راهکارهایی برای استفاده بهتر از موبایل

و آشنایی با خدمات رایگان مخابرات برای تلفن های ثابت

 

آشنایی با کاربردی ترین کدهای مخفی موبایل

آشنایی با کاربردی ترین کدهای مخفی موبایل
با برخی کدهای مخفی موبایل آشنا شوید

آشنایی با کاربردی ترین کدهای مخفی موبایل


همشهری: تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند. برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

کد دایورت :

یکی از معروف‌ترین کدها که جزو پرکاربرد‌ترین آنها نیز محسوب می‌شود کد دایورت است. شما می‌توانید با گرفتن کد #915*21*تلفن خود را برای مدت زمانی خاص از دسترس خارج کنید. این سرویس با گرفتن کد #21# کنسل می‌شود.

برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر می‌توانید از کد #Number*21* استفاده کنید. همچنین با استفاده از کد#094022*67* زمانی که تماس‌های خود را رد می‌کنید پیام شماره مشترک نظر در شبکه موجود نیست برای فرد تماس‌گیرنده پخش خواهد شد. برای خروج از این سرویس کافی است #67# را شماره‌گیری کنید. برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر در صورت عدم ‌پاسخگویی از کد # Number*61* استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما به تماس‌های خود پاسخ نمی‌دهید شماره شما روی شماره‌ای که در قسمت Number وارد کرده‌اید انتقال می‌یابد. برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر در صورت در دسترس نبودن از کد #Number*62* استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما در دسترس نباشید شماره شما روی شماره‌ای که در قسمت Number وارد کرده‌اید انتقال می‌یابد.

کد ریست کردن :

#7780#* RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه‌ای.
مناسب برای زمانی که گوشی قاطی کرده است. در واقع درایو C گوشی را ریست می‌کند (ریست گوشی بدون حذف برنامه‌ها) بعد از وارد کردن این کد‌، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

#7370#* فرمت گوشی.
مناسب برای زمانی‌که گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. در واقع این کد درایو C گوشی را فرمت می‌کند و البته تمامی برنامه‌ها و فایل‌های موجود روی این درایو از بین خواهد رفت. بعد از وارد کردن این کد‌، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

کد سریال نامبر گوشی :

کد #06#* سریال نامبر گوشی یا همان IMEI را نمایش می‌دهد. استفاده از این کد در هنگام خرید گوشی و تطابق آن با شماره سریال موجود روی جعبه گوشی و بدنه دستگاه می‌تواند به شما ثابت کند که گوشی شما اورجینال و آکبند است یا تعمیری و کارکرده است.

کلمه IMEI مخفف عبارت International Mobile Equipment Identity و به معنی هویت بین‌المللی دستگاه‌های تلفن همراه است. IMEI یک شماره 15 رقمی است که در هر موبایل منحصر به فرد است و در حقیقت بیانگر هویت دستگاه مورد استفاده در شبکه‌های GSM است.

کد #0000#* نمایش سیستم عامل، تاریخ ساخت و مدل گوشی‌های نوکیا را نمایش می‌دهد. استفاده از این کد و نیز مقایسه زمان ساخت با تاریخ خرید گوشی نیز می‌تواند به‌عنوان یکی از فاکتورهای نو بودن یک گوشی محسوب شود.

کد قدرت باطری مخفی شده :

تمام شدن باطری موبایل مشکلی همیشگی و آشنا برای همه است، یکی از را‌ه‌های مطمئن برای افزایش طول عمر شارژ باطری موبایل، قراردادن موبایل در حالت ذخیره باطری یا انرژی است که باعث می‌شود در صورتی که با موبایل کار نکنید بلافاصله صفحه را قفل کرده یا نور اسکرین آن را کم می‌کند. اما راه دیگری هم برای حالت‌های اضطراری استفاده از شارژ موبایل وجود دارد.

در نظر بگیرید باطری موبایل شما خیلی ضعیف است. برای فعال کردن کلیدهای #3370* را فشار دهید. موبایل شما با این اندوخته راه‌اندازی مجدد خواهد شد و شارژ باطری
 50 درصد افزایش خواهد یافت. این فضای اندوخته هنگامی که موبایل خود را شارژ می‌کنید، خودبه‌خود شارژ خواهد شد.

برخی معتقدند که باید شارژ موبایل بطور 100 درصد تمام شود و بعد شارژ کامل صورت گیرد اما این مسئله در مورد نسل اول موبایل‌ها مصداق داشت تکنولوژی های جدید موبایل نیازی به این کار ندارد.

کد منوی مخفی گارانتی :

در تلفن‌های همراه نوکیا یک منوی مخفی وجود دارد که حاوی اطلاعات مفیدی برای تعمیرکاران گوشی‌های موبایل است. برای دستیابی به این منوی مخفی‌، کافی است کد #92702689#* را روی تلفن همراه خود وارد کنید. در این هنگام شما وارد یک منوی مخفی می‌شوید که شامل گزینه‌های زیر است:
نمایش شماره سریال گوشی
تاریخ ساخت گوشی
تاریخ آخرین تعمیر انجام شده روی گوشی (البته اگر در گذشته تعمیری روی آن انجام گرفته باشد).
نشان‌دهنده زمان مکالمات انجام شده با گوشی مورد نظر (این تایمر را با هیچ روشی نمی‌توان پاک کرد).
ایجاد توانایی برقراری تبادل اطلاعات کاربر (درصورت وجود لوازم مورد نیاز) برای خارج شدن از این منو‌، یک‌بار تلفن خود را خاموش کنید و سپس دوباره آن را روشن کنید.

 

راهکارهایی برای بالا بردن ذخیره حافظه و سرعت گوشی

آشنایی با کاربردی ترین کدهای مخفی موبایل

ارسال پیام: بهتر است سعی شود پیام‌ها در کارت حافظه ذخیره شوند، نه در حافظه تلفن همراه.

تصاویر پس‌زمینه‌زنده: ممکن است این تصاویر زیبا به‌نظر برسند اما قدرت پردازشگر را تضعیف می‌کنند.

حذف برنامه‌های غیرضروری: اگر از همه برنامه‌های نصب شده در تلفن همراه استفاده نمی‌شود و مانند گردوغبار تلفن همراه را پوشانده‌اند، بهتر است حذف شوند، زیرا تنها حافظه با ارزش تلفن همراه را اشغال می‌کنند.

انتقال تصاویر و ویدئوهای قدیمی: کاربران ممکن است تصاویر یا ویدئوهای زیادی را در گوشی خود ذخیره کنند؛ حتی بدون اینکه آنها را بشناسند. می‌توان آنها را در یک حافظه خارجی یا اکسترنال یا در حافظه لپ‌تاپ ذخیره کرد.


آشنایی با کاربردی ترین کدهای مخفی موبایل

چگونه نیاز موبایل به شارژ را در حد امکان کاهش دهیم

آشنایی با کاربردی ترین کدهای مخفی موبایل

1. اگر از بلوتوث استفاده نمیکنید، آن را خاموش کنید.
بلوتوث خود به تنهایی باتری زیادی مصرف میکند. بعد از استفاده هدست یا هندزفری بلوتوث یا نقل و انتقال فایل، عکس، صوت و... از طریق بلوتوث فراموش نکنید آن را خاموش نمایید.

2. نور صفحه نمایش خود را کم کنید.
بعضی از گوشیها به طور خودکار نور صفحه نمایش خود را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کنند ولی بعضی دیگر از گوشیها این قابلیت را ندارند و باید خود کاربر این کار را انجام دهد.

