ و میکروسکوپ به کار میرود ؟
الف) عدسی
ب) کاچی
ک) فرنی
ش) لوبیا با دوغ

دانشمندی که بین بار الکتریکی و جرم الکترون ها و سرعت حرکت آنها رابطه ای نوشت ؟
الف) تامسون
ب) واشنگتنی
ک) بمی
ش (شهسواری

شاخه ای از علم فیزیک ؟
الف (مکانیک
ب) باطری ساز
ک) بوسترساز
ش) کمک فنرساز

نویسنده "منطق الطیر" کدام شاعر است ؟
الف) عطار نیشابوری
ب) نجار نیشابوری
ک) سمسار نیشابوری
ش) کوپن فروش نیشابوری

یکی از اشکال ماده ؟
الف (گاز
ب) یخچال
ک) بخاری
ش) ماشین ظرف شویی

نام دیگر اسید فرمیک ؟
الف) جوهر مورچه
ب) جوهر مورچه خوار
ک) جوهر پلنگ صورتی
ش) جوهر سرندی پیتی

نام گاز سرد کننده یخچال های قدیمی ؟
الف) فرعون
ب) نمرود
ک) ابرهه
ش) خسرو پرویز

نام دیگر گازهای بی اثر مثل هلیم ، نئون و … ؟
الف (گازهای نجیب
ب) گازهای سر به زیر
ک) گازهای باوقار
ش) کلا بچه های خوبی هستن (مثل من)


وقت شما به پایان رسید . لطفا ماوس های خود را بالا بگیرید

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 10 تير 1391برچسب:, | 22:12 | نویسنده : reza |
سوتی های خنده دار ایرانی ها
سوتی های خنده دار ایرانی ها

سوتی های خنده دار ایرانی ها | www.pixnaz.ir

سوتی های خنده دار ایرانی ها | www.pixnaz.ir

سوتی های خنده دار ایرانی ها | www.pixnaz.ir

سوتی های خنده دار ایرانی ها | www.pixnaz.ir

سوتی های خنده دار ایرانی ها | www.pixnaz.ir

سوتی های خنده دار ایرانی ها | www.pixnaz.ir

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 10 تير 1391برچسب:, | 22:0 | نویسنده : reza |
تاريخ : شنبه 10 تير 1391برچسب:, | 21:53 | نویسنده : reza |
تاريخ : شنبه 10 تير 1391برچسب:, | 11:33 | نویسنده : reza |

عکس های دیدنی, عکسهای جالب و دیدنی, عکس, تست هوش

 

عکس های دیدنی, عکسهای جالب و دیدنی, عکس, تست هوش

 

عکس های دیدنی, عکسهای جالب و دیدنی, عکس, تست هوش

 

عکس های دیدنی, عکسهای جالب و دیدنی, عکس, تست هوش

 

عکس های دیدنی, عکسهای جالب و دیدنی, عکس, تست هوش

 

عکس های دیدنی, عکسهای جالب و دیدنی, عکس, تست هوش

 

..

..

..

..

..

..

..

..

..

تصویر قسمت پشت ماهی تابه قدیمیست

وااااااااا

Laughing Laughing

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 22 تير 1391برچسب:, | 22:25 | نویسنده : reza |

کاریکاتوری جالب با موضوع ازدواج مجدد

 

 کاریکاتور: ازدواج مجدد ممنوع شد

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, | 22:20 | نویسنده : reza |

بدترین رمز عبورهای اینترنتی, پسورد ضعیف, رمز عبور آنلاین, رایج‌ترین کلمات عبور اینترنتی

 

بسیاری از مردم، با انتخاب یک پسورد ضعیف و قابل حدس خود را در معرض خطر کلاهبرداری و سرقت هویت قرار می‌دهند.

انتخاب واژه “password”‌ به عنوان رمز عبور آنلاین خود اصلا ایده مناسبی نیست.

 

در واقع اگر شما به اینکه یک هدف آسان برای هکرها باشید امیدوار هستید، این بهترین کلمه عبوری هست که می‌توانید انتخاب نمایید.

بدترین و رایج‌ترین کلمات عبور اینترنتی در فهرست سالانه SplashData (ارائه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت) رده‌بندی گردیده است.

“pasword”‌ با عدد صفر اصلا هوشمندانه نیست و در رتبه 18 این فهرست قرار گرفته است.

این فهرست حاوی کلمات عبوری است که تا حد زیادی قابل پیش‌بینی هستند، برای مثال: دنباله اعداد یا حروف مجاور و متوالی بر روی صفحه کلید “QWERTY”‌ یا (123456) و نام‌های رایجی چون “Ashley”‌و “Michael”‌گزینه‌های شایعی هستند.

از زمانی که عده‌ای از وب‌سایت‌ها شروع به درخواست کلمات عبور مختلط از اعداد و حروف کردند، پسوردهایی مانند “abc123”‌ و نیز “trustno1”‌ نیز انتخاب محبوب کاربران شده است.

SplashData، رده‌بندی را بر اساس میلیون‌ها نفر که رمز عبور آنلاین آنها توسط هکرها سرقت گردیده، ایجاد کرده است.

 

در اینجا لیست کامل این کلمات را مشاهده می‌کنید:

1. password

2. 123456

3. 3.12345678

4. qwerty

5. abc123

6. monkey

7. 1234567

8. letmein

9. trustno1

10. dragon

11. baseball

12. 111111

13. iloveyou

14. master

15. sunshine

16. ashley

17. bailey

18. passw0rd

19. shadow

20. 123123

21. 654321

22. superman

23. qazwsx

24. michael

25. football

 

مدیر عامل SplashData، Morgan Slain، مصرانه تاکید می‌کند، صاحبان کسب‌وکار و کاربرانی که از هر یک از کلمات عبور لیست بالا استفاده می‌کنند بلافاصله رمز عبور خود را تغییر دهند.

وی می گوید:"هکرها با امتحان چندین رمز عبور معمول و تکرار این کار به راحتی می‌توانند به حساب شما دست یابند. هر چند مردم به انتخاب پسورد قوی و امن تشویق می‌شوند اما بسیاری از آنها همچنان با انتخاب یک پسورد ضعیف و قابل حدس خود را در معرض خطر کلاهبرداری و سرقت هویت قرار می‌دهند."

 
 
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : یک شنبه 3 تير 1391برچسب:اس ام اس ,مطالب کامپیو تری,داستان, فلسفی ,عاشقی, ایا می دانید؟, | 12:4 | نویسنده : reza |

گوگل فارسی, آموزش وب, افزایش بازدید سایت, کلمات کلیدی

 

8- استفاده از گروه‌های خبری:

فراموش نکنید که همه مطالب گرو‌ه‌های خبری و انجمن ها(FORUMS) در موتورهای جستجو ثبت می‌شوند. شرکت در مباحث این گروه‌ها کمک زیادی به معرفی سایت شما به موتورهای جستجو خواهد کرد. در ضمن بخاطر داشته باشید که این مطالب برای مدتهای زیادی در این گروها باقی خواهند ماند.

 

9- ارائه محتوای با ارزش :

یکی از بهترین روش‌های بازاریابی ( حتی بصورت سنتی آن) استفاده از تکنیک توصیه دوستان است. اگر شما در سایت‌تان به ارائه سرویس‌های رایگان بپردازید، بازدیدکنندگان شما، توصیه سایت شما را به دوستانشان خواهند کرد. اینکار باعث افزایش کیلک بر روی سایت شما خواهد شد. بسیاری از افراد سایت شما را برای سرویسی که ارائه کرده است در سایت‌های مختلف معرفی خواهند کرد. خب این یعنی کمک به افزایش رتبه سایت‌تان .

 

10- وبلاگ نویسی :

هنوز مطالبی که در وبلاگ سایت‌ها نوشته می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار هستند. علاوه بر اینکه این مطالب می‌تواند در ایجاد ارتباط بهتر با مشتری موثر باشد، تاثیر مثبتی در افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو خواهد داشت. سعی کنید از اسامی مناسب برای وبلاگ سایت  و همچنین شاخه‌ای که این وبلاگ درآن قرار دارد استفاده نمائید.

 

11- موتور جستجو به محتوا، از بالا به پایین اهمیت می دهد

موتورهای جست و جو صفحات شما را از بالا به پائین جست و جو می کنند برای همین است که عنوان صفحات، توضیحات و کلمات کلیدی اهیمت دارند . چنانچه بتوانید با حذف جدول ها و تصاویر مطالب خود را در قسمت های بالاتری از صفحه قرار دهید شانس شما در موتورهای جست و جو بالا خواهد رفت و در ضمن در حین نمایش نتایج جست و جو بخشی از مطالب شما برای بازدید کننده نمایان خواهد شد و او می تواند بفهمد که آیا مقاله شما با موضوع مورد نظر او مرتبط است یا خیر .

 

چنانچه مقاله ای می نویسید و مایلید که مقاله شما در نتایج جست و جو قرار گیرد بهتر است آن را در یک صفحه مجزا قرار دهید و در در قسمت نام صفحه عنوان مقاله را بنویسید (PAGE TITLE)

سعی کنید در تیتر و عنوان مقاله و یا گفتارتان از کلمات کلیدی به صورت کامل استفاده کنید شاید کمی ترکیب مشکل باشد اما در دست آوردن نتیجه مطلوب توسط موتورجستجو کمک شایانی میکند ، به ترتیب سعی کنید که کلمات مهم و کلیدی خود را در پاراگرافهای ابتدایی متن به کار ببرید .

 

12- لینکتان را ثبت کنید

لینک خود را در سایت هایی که قسمت ثبت لینک دارند حتما ثبت کنید ، بسیاری از وب‌سایت‌ها و برخی وبلاگهای به صورت موضوعی و دایرکتوری و یا عمومی و .... لینک شما را رایگان درج می کنند . مهم نیست که وبلاگ یا وب‌سایت مذکور دارای مخاطب هست یا نه درج لینک سایت شما، یک لینک را به شماره‌ی لینک های شما نزد موتورجستجو اضافه می کند .

 

13- در دایرکتوری ها ثبت نام کنید

دایرکتوری ها یا همان وب‌سایت‌هایی که بصورت موضوعی لینک‌ها را مجانی یا در ازاء مبلغ ناچیز ثبت می کند، مکان های مناسبی برای ثبت لینک وبلاگ شما هستند ، هرچند تاثیر چندانی در جذب مخاطب به سایت شما ندارند .

 

14- هر لینک ، افزایش رتبه نمی دهد !

رتبه شما با بالا رفتن تعداد لینک های شما افزایش نمی یابد بلکه رتبه شما زمانی افزایش می یابد که تعداد نمایش سایت شما در نتایج جست و جو افزایش یابد و مخاطبان بر روی لینک شما در موتورهای جست و جو کلیک نمایند .

 

برای فهم بهتر یک مثال می زنم : شما مطلبی در سایت خود تحت عنوان " آموزش وب " دارید . چنانچه کسی در گوگل و ... این عنوان را جست و جو کند و سایت شما را مرتبط با این عنوان بیابد و بر روی آن کلیک کند سایت شما در جست و جوی این عنوان رتبه بالاتری خواهد داشت . البته اگر تعداد زیادی مخاطب از این طریق به سایت شما برسند .

 

از این‌رو ممکن است شما مطلبی در مورد اس ام اس رایگان بنویسید و رتبه پائین تری در موتورهای جست و جو کسب کنید . و شاید علت این امر این باشد که مطلب شما جاذبه زیادی برای مخاطب نداشته باشد چون مخاطب شما گزیده ای از مطلب شما را در نتایج جست و جو مشاهده می کند .

توضیح اینکه این نکته دست شما را نبندد در نهایت لینک را می گیرید ، اما رتبه به شما تعلق نمی یابد .