3. از عکسهای متحرک استفاده نکنید.
محافظ های صفحه نمایش و عکسهای متحرک پس زمینه بسیار جالبی هستند ولی مصرف باتری شما را بیشتر میکنند.

4. زنگ موبایل خود را تنظیم کنید.
زیرا زنگ با صدای بلند، به همراه لرزش، انرژی زیادی مصرف میکند که باعث میشود باتری زودتر خالی شود.

5. باتری خود را بشناسید.
بعضی از گوشیها باتری های لیتیومی دارند و برخی باتریهای نیکلی. در مورد باتری های نیکلی، قبل از اولین بار استفاده باید گوشی خود را تا 10 ساعت شارژ کنید تا تمام ظرفیت باتری قابل استفاده شود، اما درباره باتری‌های لیتیومی تنها تا زمانی که اعلام میکند باتری شارژ شده است کافی است.

باتریهای نیکلی بعد از مدتی استفاده از آن و شارژ مجدد، نیاز به تخلیه کامل باتری دارد چون در غیر این صورت زود خراب می‌شود ولی باتریهای لیتیومی این مشکل را ندارند. این باتریها را هر موقع که لازم بود شارژ کنید و لازم نیست صبرکنید تا شارژ آن کاملا تخلیه شود.

6. باتری را خنک نگهدارید و جلوی نور آفتاب قرار ندهید
باتریهای لیتیومی در خود تجهیزات محافظت در برابر حرارت دارند که اگر مدت طولانی در شارژ باشند صدمه ‌ای به آنها وارد نمیشود. اما با این حال اگر باتریهای لیتیومی را بیش از یک هفته شارژ کنید یا اگر گوشی شما مرتب مقابل نور مستقیم آفتاب یا نزدیک‌ منبع گرمایی باشد، صدمه می‌بیند.

ترفندهایی برای افزایش عمر باتری گوشی های هوشمند

آشنایی با کاربردی ترین کدهای مخفی موبایل

خبرآنلاین: اکثر ما گوشی های تلفن همراهی داشتیم که هیچ شباهتی به گوشی های امروزی ندارند. آن زمان کاربران موبایل دغدغه های کاربران گوشی های هوشمند امروز را نداشتند. یکی از این دغدغه ها که اکنون به یک مشکل بزرگ تبدیل شده مصرف باتری است. در سال های اخیر پیشرفت تلفن های همراه پردازنده ها و نمایشگرهای آن ها از پیشرفت صنعت باتری های قابل شارژ پیشی گرفته و اگر با بعضی از آن ها چند ساعت بازی کنید باید دور تماس و پیامک را خط بکشید و در به در به دنبال یک شارژر بگردید. در زیر چند ترفند ساده برای افزایش عمر باتری اینگونه گوشی ها را به شما معرفی می کنیم:

اکثر گوشی های هوشمند دارای قابلیت چند وظیفه ای (Multi-tasking) هستند. به این معنی که چند اپلیکیشن می توانند همزمان باز بمانند و در صورت لزوم به آن ها دسترسی پیدا کرد. این کار به شدت ریزپردازنده گوشی را تشنه برق می کند و معضل اصلی کاربران است.

در سیستم عامل iOS با دوبار زدن دکمه Home نواری در زیر صفحه باز می شود و اپلیکیشن های فعال را نمایش می دهد. بر روی هر کدام از اپلیکیشن ها چند ثانیه لمس کنید تا یک علامت توقف در گوشه آن ها باز شود. این علامت را انتخاب کنید، اپلیکیشن مورد نظر بسته می شود.

در گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید نیز در قسمت Task Manager در پرونده RAM می توانید برنامه های در حال اجرا را ببندید.

یکی دیگر از قابلیت هایی که بلای جان باتری دستگاه است، روشن بودن مودم های وای فای، GPRS و GPS است. پس یادتان باشد وقتی به این قابلیت هایی نیاز ندارید مودم های مربوط را خاموش کنید.

علاوه بر این، قابلیت همزمان سازی بعضی اپلیکیشن ها به صورت آنلاین نیز می تواند باتری زیادی مصرف کند چرا که به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بار به اینترنت متصل می شود و همین امر نیازمند انرژی بالایی است.

با کم کردن نور پس زمینه و کاهش مدت زمانی که صفحه نمایش در حال غیر فعال روشن می ماند هم می شود مصرف باتری دستگاه را کاهش داد.

در دستگاه های مجهز به iOS، کم کردن تعداد Notification ها تا حدودی مصرف باتری را محدود می کند. هر بار که یک Notificiation نمایش داده می شود صفحه نمایش دستگاه روشن می شود. اما در دستگاه های مجهز به اندروید، یک برنامه کلیدی امکان کنترل کامل مصرف باتری را به کاربر می دهد. در نسخه های قبل از اندروید 4 این برنامه در Settings، About Phone، Battery Use قرار دارد. در اندروید نسخه 4 این برنامه به یک قسمت مجزا در منوی Settings برده شده است. Battery Use به شما نشان می دهد هر کدام از عوامل مختلف چه مقدار از باتری دستگاه را مصرف می کنند.


 

افزایش اعتبار سیم کارت های همراه اول با تلفن گویای 444

آشنایی با کاربردی ترین کدهای مخفی موبایل

تابناک: مشترکان سیم کارت‌های اعتباری همراه اول از طریق تماس با تلفن گویای 444 می‌توانند نسبت به افزایش اعتبار سیم کارت خود اقدام كنند.

بنا به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، علاوه بر روش رایج ورود رمز کارت شارژ (#*140*)، مشترکان سیم کارت‌های اعتباری این اپراتور می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن گویای 444 نیز اقدام به افزایش اعتبار كنند.

گفتنی است، خرید شارژ برای سیم کارت‌های اعتباری همراه اول از طریق روشهای حضوری (خرید کارت شارژ) و غیر حضوری مانند دستگاه pos، دستگاه ATM، اینترنت (سایت همراه اول به نشانی www.mci.ir) امکان پذیر است.

با خدمات رایگان مخابرات برای تلفن های ثابت آشنا شوید

آشنایی با کاربردی ترین کدهای مخفی موبایل

هفت صبح: شرکت مخابرات ایران، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت در نظر گرفته است اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند. در ادامه ایمیل جهت اطلاع شما دوستان پرشین استار به این سرویس ها اشاره می کنیم:

انتقال مکالمه (Call Diverting) :

با این سرویس می توانید هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می شود مکالمه را به یک خط دیگری ثابت یا همراه منتقل کنید و عمل دایورت کردن را انجام دهید. برای این کار شما باید کد زیر را در دستگاه تلفن وارد کنید:
#شماره مورد نظر *۲۱*
بعد از زدن این کد صدایی که می شنوید فرق خواهد کرد، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است. برای غیرفعال کردن این سرویس باید باز گوشی را بردارید و عدد #۲۱# را وارد کنید. در صورتی که مجدد صدای بوق مخصوص را شنیدید، گوشی را قطع کرده و مجدد روشن کنید. در این حالت خط شما کاملا از حالت دایورت خارج شده است.