 

15- لینک‌ها تاریخ مصرف دارند

این نکته را هیچ وقت فراموش نکنید : " هر لینکی تاریخ مصرفی دارد " مثلا لینکی را که یک سال پیش سایت دیگری به شما داده است هیچ نقشی در بالا بردن رتبه شما ایفا نمی کند ، زیرا موتورهای جست و جو به مرور لینک های قدیمی را حذف می کنند .

 

16- خودتان به خودتان لینک دهید

بهتر است در سایت خود به مقالات و مطالب خود چند بار لینک بدهید ، برای مثال می توانید عناوین مقالات سایت خود را درج کنید و خلاصه مقاله را در صفحه ای دیگر و متن کامل آن را در یک صفحه مجزا قرار دهید و یا اینکه در همان صفحه ای که متن کامل مقاله را قرار می دهید به عنوان مقاله لینک همان صفحه را بدهید .

منبع :‌‌tebyan.net

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : یک شنبه 3 تير 1391برچسب:اس ام اس ,مطالب کامپیو تری,داستان, فلسفی ,عاشقی, ایا می دانید؟, | 12:2 | نویسنده : reza |

سایت, اینترنت, وبلاگ, page rank, گوگل, موتورهای جستجو

 

در شرایطی که میلیون ها سایت و وبلاگ در اینترنت بر سر تصاحب جایگاه بالاتر در بین نتایج جست و جوگرها رقابت و مبارزه می کنند ، کسب رتبه در موتورهای جست و جو کار سخت و دشواری است و کسانی در این میان توفیق به دست می آورند که بر نحوه عملکرد موتورهای جست و جو آگاه باشند و خود را با اصول مورد نظر جست و جو گرها سازگار کنند .

 

معیار گوگل برای این ارزیابی یا «رنکینگ»، لینک ها، اسم ها و اعتبار شما نزد دیگر صفحات اینترنت می باشد و بر اساس نمره یا رنک(RANK)  مخاطبانتان و تعداد آنان، اهمیت شما را مشخص می کند. این ارزیابی ثابت نمی باشد، در واقع گوگل هر چند ماه یک بار در اینترنت جستجو (SURF) می کند و رنک صفحات را کم و زیاد می کند.

 

سایت ها و وبلاگ ها پیج رنک های مختلفی دارند. معتبرترین سایت‌های اینترنتی اعم از گوگل، یاهو، بی بی سی، W3.ORG، نیویورک تایمز، MSN، بلاگر و چندین و چند سایت دولتی و غیر دولتی دیگر دارای نمره 9 یا 10 می باشند که دارنده بیشترین رنک پیج در اینترنت می باشند.

 

PAGE RANK چه کاربردی دارد؟

اینکه PAGE RANK  به چه دردی می خورد !! ساده است ، رتبه بندی گوگل بر صورت می‌گیرد.

سوال این است ، پس از یک درخواست کلمه کلیدی از گوگل ، آدرس وب سایت‌ها و صفحات دیگر چگونه نمایش داده می شود، جواب راهگشا است ، براساس PAGE RANK یا رتبه هر صفحه اینترنتی که شامل نتیجه جستجو می شود.

 

فرض کنید صفحهA دارای رنک2، صفحه B عدد 6 و C نمره 4 را داراست ، کلمه یزد در تمام صفحات بعنوان کلمه کلیدی لحاظ شده است

یک کاربر کلمه یزد را جستجو می کند در میان آدرس صفحات یافته شده صفحات A, B , C لحاظ می شود اما گوگل ابتدا B بعد صفحه C و در نهایت A را نمایش می دهد ، پس رنک گوگل در جستجو ها حرف اول را می‌زند.

 

آگاهی از PAGE RANK وبلاگ یا وب سایتمان

با این تفاسیر به اهمیت این سیستم گوگل پی برده اید. شاید بپرسید که چگونه می توان به نمره یا رنک یک وبلاگ یا وب سایت پی برد؟  برای این مهم چندین راه وجود دارد

 

به عنوان اولین راه می توان به سایت های مخصوصی که از جانب گوگل اداره می شوند مراجعه کرد. به عنوان مثال می توان به سایت HTTP://WWW.PRCHECKER.INFO  مراجعه کرد. با مراجعه به این سایت با وارد کردن اسم وبلاگ خود از امتیاز آن در گوگل آگاه می شوید.

 

نرم افزارهای PAGERANK

راه دیگر نصب کردن نوار ابزار یا TOOLBAR گوگل می باشد، که برای دریافت این برنامه به سایت گوگل HTTP://WWW.TOOLBAR.GOOGLE.COM  اینجا هم کلیک کنید

راه دیگر استفاده از نرم افزار PAGERANK-WEAVER می باشد. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که پیج رنک های رقیب هایتان را یک جا جمع بندی شده یا تحلیلی ببینید. به عنوان مثال شما یک کلمه کلیدی را در قسمت جستجوی این برنامه تایپ و کلیک می کنید.

کمی صبر می کنید، نرم افزار شروع به جستجو، تجزیه و تحلیل می کند. سپس به شما نتایجی را کارنامه وار می دهد. در آن ابتدا تعداد کل لینک های یافته شده و در ردیف های پایین تر تعداد تفکیکی آنها را بر حسب پیج رنک های مختلف نشان می دهد. مثلا می گوید 20 سایت با پیج رنک 6 به این کلمه یا سایت لینک داده اند.

 

چگونگی یک پیج رک PAGE RANK مناسب دست یابیم

همانطور که می‌دانید، سیستم رتبه بندی گوگل در دوره‌های زمانی خاصی مجددا سایت‌های موجود را رتبه‌بندی می‌کند و سایت‌های زیادی در این میان با کاهش رتبه مواجه می‌شوند. در این مقاله می خواهیم در مورد روش‌های جلوگیری از کاهش رتبه و همچنین راه های کسب امتیاز صحبت کنیم.

 

1- تنوع در لینک ورودی:

یکی از بهترین مکان‌هائی که مشتریان می‌توانند سایت شما را پیدا کنند موتورهای جستجو هستند. اما شما نباید فقط به این بسنده کنید. شما بایستی سعی نمائید لینک سایتتان را در سایت‌های دیگران منتشر کنید.

 

یکی از پارامترهائی که در تعیین رتبه سایت شما موثر است، میزان لینکهائی است که سایت‌های دیگر به سایت شما داده‌اند. با معرفی سایت شما در دیگر سایتها علاوه بر اینکه بازدیدکنندگان جدیدی از آن سایتها به سراغ سایت شما خواهند آمد، رتبه شما در موتورهای جستجو نیز بهبود خواهد یافت.

 

به طور خلاصه می توان اینگونه بیان کرد: سعی کنید توسط دیگر وبلاگها یا وب‌سایت‌ها به شما لینک داده شود اگر لینک شما یک سویه و ورودی باشد تنها دیگران به وبلاگتان لینک دهند رتبه شما افزایش می یابد .لینک دوسویه یعنی لینکها در هر دوطرف باشد که امتیاز کمتری دارد و اگر تنها لینک دیگر سایت‌ها و وبلاگها را یک سویه بگذارید، به طور شدید نمره شما کم می شود .

 

نرم افزار رتبه بندی چنین محاسبه می کند که هر چقدر بیشتر به یک صفحه اینترنتی لینک داده شده باشد پس از اهمیت خاصی برخوردار است .

توجه داشته باشید که تلاش برای افزایش رتبه وبلاگ و سایتی بی محتوا یا کم محتوا کار بیهوده ایست ، آنچه بیش از همه در بالا بردن رتبه شما در موتورهای جست و جو نقش دارد میزان محتوای سایت شماست، پس تلاش خود را بیشتر بر روی محتوای خود متمرکز کنید و بدانید که اگر محتوای بهتری ارائه کنید از سوی دیگران مورد حمایت قرار خواهید گرفت.

 

2- استفاده از سایت‌های با رتبه بالا:

نکته دیگر اینکه سعی کنید از سایت‌هائی که رتبه بالائی دارند برای اضافه کردن لینک استفاده کنید. فرستادن اخبار مربوط به سایت شما به‌همراه لینک سایت به سایت‌های خبری با رتبه بالا، یا حتی ارائه مقالات سایت‌تان در سایت‌های با رتبه بالا می‌تواند تاثیر مناسبی در افزایش یا نگهداری رتبه سایت شما داشته باشد.

 

3- نام دامنه مناسب :

تا حد امکان سعی کنید از  نام دامنه  کوتاه استفاده نمائید. بسیاری از افراد در معرفی حضوری یک وب سایت ، نامهای کوتاه‌تر را به سادگی معرفی می‌کنند و شنوندگان هم آسانتر نامهای کوتاه را به خاطر می‌سپارند. این نکته را فراموش نکنید که راحتی نام اثر غیرمستقیم دارد

یک کارشناس SEO در وبلاگش آورده بود که سعی کنید در نام دامنه یاهمان آدرس اینترنتی وبلاگ و وب سایت خود از دو مقوله بهره ببرید اول، از کلمات معنادار لاتین بهره ببرید به خصوص کلمات کلیدی در گروهی گه نگارش می کنید؛ کلمات فارسی با حروف انگلیسی به شدت رتبه شما را کاهش می دهد، می توانید از دامینی مشابه دامین های مشهور با رنک بالا استفاده کنید .

 

4- استفاده از تبلیغات معمولی :

سعی کنید نام سایت خودتان را بر روی خودکار یا اجناس تبلیغاتی دیگر منتشر کنید. به این ترتیب بازدیدکنندگان زیادی را به سایت خود اضافه خواهید نمود. این توصیه شاید بطور مستقیم باعث افزایش یا نگهداری رتبه سایت شما نشود اما بطور غیر مستقیم در معرفی سایت شما به موتورهای جستجو موثر خواهد بود.

 

5- استفاده از محصولات با قابلیت توزیع :

ارائه کتاب‌های الکترونیکی یا مقالات مفید یا حتی ارائه محصولات نرم‌افزاری رایگان در سایت شما، کمک زیادی به افزایش بازدیدکنندگان و همچنین معرفی سایت شما در دیگر سایت‌ها و در نتیجه افزایش رتبه شما خواهد داشت.

 

6- بررسی وضعیت لینک‌های سایت :

همیشه در معرفی سایت‌های دیگران در سایت‌تان مراقب باشید. بسیاری از این نوع سایت‌ها بعد از مدتی لینکشان را عوش می‌کنند یا اینکه بدلیل مشکلات فنی درست کار نمی‌کنند. سعی کنید مجموعه لینک‌های سایت خودتان را مرتب بررسی نمائید و لینکها نادرست را حذف یا تصحیح نمائید. تعداد بیشتر لینک‌های بدون استفاده در یک سایت باعث کاهش بیشر رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهد‌شد.

 

7- استفاده از کلمات کلیدی :

هیچگاه از استفاده صحیح از کلمات کلید غافل نشوید. مرتب کلمات کلید سایت خود را بررسی کرده و در صورت نیاز کلمات آنرا تصحیح نمائید. به خاطر داشته باشید که این تغییرات بصورت افزایش باشد. تغییر یکباره کل کلمات کلید سایت می‌تواند تاثیر بسیار مخربی بر روی رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته‌باشد.