سرویس انتظار مکالمه (Call Waiting) :

هنگام مکالمه شخص دیگری به شما تلفن می زند صدای بوق ضعیفی به گوشتان می رسد و شما را آگاه می کند، شما می توانید با کمک این سرویس مکالمه اول خود را موقتا قطع و با شخص ثالث صحبت کنید پس از خاتمه مکالمه یا حین مکالمه می توانید مجددا با شخص اول به صحبت خود ادامه دهید.
برای استفاده از این سرویس شما باید هنگام شنیدن صدای بوق ضعیف با فشاردادن دکمه «Flash» در تلفن های دیجیتال با نفر سوم تماس برقرار کنید. برای بازگشت به گفت و گوی اول می توانید همین کار را تکرار کنید.

انتقال مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر (Call Forwarding) :

برای اینکه تماس گیرندگان با بوق اشغال مواجه نشوند، می توانید یک یا چند شماره تلفن خود را به مرکز تلفن مربوط اعلام کنید که در صورت اشغال بودن هریک از شماره ها ارتباط به طور خودکار به شماره های بعدی منتقل شود.
برای استفاده از این حالت باید بعد از برداشتن گوشی کد #۴۳* را وارد کنید.

سرویس بیدارباش :

با اشتراک این سرویس زنگ تلفن در ساعت مشخص شده به صدا درمی آید. برای استفاده از این حالت باید از روش زیر استفاده کنید:
ابتدا *۵۵* را بزنید بعد به ترتیب ساعت و دقیقه را وارد کنید و در آخر # را بزنید.
مثلا می خواهیم در ساعت ۱۴:۳۸ تلفن زنگ بزند، این کد را می زنیم:
۱۴۳۸#*۵۵*
برای غیرفعال کردن این سرویس باید کد #۵۵# را وارد کنید.

دایورت بعد از پنج زنگ :

با استفاده از این سرویس شما می توانید کاری کنید تا بعد از چهار بار زنگ خوردن گوشی و جواب ندادن به گوشی در زنگ پنجم تلفن به شماره ای دیگر دایورت شود. برای استفاده از این سرویس شما باید از کد زیر استفاده کنید:
#شماره موردنظر *۶۵*
برای غیرفعال کردن این امکان باید کد #۶۵# را وارد کنید.

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:32 | نویسنده : reza |

پر فروش ترین گوشی ها در ایران کدامند ؟+ جدول  

 به نقل از ایسنا، برای رسیدن به درک درست نسبت به این که ایرانی‌ها و البته بهتر است بگوییم تهرانی‌ها دنبال چه گوشیهایی هستند، به بازار گوشی‌ها در تهران سر زدیم.

"دوست دارم یه گوشی تپل مثل اپل بگیرم" این جمله را پسری که روی صندلی در مجتمع پایتخت نشسته می‌گوید.

معمولا اکثر مردم حداکثر یک میلیون تومان برای تلفن‌ همراه خرج می‌کنند ولی عده‌ای هم هستند که به دنبال مدل‌های روز می‌آیند. این را یک فروشنده می‌گوید و تاکید می‌کند:

اگر پول داشتم آخرین مدل را خریداری را می‌کردم ولی با توجه به وضع مالی‌ام در حال حاضر می‌توانم نوکیا 1100 بخرم.

هنگامی که از این فروشنده در مورد رده‌بندی برندهایی که مردم بیشتر به دنبال آن می‌آیند پرسیدم، پاسخ داد: اول سامسونگ، دوم اپل، سوم سونی و بعد هم اچ.تی.سی.

اما یکی از افرادی که برای خرید گوشی به بازار آمده نظر متفاوتی دارد و می‌گوید: هیچ وقت سامسونگ نمی‌خرم چون یاد یخچال و یا تلویزیون می افتم و به نظرم سونی و اچ.تی.سی مدل‌های جالبتری دارند.

عده‌ای از خریداران هم ترجیح می‌دادند یک گوشی معمولی داشته باشند و پول خود را برای خرید یک تبلت با امکانات کامل صرف کنند.

اکثر افرادی که با آن‌ها صحبت شد، حداکثر تا قیمت یک میلیون تومان را برای خرید گوشی اختصاص می دادند و وقتی از آن‌ها در مورد بهترین برندهای گوشی سوال می‌شد، معمولا جواب می‌دادند اپل، سامسونگ، سونی یا اچ.تی.سی.

اما یکی از خریداران گوشی معتقد بود: اگر کوشی کارایی خوبی داشته باشد به نظرم اصلا قیمتش مهم نیست. من گوشی‌ای می خواهم که وقتی آن را در دستم می گیرم، بتوانم 90 درصد فعالیت‌هایم را انجام دهم. تنها زمانی به سراغ رایانه خواهم رفت که با نرم‌افزاری تخصصی کار داشته باشم.

در رابطه با این موضوع مرتضی افراسیابی - کارشناس گوشی‌های تلفن همراه - معتقد است که ایرانی‌ها در انتخاب برند در بازار محدود هستند؛ هنگامی که برای خرید به بازار مراجعه می‌کنند اکثرا با مدل‌های سامسونگ، سونی، اچ.تی.سی، ال.جی و یا نوکیا روبرو خواهند شد.

به گفته او در ایران رویه‌ای ایجاد شده که تجربه‌ی 10 سال پیش را به امروز انتقال می‌دهند به طوری که اگر با 10 نفر در مورد کیفیت گوشی‌هایی مثل ال.جی صحبت کنیم، شاید 9 نفر از آن‌ها تعجب کنند. این درحالی است که این برند سال‌ها است که تغییر کرده و در حال حاضر برند چهارم در دنیای موبایل محسوب می‌شود.

وی در رابطه با بودجه‌ای که معمولا کاربران برای خرید گوشی‌ صرف می‌کنند افزود:‌ کاربران معمولا با هزینه‌ای بین 700 هزار تومان تا یک میلیون تومان به دنبال گوشی‌های خوب هستند و اگر قصد داشته باشند که در این محدوده خرید کنند معمولا باید یک یا دو نسل قدیمی از گوشی‌های روز را بخرند.

او همچنین برند سامسونگ را برای کاربران ایرانی تکراری دانست و عنوان کرد: در حال حاضر کاربران ایرانی به دنبال تجربه جدیدتری هستند با این حال فکر می کنم سامسونگ بیشترین فروش را داشته باشد. فروش گوشی‌های سونی هم پیشرفت خوبی داشته و سونی این فروش را به اسم خود در لوازم صوتی و تصویری مدیون است.

به تاکید این کارشناس کاربران باید در نظر داشته باشند که به دنبال چه مشخصاتی هستند، اگر یک گوشی ارزان قیمت تا سقف یک میلیون تومان می‌خواهند که حداقل یک پردازنده دو هسته‌یی داشته باشد مثلا می‌توانند به سراغ هوآوی یا ال.جی بروند و اگر از دوربین گوشی بیشتر استفاده می کنند بهتر است سونی را انتخاب کنند. در مورد کیفیت برند هم هوآوی در ارزان قیمت‌ها و اچ.تی.سی گزینه‌های مناسبی هستند.

افراسیابی در رابطه با مشخصات سخت افزاری هم گفت: اگر خودم بخواهم گوشی بخرم و بودجه‌ای زیر یک میلیون داشته باشم به سراغ ال.جی یا هوآوی خواهم رفت و با بودجه‌ای بین یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار تومان، انتخاب‌هایی در سامسونگ و ال.جی خواهم داشت. اما با بودجه‌ای بین یک میلیون و 500 هزار تومان تا دو میلیون میتوان در سونی انتخاب‌های خوبی داشت و برای بالای دو میلیون تومان هم اچ.تی.سی وان را انتخاب می‌کنم.

اما شما به عنوان یک کاربر ایرانی طرفدار چه گوشی‌هایی هستید و چقدر بابت خرید تلفن همراه دلخواه‌تان پول خرج خواهید کرد؟

 

در جدول زیر قیمت حدودی بعضی از تلفن‌های همراه در بازار انتخاب شده است:

 

ردیف مدل گوشی قیمت (تومان)
1 Huawei G600 712000
2 LG Optimus Vu P893 1239000
3 Nokia Lumia 920 1629000
4 Sony Xperia Z 1779000
5 Samsung Galaxy S4 2050000
6 HTC One-32 2299000
7
iPhone5-32 2879000

 در مدل تبلت ها هم مدل Samsung Galaxy p3100 بهترین مدل می باشد.

 

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:31 | نویسنده : reza |

 

 

به گزارش تکناز بوسه های لوران بلان، مدافع تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۹۸ بر سر فابیان بارتز، دروازبان وقت خروس ها یکی از معروف ترین بوسه های تاریخ فوتبال است.
 
معروف ترین بوسه تاریخ فوتبال جهان (+عکس)
 
این دو در منچستر یونایتد همبازی هم بوده اند. لوران بلان معتقد بود، بوسیدن سر فابیان بارتز برای آنها و تیم شانس می  آورد. بلان قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۸ را بی ارتباط با آن بوسه نمی داند.
 
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:29 | نویسنده : reza |

 

اگر متوجه شده اید که هرکاری میکنید نمی توانید سایت خودتان را در موتورهای جستحو ثبت کنید، این مطلب را حتما بخوانید. بهترین روش برای برای جلوگیری از بروز این مشکل، عدم استفاده از روشهای سوال برانگیز برای موتورهای جستجو است. البته اگر با استفاده از روشهائی که در ادامه این مبحث ارائه شده ، بازهم سایت شما در لیست سیاه نیست، بدانید که در حال حاضر بدلیل استفاده از این روشها رتبه سایت شما پائین آمده و در آینده نه چندان دور سایت شما در این لیست قرار خواهد گرفت

سایت ها و وبلاگها مراقب لیست سیاه موتورهای جستجوگر باشید


در ادامه این مبحث از سایتهائی که نام آنها در لیست سیاه قرار میگیرد با عنوان سایتهای بلوکه شده نام می بریم. بلوکه شدن یک سایت می تواند از طریق بلوکه شدن نام دامنه سایت شما یا آی پی آدرس سایت شما باشد. اما اینکه از چه کارهائی باید اجتناب کنیم تا سایت ما در لیست سیاه موتورهای جستجو قرار نگیرد و بلوکه نشود.

۱- سایت دوقلو : سایتهای دوقلو به سایتهائی گفته می شوند که محتوای یکسانی دارند اما آدرس دسترسی به آنها متفاوت است. استفاده از دو آدرس با محتوای یکسان یکی از روشهائی است که تعدادی از سایتها یا مشاوران سایتها برای بالا بردن رتبه سایت (Page Ranking) استفاده می کنند. استفاده از این روش می تواند باعث بلوکه شدن کل سایت شما بشود.

۲- مخفی سازی تعدادی از سایتها با استفاده از صفحاتی که برای موتورهای جستجو بهینه شده اند ولی محتوای چندانی برای کاربران سایت ندارند: بعنوان صفحات ورودی استفاده می کنند. این صفحات برای معرفی سایت به موتورهای جستجو استفاده می شوند در حالیکه صفحات اصلی سایت برای بازدیدکنندگان متفاوت هستند. این صفحات بطور خودکار توسط موتورهای جستجو در سایت تشخیص داده شده و در کوتاه مدت باعث کاهش رتبه سایت و در بلند مدت باعث بلوکه شدن سایت خواهد شد.

۳- متون غیر قابل مشاهده : استفاده از متون قیر قابل مشاهده هم یکی از روشهای نادرست برای بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو است. در این روش متونی را که از نظر محتوائی نباید در صفحه نشان داده شود را با رنگ پس زمینه در صفحه سایت قرار می دهند. این متون عموما به گونه ای هستند که بصورت عادی می توانند باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو شوند. اما بدلیل اینکه روش ارائه ( غیر قابل مشاهده بودن) روش غیر قابل قبول موتورهای جستحو است، توسط روباتهای موتور جستجو تشخیص داده شده و باعث کاهش رتبه و در نهایت بلوکه شدن سایت می شود.

۴- اقدام به ثبت سایت به مقدار زیاد : اقدام به ثبت یک سایت یک صفحه ای از سایت با تکرار زیاد هم می تواند دلیلی بر بلوکه شدن سایت باشد. در ۲۴ ساعت نباید به دفعات زیادی اقدام به ثبت یک سایت کرد. بعضی از موتورهای جستجو زمان ۳۰ روز را برای فاصله بین دفعات ثبت سایت در نظر می گیرند. بنابراین برای سایتهائی که این قانون را نقض می کنند، مشکلاتی در این موتور جستجو پیش می آید. توصیه می شود قبل از اقدام به ثبت سایت خود در موتور جستجو حتما بخش مربوط به قوانین آنرا مطالعه کنید تا با این مشکل مواجه نشوید.

۵- استفاده از کلمه های کلیدی نامربوط : استفاده از کلمه های کلید نامربوط به محوای سایت نیز می تواند دلیلی بر پائین بودن رتبه سایت در موتورهای جستجو باشد. استفاده از محتوای صفحه وب بعنوان کلمات کلیدی می تواند باعث بلوکه شدن سایت شود. منطقی ترین روش این است که تعدادی کلمه کلیدی مرتبط با محتوای صفحه در بخش کلمات کلیدی قرار گیرد.

۶- اقدام به ثبت سایت بصورت خودکار : تعدادی از سایتهای اینترنتی پیشنهاد ثبت سایت شما در تعداد زیادی از موتورهای جستجو را می دهند، استفاده از این روش هم می تواند تاثیر منفی در رتبه سایت شما داشته باشد. در صورت تداوم این عمل می توان انتظار بلوکه شدن کل سایت در موتور جستجو را هم داشت. البته این مسئله بیشتر در مورد موتورهای جستجوی مادر صدق می کند.

۷- صفحات ورودی : منظور صفحاتی هستند که محتوای زیادی برا بازدیدکنندگان شما ندارند اما برای موتورهای جستجو بهینه شده اند. این صفحات به گونه ای طراحی شده اند که بصورت خودکار یا دستی بازدیدکنندگان را به صفحات بعدی در سایت راهنمائی می کنند. استفاده از این صفحات را می توان با تکنیکهایی از دید بازدیدکنندگان پنهان کرد اما از دید موتورهای جستجو و روباتهای آن پنهان نمانده و برای کل سایت ایجاد مشکل می کند.

۸- استفاده از وب سایتهای رایگان : استفاده از وب سایتهای رایگان می تواند دلیل بر کم بودن رتیه یک سایت علیرغم استفاده از تمام تکنیکهای بهینه سازی باشد. زماینهائی که سایتهای رایگان در دسترس نیستند، بدلیل اینکه مثلا پهنای باند در نظر گرفته شده برای ماه مصرف شده است، باعث کاهش رتبه سایت می شود. البته این اتفاق می تواند بر روی سرویسهای ارزان هم رخ بدهد. اگر در زمانی که روبات موتور جستجو به سایت شما مراجعه می کند، سایت شما در دسترس نباشد ، تاثیر زیادی در کاهش رتبه سایت شما خواهد داشت. به همین دلیل استفاده از سرویسهای ارزان یا رایگان را برای سایتهای حرفه ای ، مقرون به صرفه نیست.