منبع:‌tebyan.net

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : یک شنبه 1 تير 1391برچسب:اس ام اس ,مطالب کامپیو تری,داستان, فلسفی ,عاشقی, ایا می دانید؟, | 12:0 | نویسنده : reza |

آموزش کامپیوتر, تعمیرات کامپیوتر

 

اگر بعد از فشردن دكمه power، كامپيوتر روشن نشد؟

بررسي كنيد آيا سيم برق متصل است؟ آيا سر ديگر سيم برق متصل شده است؟ سوييچي كه در پشت كامپيوترتان وجود دارد چك كنيد. از اتصال صحيح منبع تغذيه به مادربرد اطمينان حاصل كنيد. كابل برق فلاپي را چك كنيد. اگر هيچ يك از اين كارها نتيجه نداد در مرحله بعد هر چيزي را كه به مادربرد متصل است به غير از كابل برق، سيم دكمه power، كارت گرافيك، حافظه RAM و CPU را جدا كنيد. اگر باز هم سيستم بالا نمي آيد يك يا دو قطعه از سيستم شما معيوب است. در اين مورد به احتمال زياد مادربرد يا منبع تغذيه Case شما اشكال دارد.

 

 

اگر سيستم روشن مي شود ولي بوق نمي زند يا بالا نمي آيد؟

ابتدا همه اتصالات را چك كنيد و دوباره امتحان كنيد. در صورتي كه اين عمل مؤثر نبود، بهترين كار اين است كه مانند بالا همه چيز را به غير از سيم دكمه power، كارت گرافيك، حافظه RAM و CPU را از مادربرد جدا كرده و دوباره امتحان كنيد.

اگر كامپيوتر به خوبي شروع به كار كرد كامپيوتر را خاموش كنيد و هر بار يك قطعه را متصل كرده و سپس كامپيوتر را روشن كنيد تا جايي كه مشكل را پيدا كنيد ولي اگر كامپيوتر اصلا‎‎ً روشن نشد احتمالاً يك يا چند قطعه معيوب داريد(CPU ،RAM، مادربرد و منبع تغذيه).

 

كامپيوتر روشن مي شود و متناوبا‎ً بوق مي زند، بالا مي آيد؟

ببينيد آيا حافظه RAM شما بدرستي نصب شده است اگر لازم است آن را بيرون آوريد و دوباره جا بزنيد.

 

سيستم روشن مي شود يك سري بوقهاي سريع مي زند، بالا نمي آيد؟

ببينيد آيا كارت گرافيك به درستي روي اسلات AGP نشسته است يا خير.اگر مقدار كمي از كارت گرافيك خارج از اسلات AGP باشد سيستم بالا نمي آيد.

چند مشكل ديگر هم وجود دارد كه بوسيله اين بوقها شناسايي مي شود اما دو مورد بالا معمول ترين موارد هستند.

اگر سيستم بالا مي آيد ولي مشكلاتي را مشاهده مي كنيد در اين جا دو مشكل عمده ذكر مي شود. كامپيوتر شما در هنگام نصب سيستم عامل بارها از حركت باز مي ايستد علت آن مي تواند گرماي CPU باشد بخصوص CPU هاي شركت AMD يا CPU هاي قديمي تر شركت INTEL. چك كنيد آيا فن CPUبخوبي عمل مي كند و چك كنيد آيا هيت سينك (قطعه آلومينيومي كه روي CPU نصب شده و معمولاً رنگ سياه دارد) بخوبي نصب شده است و با سطح CPU كاملاً موازي است. مطمئن شويد از هيت سينكي استفاده مي كنيد كه ساخت سازنده CPU شماست. هيت سينك اگر درست نصب شود بيش از آنچه نياز است خنك كاري انجام مي دهد.

 

مشكلات زيادي درسيستم عامل همراه با صفحات آبي كه ظاهر مي شود داريد؟

خطاهايي كه در هنگام كپي كردن فايل هاي Set up بوجود مي آيند بخصوص در ويندوز 2000 و XP، به احتمال زياد نشانه وجود مشكل در حافظه RAM شماست. اين امكان هم وجود دارد كه مشكل از هارد ديسك شما باشد اگر خطاها همراه با صفحات آبي است كه در آنها Page Fault ديده مي شود يقيناً مشكل از حافظه RAM شماست.

منبع:forum.1dar1.com

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : یک شنبه 3 تير 1391برچسب:اس ام اس ,مطالب کامپیو تری,داستان, فلسفی ,عاشقی, ایا می دانید؟, | 11:56 | نویسنده : reza |

6.jpg

شعـبــان شـد و پـیـک عشــق از راه آمــد

عــطــر نفـــس بقــیــــــــــــــة الـلــه آمــد

بـا جلــوه سجـاد و ابـوالفـضـل و حسـیـن

یک مـاه و سـه خورشیــد در ایـن مـاه  آمـد

 

***

چشم هایم دیگر از آن من نیستند...

هیچ نمی خواهند... جز تو!

هیچ نمی بینند... جز تو!

پس بیا ای گل نرگس!

 

***

 

عـاشــق روح جـان فـدای تـو ایـم

رحـمتی کـن کـه در هـوای تـو ایـم

تـو بـه رخــسـار، آفـتـابـی و مـاه

مــا همـه ذره در هــوای تـو ایـم

 

 ***

1100 سال است كسی منتظر 313 مرد است. مرد شدن، چقدر زمان می‌خواهد ... !

 

***

بــوی عـطــر یــار دارد جمـعه ها

وعــــده دیـــدار دارد جمــعه ها

جمــعـه هـا دل یاد دلبـر مـی کنـد

نغمه یا ابـن الـحسن سـر مـی کنـد

 

***

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب انتظار فرج توست

پس بیا و آسمان و زمین را گلستان کن که این خانه ، خانه توست

 

***

گـفتـم که خـدا مـرا مـرادی بفـرسـت
طــوفـان زده ام راه نجـاتـی بفرسـت
فــرمـو د کـه بـا  زمـزمـه  یـا مـهـــدی
نـذر گـل نرگــس صـلـواتی بـفــرسـت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

***

 

ما غائب و او منتظر ماست ...

 

***

10.jpg

بگــذار به زیــر قدمـت زار بمــیرم

ور کـنـی زنـده د گــر بـار بمــیرم

نـا دیـــدن تو رنـج گـرانـی اســـت

مگـــذار در حســرت دیـدار بمــیرم

 

 ***

شـایـد آن روز که " ســهـراب" نوشـت :

تـا شقـایق هست زنـدگـی بایـد کــرد ...