۹- مشکل آدرس اینترنتی : اگر از همه روشهای گفته در طراحی سایت خود اجتناب کردید و بازهم مشاهده کردید که سایت شما بعد از گذشت چند ماه در موتورهای جستجو وجود ندارد، احتمالا مشکل از سرویس هاستینگ شماست. گاهی اتفاق می افتد که یک موتور جستجو یک آدرس آی پی را بلوکه می کند. در این حالت کلیه سایتهائی که از آن آی پی استفاده می کنند هم دچار مشکل می شوند. این اتفاق بیشتر برای هاستینگهائی می افتد که با استفاده از برنامه های خودکار سایتهای خود را در موتورهای جستجو و با روشهای غیر مجاز ثبت می کنند.
 
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:24 | نویسنده : reza |

 

 

 


گروهی از دانشمندان چینی در تحقیقات خود متوجه شده اند که مغز افرادی که به شکل افراطی از اینترنت استفاده میکنند، مانند مغز افرادی که به مواد مخدر یا سیگار و الکل معتاد هستند، به مرور دستخوش تغییراتی میشود.


در بخشی از تحقیقات دانشمندان چینی که اخیرا منتشر شده گفته میشود: نارسایی اعتیاد به اینترنت اکنون در سراسر جهان به یک عارضه یا بیماری ذهنی فراگیر بدل میشود. تحقیقات قبلی که در این مورد صورت گرفته بود بیشتر روی جنبه های حاشیهای یا وابسته به وضعیت ذهنی و روانی افراد تمرکز داشت.


اما در این تحقیقات جدید با استفاده از پیشرفته ترین روشهای مشاهده و بررسی بافتهای مغز، تغییرات ناشی از استفاده افراطی از اینترنت در مغز گروهی از نوجوانان مورد بررسی قرار گرفته است.


در مقایسه گروهی از نوجوانان سالم و عادی با گروه دیگری که به شکل افراطی از اینترنت استفاده میکنند معلوم شد که این بخش از فعالیتهای مغز در میان استفاده کنندگان افراطی اینترنت فعالیت کمتری دارد.


کالج سلطنتی روانپزشکی بریتانیا برای تعیین این موضوع از دو منبع معتبر استفاده میکند. یکی گزارشهای دوره ای سازمان بهداشت جهانی در مورد دسته بندی عارضه و بیماریهای جدید است که آخرین مورد آن در سال ۱۹۹۴ منتشر شده و قاعدتا در آن نشانی از اعتیاد به اینترنت وجود نداشت.


پروفسور دراموند خاطرنشان میکند که اگر افراد به دلیل داشتن مشکلات روحی و احساسی مثل تنهایی یا گوشه گیری و افسردگی به استفاده بیش از حد از اینترنت روی می آورند باید آن را یک معلول دانست.


اشخاص زیادی به خاطر غرق شدن در دنیای بازیهای کامپیوتری و به دلیل این که از نظر احساسی دیگر قادر به ارتباط گرفتن با دنیای واقعی نیستند در عرصه های مختلف زندگی مثل تحصیل، کار و یا روابط خانوادگی به شدت دچار مشکل میشوند.


اما هنوز متخصصان روانپزشکی در مورد تلقی کردن این نوع اعتیاد به عنوان بیماری به توافق نرسیدهاند. مسلما انتشار نتایج تحقیقات دانشمندان چینی به شواهد لازم برای نتیجه گیری در این مورد خواهد افزود، اما دامنه آن تحقیقات آن قدر محدود بوده که بعید است بتوان آن را تنها منبع نتیجه گیری در این زمینه قلمداد کرد.

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:23 | نویسنده : reza |

داستان زیبا و عاشقانه ( قهوه شور)  

 

 

پسر، دختر را در یک مهمانی ملاقات کرد.
آخر مهمانی، دختر را به نوشیدن یک قهوه دعوت کرد، دختر شگفت زده شد اما از روی ادب، دعوتش را قبول کرد.


در یک کافی شاپ نشستند، پسر عصبی تر از آن بود که چیزی بگوید، دختر احساس راحتی نداشت و با خودش فکر می کرد “خواهش می کنم اجازه بده برم خونه…” .
یکدفعه پسر پیش خدمت را صدا کرد، “میشه لطفا یک کم نمک برام بیاری؟ می خوام بریزم تو قهوه ام.” همه بهش خیره شدند، خیلی عجیبه! چهره اش قرمز شد اما اون نمک رو ریخت توی قهوه اش و اونو سرکشید. دختر با کنجکاوی پرسید، “چرا این کار رو می کنی؟” پسر پاسخ داد، “وقتی پسر بچه کوچیکی بودم، نزدیک دریا زندگی می کردم، بازی تو دریا رو دوست داشتم، می تونستم مزه دریا رو بچشم مثل مزه قهوه نمکی.
حالا هر وقت قهوه نمکی می خورم به یاد بچگی ام می افتم، یاد زادگاهم، برای شهرمون خیلی دلم تنگ شده، برای والدینم که هنوز اونجا زندگی می کنند.” همینطور صحبت می کرد، اشک از گونه هایش سرازیر شد. دختر شدیداً تحت تاثیر قرار گرفت، یک احساس واقعی از ته قلبش، مردی که می تونه دلتنگیش رو به زبون بیاره، اون باید مردی باشه که عاشق خونوادشه، هم و غمش خونوادشه و نسبت به خونوادش مسئولیت پذیره… بعد دختر شروع به صحبت کرد، در مورد زادگاه دورش، بچگیش و خانواده اش.
مکالمه خوبی بود، شروع خوبی هم بود. آنها ادامه دادند به قرار گذاشتن.


دختر متوجه شد در واقع اون مردیه که تمام انتظاراتش رو برآورده می کنه: خوش قلبه، خونگرمه و دقیق. اون اینقدر خوبه که مدام دلش براش تنگ میشه! ممنون از قهوه نمکی! بعد قصه مثل تمام داستانهای عشقی زیبا شد، پرنسس با پرنس ازدواج کرد و با هم در کمال خوشبختی زندگی می کردند….هر وقت می خواست قهوه برایش درست کند یک مقدار نمک هم داخلش می ریخت، چون می دانست که با اینکار لذت می برد.


بعد از چهل سال مرد در گذشت، یک نامه برای زن گذاشت، ” عزیزترینم، لطفا منو ببخش، بزرگترین دروغ زندگی ام رو ببخش. این تنها دروغی بود که به تو گفتم: " قهوه نمکی". یادت میاد اولین قرارمون رو؟ من اون موقع خیلی استرس داشتم، در واقع یک کم شکر می خواستم، اما هول کردم و گفتم نمک.


برام سخت بود حرفم رو عوض کنم بنابراین ادامه دادم. هرگز فکر نمی کردم این شروع ارتباطمون باشه! خیلی وقت ها تلاش کردم تا حقیقت رو بهت بگم، اما ترسیدم، چون بهت قول داده بودم که به هیچ وجه بهت دروغ نگم… حال من دارم می میرم و دیگه نمی ترسم که واقعیت رو بهت بگم، من قهوه نمکی رو دوست ندارم، چون خیلی بدمزه است… اما من در تمام زندگیم قهوه نمکی خوردم! چون تو رو شناختم، هرگز برای چیزی تاسف نمی خورم چون این کار رو برای تو کردم. تو رو داشتن بزرگترین خوشبختی زندگی منه. اگر یک بار دیگر بتونم زندگی کنم هنوز می خوام با تو آشنا بشم و تو رو برای کل زندگی ام داشته باشم حتی اگه مجبور باشم دوباره قهوه نمکی بخورم. ”

اشک هایش کل نامه را خیس کرد. یک روز، یه نفر از او پرسید، ” مزه قهوه نمکی چطور است؟ اون جواب داد “خیلی شیرین” !

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:21 | نویسنده : reza |

داستان تاثیر گذار نجار بازنشسته ! 

 

 
نجار پیری خود را برای بازنشسته شدن آماده میکرد. یک روز او با صاحب کار خود موضوع را درمیان گذاشت. پس از روزهای طولانی و کار کردن و زحمت کشیدن، حالا او به استراحت نیاز داشت و برای پیدا کردن زمان این استراحت میخواست تا او را از کار بازنشسته کنند .
صاحب کار او بسیار ناراحت شد و سعی کرد او را منصرف کند، اما نجار بر حرفش و تصمیمی که گرفته بود پافشاری کرد .
سرانجام صاحب کار درحالی که با تأسف با این درخواست موافقت میکرد ، از او خواست تا به عنوان آخرین کار ، ساخت خانه ای را به عهده بگیرد
نجار در حالت رودربایستی ، پذیرفت درحالیکه دلش چندان به این کار راضی نبود
 . پذیرفتن ساخت این خانه برخلاف میل باطنی او صورت گرفته بود . برای همین به سرعت مواد اولیه نامرغوبی تهیه کرد و به سرعت و بی دقتی ، به ساختن خانه مشغول شد و به زودی و به خاطر رسیدن به استراحت ، کار را تمام کرد .
او صاحب کار را از اتمام کار باخبر کرد . صاحب کار برای دریافت کلید این آخرین کار به آنجا آمد .
زمان تحویل کلید ، صاحب کار آن را به نجار بازگرداند و گفت: این خانه هدیه ایست از طرف من به تو به خاطر سالهای همکاری! نجار ، یکه خورد و بسیار شرمنده شد .
در واقع اگر او میدانست که خودش قرار است در این خانه ساکن شود ، لوازم و مصالح بهتری برای ساخت آن بکار می برد و تمام مهارتی که در کار داشت برای ساخت آن بکار می برد . یعنی کار را به صورت دیگری پیش میبرد .
این داستان ماست. ما زندگیمان را میسازیم. هر روز میگذرد. گاهی ما کمترین توجهی به آنچه که میسازیم نداریم، پس در اثر یک شوک و اتفاق غیرمترقبه میفهمیم که مجبوریم در همین ساخته ها زندگی کنیم. اگر چنین تصوری داشته باشید، تمام سعی خود را برای ایمن کردن شرایط زندگی خود میکنیم.
فرصت ها از دست می روند و گاهی بازسازی آنچه ساخته ایم ، ممکن نیست .
شما نجار زندگی خود هستید و روزها ، چکشی هستند که بر یک میخ از زندگی شما کوبیده میشود. یک تخته در آن جای میگیرد و یک دیوار برپا میشود. مراقب سلامتی خانه ای که برای زندگی خود می‌سازید باشید.
 

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:18 | نویسنده : reza |

داستان کوتاه و جالب مخلوط ناهمگن 

 

 
معلم بر روی تابلو رنگ رفته و شکسته کلاس که به دیواری تکیه داده شده بود نوشت

مخلوط ها

و بعد دو لیوان که یکی آب نمک و دیگری نخودچی و کشمش بود را به دانش آموزان نشان داد و از آنها خواست که به اجزای این دو مخلوط دقت کرده و محتویات دو ظرف را با هم مقایسه کنند

بعد از مدتی نماینده ی کلاس هر دو لیوان را روی میز معلم گذاشت.یکی از لیوان ها کاملا خالی بود و دیگری همچنان پر از آب و نمک بود. معلم درس را تمام کرد و زنگ خورد

جلسه ی بعد معلم از دانش آموزان پرسید: کسی از درس قبل اشکال یا سوالی ندارد؟

رسول دست گرفت و سوال کرد(خانم ما مخلوط ناهمگن رانفهمیدیم!!!!!)

معلم دوباره تعریف آن را بر روی تابلو نوشت. رسول سری تکان داد و نشست

مرضیه بی آنکه اجازه بگیرد بلند شد وگفت: (خانم ما مثال مخلوط ناهمگن را نفهمیدیم)

معلم با مهربانی چند مثال جدید زد و مرضیه با نا امیدی نشست

حسن از آخر کلاس گفت خانم اجازه می شود همان مثال مخلوط ناهمگن جلسه ی قبل را دوباره تکرار کنید

عصبانیت در چهره معلم پدیدار شد .ابروهایش را در هم کشید و گفت:چرا سوال تکراری می پرسی من این قسمت را چندین بار است که دارم توضیح می دهم .چرا حواست را جمع نمی کنی؟

حسن که گونه هایش قرمز شده بود .سرش را پایین انداخت و زیر لب گفت: خانم آخه مثال مخلوط ناهمگن خیلی خوشمزه بود!!!

معلم که تازه به دلیل سوالات دانش آموزانش پی برده بود.لحظه ای سکوت کرد .بغضی در گلویش نشست ولی پرده ای از لبخند برلبانش آویخت و به دانش آموزان معصوم و فقیر خود نگاهی انداخت

و همانجا تصمیم گرفت از جلسه بعد همیشه با یک مخلوط ناهمگن به کلاس برود.

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:17 | نویسنده : reza |

 اس ام اس های حکیمانه

 

 

نتیجه زندگی ، چیزهایی نیست که جمع میکنیم بلکه

قلبهایی است که جذب میکنیم


****************************************
فهمیده ام که

آدمی در مقابل علاقه ای که در دیگران نسبت به خود ایجاد می کند، مسئول است


****************************************
دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح می دهم,کم رنگ است ولی دورنگ نیست


****************************************
داور قلبم سوت نداره راحت باش ، خطا کن !!


****************************************
دلمان که میگیرد ، تاوان لحظاتی است که دل بسته بودیم


****************************************
حکمت ، درختی است که ریشۀ آن در قلب است و میوۀ آن در زبان
(بطلمیوس)


****************************************
کوههای عظیم پر از چشمه اند و قلبهای بزرگ پر از اشک
(ژوزف رو)


****************************************
خاطرات آدم مثل یه تیغ کند میمونه که رو رگت میکشی!
نمیبره اما تا میتونه زخمیت میکنه


****************************************
تجربه نامی است که تمام افراد بر روی اشتباهات خود می گذارند.
(اسکاروایلد)


****************************************
انسان عاقل همیشه از بدگوییهایی که از او می‌شود استفاده می‌کند
(ژرژ بانه)


****************************************

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:16 | نویسنده : reza |

 اس ام اس عاشقانه مخصوص روزای بارونی

 

غلط کرده باران
حالا که مرا به تو بد عادت کرده
بی تو می بارد
روز و شب
بی خستگی
وقتی خودت نیستی،
باران هست

_________________________

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل...خوب است!

مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد...

که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!