خـبـری از دل پـر درد گــل یـاس نـداشــت.

بایـد اینـطـور نـوشــت :

هر گلـی هسـت ...

چــه شـقــا یــق چــه گــل پـیـچــک و یــاس

تــا نیــایــد آقــا

زنـدگـی دشـــوار اســـت.

 

*** 

نشسته ام سـر راهـت بیا بیا گــل نـرگـس

در آرزوی نـگـاهــت بیا بیا گــل نـرگــس

که تـا مــگـر نـگــرم روی دلــربـای تــو را

همـاره چشـم به راهـم بیا بیا گــل نـرگـس

 

 ***

 

ای آخرین پیغام سبز!

نگاه کن که چگونه دیوارهای ظلم بدون محابا بالا می روند

و این ستمدیدگانند که محتاج دستان تو میباشند

تا که از این حصار نجات یابند .

 پس بشتاب ای روح آفرینش ...

 

***

 

دیرگاهیست در درونم غوغایی برپاست...

به گمانم که کسی می آید!

شاید تو باشی،

ای موعود!

 

105.jpg

***

 

مـا معتقــدیم عشــق سـر خـواهــد زد
بــر پشـت سـتم کســی تبر خــواهـد زد


سـو گنــد بـه هــر چـهـارده آیــــه نـــور
سو گنــد بـه زخمــهای سـرشــار غــرور


آخـــر شــب ســرد مـا سحــر مـیگـردد
مـــهـدی بـه میــان شیــعه بــر میـگردد

 

 ***

 

آن روز که صدایت در وجودم طنین انداز شود،

شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی خواهد نهاد...!

ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند

و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی کنم...

به امید روز ظهورت ای یوسف زهرا


 ***

ای منتظر غمگین مشو، قدری تحمل بیشتر

گردی به پا شد در افق، گویا سواری می‌رسد

 

***

دست هایم... به امید نوازش پلک هایت با من همراهند...!
و پاهایم... نمی دانم مرا به کجا می برند...

شب هنگام در جستجوی تو،

دلم را میان ظلمت و سیاهی غیبت می کشانند...!
بند بند وجودم به انتظارت نشسته است...
کاش بیایی و مرا از این التهاب رهایی بخشی

کاش بیایی ... کاش بیایی ...

ای بهترین بهانه

یا مهدی

 

کاش مي شد واژه ها را شست و انتظار را تفسير کرد ولي افسوس .....

آقا جان ! حيف نيست ماه شب چهارده پشت ابرهاي تيره و پاره پاره پنهان بماند ، حيف نيست ديده را شوق وصا ل باشد ولي فروغ ديده نباشد ...

مهدي جان!

 سئوالي ساده دارم از حضورت .... من آيا زنده ام وقت ظهورت .....  اگر که آمدي من رفته بودم .... اسير سال و ماه و هفته بودم ..... دعايم کن دوباره جان بگيرم ..... بيايم در رکاب تو بميرم

بر چهره پر ز نور مهدي صلوات ..... بر جان و دل صبور مهدي صلوات ..... تا امر فرج شود مهيا بفرست ..... بهر فرج و ظهور مهدي صلوات

چه جمعه ها که يک به يک غروب شد نيامدي ..... چه بغضها که در گلو رسوب شد نيامدي ..... خليل آتشين سخن ؛ تبر به دوش بت شکن ..... خداي ما دوباره سنگ و چوب شد نيامدي ...... براي ما که خسته ايم نه ؛ ولي ..... براي عده اي چه خوب شد نيامدي ...... تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام ..... دوباره صبح ؛ ظهر ؛ نه غروب شد نيامدي

در انتظار ديدنت همه دلها بيقرارند ..... اي تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

به اميد روزي که متن تمام اس ام اس ها يک جمله باشد و آن : مهدي آمد

سر راهت در انتظارم ..... برده هجرت صبر و قرارم ...... جز ظهورت اي گل زهرا ..... به خدا حاجتي ندارم

کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟   کاش می شد اشک را تهدید کرد         مدت لبخند را تمدید کرد 

 ۩۞۩۩۞۩۩۞۩

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند
ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار ۩۞۩۩۞۩۩۞۩ به خدا سوگند دنیا را آذین می بندیم اگر لحضه آمدنت را بدانیم ... ۩۞۩۩۞۩۩۞۩

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد

بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد

سوگند به هر چهارده آیه نور

سوگند به زخم های سرشار غرور

آخر شب سرد ما سحر می گردد

مهدی به میان شیعه برمی گردد

یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد ...

 

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی............چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی 

خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن..............خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

برای ما که خسته ایم نه؛ ولی................................برای عده ای چه خوب شد نیامدی

تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام.......................دوباره صبح؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی

۩۞۩۩۞۩۩۞۩ بر چهره پر ز نور مهدی صلوات      بر جان و دل صبور مهدی صلوات

 

تا امر فرج شود مهیا بفرست        بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

۩۞۩۩۞۩۩۞۩

سئوالی ساده دارم از حضورت       من آیا زنده ام وقت ظهورت 

 

 اگر که آمدی من رفته بودم           اسیر سال و ماه و هفته بودم 

 دعایم کن دوباره جان بگیرم           بیایم در رکاب تو بمیرم

۩۞۩۩۞۩۩۞۩

هنوزم انتظارو انتظار است        هنوزم دل به سینه بی قرار است   ا

 

هنوزم خواب میبینم به شبها    همان مردی که بر اسبی سوار است

 

 همان مردی که جمعه آید روزی ...    و این پایان خوب انتظار است

۩۞۩۩۞۩۩۞۩

 کاش می شد در میان لحظه ها           لحظه ی دیدار را نزدیک کرد

 

 میلاد نور پیشاپیش مبارک

خدانگهدار

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : شنبه 16 تير 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 11:54 | نویسنده : reza |