_________________________

با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟
این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟

وقتی که می‌بُریم مدام از هم
این عشق نیست، چاقوی زنجانی‌ست

_________________________

آمدن را
از باد و باران بیاموز
رفتن را
از دل ِ من.

_________________________

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم: من تنها نیستم, تنها منتظرم

_________________________

پنجره ی باران خورده ات را باز کن
چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است

_________________________

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد ، ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم ، به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم

_________________________

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند

_________________________

بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی قلب من است که از چشمان آسمان بیرون میریزد

_________________________

یه عالمه اس ام اس بت موضوع باران در ادامه مطلب

مثل باران چشمهایت دیدنی است ٬ شهر خاموش نگاهت دیدنی است. زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی

_________________________

اگر میدونستی چقدر دوستت دارم ... برای اومدنت بارون رو بهانه نمیکردی ، رنگین کمان من

_________________________

در حسرت موجم ، باران کفافم نیست. درمان درد من ، باران ِ نم نم نیست

_________________________

باران
یا
دوشِ آب،
چه فرقی می‌کند؟
وقتی عاشقی
زیرِ هیچ‌کدام
آواز نخواند...

_________________________

کاش وقتی آسمان بارانی است ، چشم را با اشک باران تر کنیم

کاش وقتی که تنها میشویم ، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم . . .

_________________________

میدانم که می مانی و از قلبم بیرون نمیروی. پس لااقل باران را بهانه کن. دارد باران می آید

_________________________

شیشه پنجره را باران شست

از دل من اما ،

چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

_________________________

باز باران ، بی طراوت ، کو ترانه؟! سوگواری ست ،رنگ غصه ، خیسی غم ،
می خورد بر بام خانه ، طعم ماتم . یاد می آرم که غصه ، قصه را می کرد کابوس ، بوسه می زد بر دو چشمم گریه با لبهای خیسش.....

_________________________

چشمهای من از دوریت کنون مثل آسمان بارانیست ابرها میبارند و آرام میشوند اما چشمهایم می بارند و بیقرار تر میشوند
کاش تا ابرها آرام نشده اند بیایی

_________________________

باز باران آمد

از هوا یا ز دو چشم خیسم؟

نیک بنگر!

چه تفاوت دارد...

_________________________

خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی...

_________________________

علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه ، پس هیچ وقت زیر بارون نرو ، چون شیرین ترین دوستم را از دست می دم

_________________________

باران که می بارد تو در راهی از دشت شب تا باغ ِ بیداری
از عطر عشق و آشتی لبریز با ابر و آب و آسمان جاری
تا عطرِ آهنگ تو می رقصد..... تا شعر باران تو می گیرد........

_________________________

همواره تنهاییم

در جمع یاران هم

در یک کویر خشک

در زیر باران هم

_________________________

باران رحمت خدا همیشه می بارد, تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفته ایم!

_________________________

قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه , یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته

_________________________

چه سنگین گذشت عصر بارانی ام
گویی نوازش نمی کرد، باران صورتم را
گریه ام، فریادم، تنها سکوتی بود
تا حرفهایم
در بستری از بغض بخوابند

_________________________

حس میکنم روی صورتم دنیا چکه میکند

حس میکنم قطره قطره, نم نمک عاشقم میکنی

بارون که میبارد هوا تر میشود تا تو چشمک بزنی

بارون که میبارد باز با ترانه یا باز بی ترانه من عاشق تر گریه میکنم و رو به آسمان فریاد میزنم

دوستت دارم

_________________________

وقتی دلم برات تنگ می شه میرم پشت ابرها زار زار گریه می کنم ، پس یادت باشه هر وقت بارون میاد دل من برات تنگ شده –

_________________________

باران از راه رسید ، عشق را دوباره در مزرعه ی خالی تنم پروراند ، زندگی را در آسمان آبی چشمم حس کرد ، ناگهان پایییز عشقم از راه رسید ، آری رفت ولی هنوز قلبم برای اوست

_________________________

روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار ، اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن ، نه کم میاد و نه بند میاد

_________________________

زیر باران با یاد تو میروم ، به دنبال جای پای تو ، تو را می پرستم من شبانه ، برای لحظه های شادمانه ، برای با تو بودن صادقانه ، می آیم من به پیشت عاشقانه ، به تو دل بستم من شاعرانه ، اما افسوس از درک زمانه ، چه زیباست راز زمانه ، اگر زندگی باشد یک ترانه

_________________________

مرا چه باک ز باران
که گیسوان تو چتری گشوده اند
مرا چه باک ز مرگ
که بوسه های تو پیغام های قیامند
بدرودهای تو
تکرارهای سلامند

_________________________

مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنی

_________________________

تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد
و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم
تو می ایی و من گل می دهم در سایه چشمت
و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم

_________________________

بارون و دوست دارم هنوز ... چون تو رو یادم میاره. حس می کنم پیشه منی ... وقتی که بارون می باره.

_________________________

بارون بهونه است ، اسمون نمی تونه اشکاشو نگه داره ...

_________________________

بر سرم
چتر گرفت؛

به تماشا
ایستادند
باران و رهگذران

_________________________

باران. در گلوی من ابر ِ کوچکی ست میشود مرا بغل کنی؟ قول میدهم گریه کم کند

_________________________

نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون ، زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون ، ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست ، مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست

_________________________

یادگاری واسه بارون ، آرزوهایی که خاک شد / وقتی رفتی زیبا ، انگار روح از تنم جدا شد

_________________________

توی زندگیت بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه میکوبی ، ابر باش که منتظرت باشند که ببیاری

_________________________

عشق لالایی بارون تو شباست ، نم نم بارون پشت شیشه هاست ، لحظه شبنم و برگ گل یاس ، لحظه رهایی پرنده هاست ، لحظه عزیز با تو بودنه ، آخرین پناه موندن منه

_________________________

وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای بارون نوای دل انگیزی شد چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی

_________________________

با رفیقت مثل چتر رفتار نکن که هر وقت بارون بند اومد ، فراموشش کنی !

_________________________

زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت ، یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم ، بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون ، میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم .

_________________________

میدونی چرا بارون از پشت شیشه قشنگ تره ، چون بدون اینکه خیس بشی احساسش میکنی ، مثل دیدن گریه کسی که خیلی دوستش داری ، همینطوره مگه نه

_________________________

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم
پس از یک جستجوی نقره ایی در کوچه های آبی احساس
تو را از بین گلهایی که در تنهاییم رویید با حسرت جدا کردم
درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:14 | نویسنده : reza |

 

جوک های باحال و خنده دار (219)

 
 
 یکی باید پیدا شود که به مادران سرزمین من بفهماند که اگر شام دیشب خوردنی بود، همان دیشب خورده میشد بعععععله...
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

دیشب یه پشه نیشم زد پاشدم دنبالش کردم بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم اومدم بکشمش یهوگفت بابا ! راست میگفت من باباش بودم آخه خون من تو رگاش بود ! تا صبح تو بغل هم گریه کردیم !
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

داشتیم با مامانم وسایل انباری رو مرتب میکردیم یه دفعه مامانم یه جعبه مدادرنگی ۲۴رنگ قاب فلزی رو از توو کارتون درآورد نگاش کرد و زد زیر خنده!!! گفت: میدونی این چیه؟ اینو خریده بودم هروقت معدلت ۲۰ شد بدم بهت
حیف واقعا!!! خاک تو سرت
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