پیش هر کس، هر کجا پز می دهیم
جمعمان هر وقت کامل می شود
یا که می لافیم؛ یا پز می دهیم
کار ما اصلا همین پز دادن است
خوب و خوشحالیم تا پز می دهیم

واقعا خیلی سبک تر می شویم
چون که ریلکس و رها پز می دهیم
هیچ فرقی هم ندارد جای آن
در عروسی یا عزا پز می دهیم
چهره هامان ناز و خوشگل می شود
بس که با ناز و ادا پز می دهیم

یک نفس در خواستگاری هایمان
از سر صدق و صفا پز می دهیم
با نماز و روزه و اعمال هم
دور از چشم خدا پز می دهیم
با قیافه، لنز، مو، گوشی، لباس
روسری، عینک، طلا پز می دهیم

با عمو ها، عمه ها، هر کس که شد
دوست، فامیل، آشنا پز می دهیم
خال کوبی می کنیم ابروی خود
تازه آن هم تا به تا پز می دهیم
می خریم از بوفه ی دانشکده
کیک با کوکا کولا پز می دهیم

کاش این پزها کمی معقول بود
گاه خیلی نابجا پز می دهیم
خانعمومان برج دارد در ونک
ما ته یک روستا پز می دهیم

عمه ی داماد ما هر وقت که
می رود اسپانیا پز می دهیم
خاله رعنا رفته ویلای شمال
بعد ما در این هوا، پز می دهیم
سوپر استار است دختر عمه مان
او خودش نه بلکه ما پز می دهیم

در اتاق سی سی یو، زیر سرم
یا که در حال کما پز می دهیم
در خیابان، با لباس و کیف و کفش
با مگان و زانتیا پز می دهیم
این درست، اما نمی دانم به چی
توی استخر و سونا پز می دهیم
توی مهمانی که غوغا می کنیم
چون که با هم همصدا پز می دهیم
دائماً با امتیاز این و آن
مد شده این روزها پز می دهیم

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 10 تير 1391برچسب:اس ام اس,فلسفی ,عاشقانه,دلتنگی,جوک وداستان,ایا می دانید؟, | 18:34 | نویسنده : reza |

دیروز بعد مدتها هوا آفتابی شده بود. سر خیابون بودم داشتم آسمون رو نگاه میکردم که داداشم اومد و میگه: داری آسمون رو نگاه میکنی؟

پـَـ نـَـ پـَـ پوشک مای بی بی پوشیدم سرمو مثل یه مرد بالا گرفتم.
——————————————–
رسیدم خونه دیدم مادرم وسایل جمع کرده برای خونه تکونی. میگم: همه وسایلو جمع کردی؟؟

میگه: پـَـ نـَـ پـَـ همرو ذهنی ضرب کردم بعدشم جذرشو حساب کردم. میگم: مامان؟! شما هم؟! میگه: پـَـ نـَـ پـَـ پاکشوما هم.
******
روز اول که دل من به تمنای تو پر زد، چون کبوتر لب بام تو نشستم، تو به من سنگ زدی، من جا خالی دادم رفت تو شیشه همسایه.

پـَـ نـَـ پـَـ فکر کردی میخوره به من؟
***************************
دیشب ساعت ۱۲ رفتم از عابربانک پول بگیرم ”میگه وجه نقد موجود نیست” پسره پشتم بود پرسید آقا پول نداره؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ داره، نمیده. میگه خودش لازم داره
***************************
دارن گوسفندرو قربونی میکنن. یه آفتابه آوردن که بهش آب بدن اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟

پـَـ نـَـ پـَـ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره !
***************************
رفتم در یخچال یه چیزی بخورم مادرم میگه گرسنته؟ می گم پـَـ نـَـ پـَـ گرممه میخوام خنک شم.
***************************
پسر داشته میرفته شب جمعه ای با دوستاش بیرون. باباش میگه میری شب نشینی با دوستات؟

میگه پـَـ نـَـ پـَـ از صدا و سیما زنگ زدن که برم براشون آواز بخونم و بعدشم براشون صحبت کنم
***************************
طرف به آسمون خاکستری نگاه میکنه به دوستش میگه اینا دوده؟ رفیقش میگه پـَـ نـَـ پـَـاسکرین سیور آسمونه!

***************************
با دوستامون جمع شده بودیم و بازی تراختور ،استقلال رو می دیدیم بعد ۹۰ دقیقه که تراختور ۲بر ۱برد.

دوستم بر گشته و میگه:بابا شما هم بیکارید ها یعنی چه ۲۲نفر دنبال ۱توپند. بهش گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ ۲۲توپ دنبال یه نفر برند
***************************
با دوستم رفتم جیگر بخوریم گفتم برو سفارش بده من بیرون میمونم برگشت گفت راستی بال هم داره سفارش بدم ؟

گفتم بال مرغ ؟ گفت پـَـ نـَـ پـَـ بال گوسفند (شاهین)
***************************
پلیس ماشینو خوابونده. رفتم خلافی و جریمه دادم،کاراشو کردم،بعد رفتم پارکینگ تحویلش بگیرم.

مسوولش میپرسه: اومدی ماشینو ببری؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ملاقاتش! براش دوتا قوطی بنزین سوپر آوردم تنهایی بش بد نگذره
***************************
فامیلمون اومده خونمون میگه از وقتی بخاری گذاشتین خونتون اینقدر گرم شده ؟

گفتیم پـَـ نـَـ پـَـ از وقتی توی کانون فرهنگی آموزش ثبت نام کردیم.
***************************
رفتیم امتحان رانندگی ! یارو نشست پشت فرمون و تا اومده استارت بزنه ماشین ۲ متر پرید جلو !