دقت كردین !یه مغز گردو میخوری، اندازه 3 تا مغز گردو لا دندونت گیر میکنه!
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ!خعـــــــــــــلی
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﻮﻩ ﮐﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ ! ﻧﻪ!
.
.
ﯾﻪ ﺩﻩ ؛ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻡ! 
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

امتحان وسیله ست، نمره دست استاده، الکی خودتو از اینترنت نندازی بشینی درس بخونی هاااا
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

من یه خواستگار داشتم.......
بهش گفتم فعلا میخوام درس بخونم..
بیشعور رفت و دیگه نیومد
اصلن به کلمه "فعلا"توجه نکرد!!!!
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

شما یادتون نمیاد یه زمان مد شده بود همه کوبلن می‌دوختن ! حتی مردها !
خدا رو شکر گذشت اون زمان
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

یكی از فانتزیام اینه كه یه پیرمرد پودار تصادف كنه من برسونمش بیمارستان و نجاتش بدم اونم با بچه هاش مشكل داشته باشه تمام زندگیش به نام من بزنه و بمیره .وقتی بچه هاش منو پیدا میكنن كه پولا بگیرن همه چیز بندازم جلوشون بگم بردارید نامردها اونی كه با ارزش بود پدرتون بود
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

دوستان عزیز بهم مشاوره بدید :
به نظرتون بعد از این که فوق لیسانسم رو گرفتم فلافلی بزنم یا آب هویجی ؟ ؟؟؟ !!! 
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

دختــره 13 سالشه استاتوس گذاشته خیلی سخته ببینی عشقت دستاش تو دستای کس دیگس
من 13 سالم بود پشت کمدمو به امید پیدا کردن یه راه به سمت سرزمین نارنیا بررسی میکردم
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

مجری اخبار رو حذف کنن و به جاش آهنگ "همه چی آرومه" رو بزارن بهتره 
 
 
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

فرق مدرسه و دانشگاه :
اگه به مدرسه دیر برسی مجبوری بری نیمکت آخر بشینی....
ولی اگه به دانشگاه دیر برسی مجبوری بری نیمکت اول بشینی....
 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:13 | نویسنده : reza |

لطیفه‌ های خنده دار ...! (12)

 

 

چه رنگ

یه نفر میره  مغازه کالای خانه میگه آقا! تلویزیون رنگی دارین؟ مغازه دار میگه آره داریم چه رنگشو میخوای؟

 

 

آزمایش دیوانه ها

در تیمارستانی میخواستند دیوونه ها رو امتحان كنند, زیر چراغی یك میز گذاشتند و روی آن مقدار زیادی روغن ریختند و ازشون خواستند یكی یكی بروند روی میز و چراغ رو عوض كنند دیوونه ها یكی یكی بالا رفتند و خوردند زمین. یكی از دیوونه ها كاغذی گذاشت روی میز و لامپ رو براحتی عوض كرد, همه برایش كف زدند و علت كارش را پرسیدند. گفت : والله قدم نمی رسید كاغذ رو گذاشتم زیر پام تا قدم بلندتر شود

 

 

نصرالدین در تابوت ملا

در یک تشییع جنازه یه نفر از ملا نصر الدین میپرسه:ملا ! اگه جلوی تابوت مشایعت کنی خوبه یا عقب تابوت؟!!

 

نصر الدین میگه : مهم نیست جلو باشی یا عقب تابوت مهم اینه که داخـــل تابوت نباشی!!!!!!

 

 

تبریک تولد

به غضنفر میگن تولدت مبارک، میگه: تولد شما هم مبارک !!!!

 

 

گم شده

یه روز یکی خودشو میزنه به اون راه، گم میشه !!!!

 

 

نمک شیرین

غضنفر شکر می خره از ترس اینکه مورچه ها نخورنش روش می نویسه نمک !!!!

  

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:11 | نویسنده : reza |

 

جمله های خنده دار (202)

 

جمله ” اوکی ، بازم دست درد نکنه ” همون مودبانه ی خاک تو سرت ، بازم به هیچ دردی نخوردیه !!

.

.

.

.

نصف ایرانیا گوگل رو واسه جستجو مطالب مورد نظرشون استفاده می کنن !
نصف دیگه هم واسه اینکه ببینن اینترنتشون وصله یا نه !
.

.

.

.

یارو میره هارد بخره میگه هارد ۳۲۰ میخوام . بنده خدا هارد ۲۰۰ میاره !!
یارو بهش میگه گفتم ۳۲۰  . بنده خدا میگه : ناراحت نباش جا وا می کنه !!

.

.

.

.

راستش دارم به ازدواج با ایرانسل فکر می کنم از بس که هر روز بهم اس ام اس می ده یه جورایی بهش وابسته شدم !!!

.

.

.

.

دانشمندان به یه نتیجه منطقی رسیدن :
از یه جائی‌ به بعد بحث کردن دیگه فایده ایی نداره،باید فحش بدی !!!

.

.

.

.

قدیما به کسی که به پات می نشست میگفتن ” وفادار ”
الان میگن "سیریش"!

.

.

.

.

هروقت پیش خودت گفتی این دیگه با بقیه فرق داره بدون اونم پیش خودش گفته اینم یه خریه مثل بقیه !!

.

.

.

.

نیوتن غلط کرد !
واسه بعضی عمل ها
هیچ عکس العملی نیست !

 


درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:9 | نویسنده : reza |

 اگه فکر میکنی خیلی باهوشی اینو حل کن (تست هوش)

 

 

 

اگر شما خود را جزء افراد باهوش میدایند بگویید اشبتاه کجاست :

۱۲۳۴۵۶۷۸۹
۱۲۳۴۵۶۷۸۹
۱۲۳۴۵۶۷۸۹


-

-

-

-

-

-

-

-

یعنی شما الآن به این موضوع تمرکز کرده اید که اشکال ارقام را پیدا کنید؟!
سخت در اشتباهید!اشکال این است که:
کلمه میدانید، میدایند- تایپ شده و
کلمه اشتباه- اشبتاه!
من نگفتم اشتباه در اعداد است!
بهتر نیست برگردیم اول اتبدا بخونیم؟

-

-

-

-

-

حتی کلمه اول ابتدا هم اشتباهه !!

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:7 | نویسنده : reza |

 

برای مشاهده تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:4 | نویسنده : reza |

 

برای مشاهده تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 15:0 | نویسنده : reza |

 

برای مشاهده تصاویر بر روی ادامه مطلب  کلیک کنید 

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 14:55 | نویسنده : reza |

 

 

 برای مشاهده تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 14:53 | نویسنده : reza |

 

 

برای مشاهده تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک,,از تمامی نقاط دنیا, | 14:51 | نویسنده : reza |

 

برای مشاهده تصاویر بر ادامه مطلب کلیک کنید 

 

 

 

 

 

بسیار جالب

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 14:46 | نویسنده : reza |

 

برای مشاهده تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید 

 

 

 

 

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 14:43 | نویسنده : reza |

 


برای مشاهده تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 14:41 | نویسنده : reza |

 

 

 


برای مشاهده تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 14:38 | نویسنده : reza |

 

برای مشاهده تصاویر بر روی ادامه کلیک کنید

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ تبادل بازدید اتوماتیک - افزایش بازدید و ترافیک سایت شما A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:تصاویر جالب و دیدنی ,,شکار لحظه ها,,,,,,,,,,,اس ام اس خنده دار,جوک, | 14:26 | نویسنده : reza |