سرهنگ به یارو گفت برو پایین ! گفت یعنی رد شدم ؟ گفت پـَـ نـَـ پـَـ شما ندید قبولی !
***************************
توی اتوبان کرج سوار تاکسی بودیم یه ماشین چپ کرده بود ترافیک شده بود یکی از مسافرا با خنده پرسید اوه اوه چپ کرده؟ اصلا حواسم نبود با عصبانیت گفتم :

پـَـ نـَـ پـَـ پشت ماشین میخاریده خودشو زده زمین کمرشو بخارونه

***************************
دوستم بعد از چند ساعت عمل بچش به دنیا اومده با کلی ذوق به باباش نشونش می ده. باباش میگه بچته؟ منم که اونجا وایساده بودم با دسته گلی در دست خیلی خونسرد رو به حاجی کردم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اینو الان از اینترنت دانلود کردیم نسخه آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد
***************************
دارم قرص میخورم دوستم بهم میگه واقعا حالت بده؟ می گم پـَـ نـَـ پـَـ هوس اسمارتیس کردم نداشتیم دارم قرص می خورم
***************************
دختره نصف شب زنگ زده مزاحم شده، نه گذاشته نه برداشته میگه: سلام اهله حالی؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ اهل کاشانم.

شاکی شده میگه: مسخرم میکنی؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ شانست زده، من سهراب سپهریم
***************************
نصف شب مامانم حالش خراب شده زنگ زدم اژانس میگه ماشین میخواین؟ پـَـ نـَـ پـَـامشب شب مهتــابه حبیبم رو میخوام
***************************
دارم ماشینمو میشورم٬ دوستم میاد میگه داری ماشینتو میشوری؟ پـَـ نـَـ پـَـ دارم آبیاریش می کنم بلکه رشد کنه بشه کامیون.
***************************
بابای دوستم مرده بود یه عکس بردیم بدیم که اعلامیه چاپ کنن. یارو عکسو دیده میگه مرده؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ خوب عکسو نگا کن ببین میشناسیش فراریه خودشو زده به موش مردگی

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 10 تير 1391برچسب:اس ام اس,فلسفی ,عاشقانه,دلتنگی,جوک وداستان,ایا می دانید؟, | 18:23 | نویسنده : reza |

این داستان را حتماًبخوانید.

او پسری کوچک و خجالتی بود که بچه های کلاس اول علاقه‌ای زیادی به او نداشتند. در حالی که رو والنتاین نزدیک بود او از مادرش درخواست کرد تا یک روز غروب بنشیند و اسم همه‌‌ی بچه های کلاس را بنویسد تا او برای هر یک از آنها هدیه  ای درست کند. مادرش از این درخواست او خوشحال شد. او اسم هر یک از بچه ها را به خاطر می آورد آن را با صدای بلند می گفت و مادرش اسم ها را روی تکه ای کاغذ می نوشت. او بی نهایت نگران بود که مبادا اسم کسی را فراموش کند.

آرمد با فهرستی از هدیه های والنتاین که باید آماده می شد با قیچی،مداد شمعی و چسب کار می کرد. او به شیوه ای دقیق،خوش ساخت و با زحمت تلاش می کرد.  وقتی کار هر یک از هدیه ها به پایان رسید کرد و می دید که او با دشواری از آنها نسخه  وقتی همه هدیه ها روی هم انباشته شدند او راضی و خشنود به نظر می رسید.

در این زمان مادرش نگران شد که آیا بچه های دیگر نیز برای او هدیه ای تهیه کرده اند. هر روز بعد از ظهر او  چنان با عجله و با سرعت به خانه می آمد تا به کارش ادامه دهد که به نظر می رسید بچه های دیگر که در خیابان بازی می کنند روی هم رفته وجودش را فراموش کرده بودند. چقدر بد می شد اگر او با 37 هدیه ی سرشار از عشق و محبت، سرزده به مهمانی می رفت و می دید که هیچ یک از بچه ها او را به یاد نداشته اند تا هدیه ای برایش تهیه کنند. مادرش طبیعی ترین نقش یک مارد را پذیرفت، این که صبورانه منتظر باشد.

سرانجام روز والنتاین فرا رسید و مادر او را می دید که از خیابان پوشیده از برف کشان کشان پائین می رود در حالی که یک جعبه پر از شیرینی های به شکل قلب در یک دستش بود و با دست دیگرش ساکی را ک 37 هدیه ی فوق العاده ساخته ی خودش در آن قرار داشت محکم چسبیده بود. او پسرش را با قلبی سوزان نگاه می کرد و در دل دعا کرئ:

" خدایا لطفاً چند هدیه را هم نصیب او کن."

آن روز بعداز ظهر ماد آرمد ظاهراً کار می کرد اما دلش در مدرسه بود. ساعت سه و نیم بافتی اش را برداشت و روی یک صندلی مقابل پنجره نشست تا چشم اندار کاملی از خیابان را پیش رو اشته باشد.

سرانجام آرمد تنها از انتهای خیابان ظاهر شد. قلب مادرش فرو ریخت. در حالی که آدرمد به سمت بالای خیابان می امد گاهی اوقات در اثر وزش شدید باد چند قدم به عقب بر می گشت. مادر، چشم هایش را جمع کرد تا صورت او را با دقت ببیند.

وقتی به مسیر وردی منزل وارد شد مادرش به خوبی او را دید. یک هدیه ی والنتاین در دستکش قرمز رنگ و کوچکش قراراداشت. فقط یک هدیه. بعد از تمام کارهایی که با زحمت انجام داده بود و احتمالاً این هدیه نیز از طرف معلم بود. بافتنی در مقابل چشمان مادر آرمد تیره و تار شد.

او کارش را روی زمین گذاشت و دفت تا در مقابل د آرمد را ببیند. مادر گفت" چه گونه های سرخی؟ بیا اینجا تا شال گردنت را بردارم. شیرینی ها خوشمزه بود؟

آرمد با صورتی که از خوشحالی می درخشید رو به مادرش کرد و گفت" می دونی چی شد؟

من حتی یک نفر را هم فراموش نکرده بودم. حتی یک نفر.

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : جمعه 10 تير 1391برچسب:اس ام اس,فلسفی ,عاشقانه,دلتنگی,جوک وداستان,ایا می دانید؟, | 18:11 | نویسنده : reza |